کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

مقایسه کوپه‌های 120 میلیونی: GT86، سراتو کوپه، ولستر

کدخبر:۲۸۹۷۲پنجشنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱:۵۰۸۳۰۸ بازدید

ارزان‌ترین کوپه‌های بازار این روزها رقابت داغ‌تری باهم دارند. تویوتا GT86 به عنوان نماینده ژاپنی‌ها این‌بار رودر روی هیوندای ولستر و کیا سراتو کوپه ایستاده است.
مقایسه کوپه‌های 120 میلیونی: GT86، سراتو کوپه، ولستر

ارزان‌ترین کوپه‌های بازار این روزها رقابت داغ‌تری باهم دارند. تویوتا GT86 به عنوان نماینده ژاپنی‌ها این‌بار رودر روی هیوندای ولستر و کیا سراتو کوپه ایستاده است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از کالایاب‌خودرو، در چند سال گذشته که بازار ایران از کوپه‌های میلیاردی و چند صدمیلیونی پر شده است واقعاً جای خالی خودرو‌های اسپرتی که بتوان با بودجه‌ای محدود و بدون نیاز به فروش داروندار زندگی‌تان آن‌ها را بخرید و لذت سواری‌شان را بچشید احساس می‌شد. خوشبختانه به لطف ابتکار خودروسازهای کره‌ای و ژاپنی این حسرت چندان به دل ما نمانده است!
 

1. حریف اول: تویوتا GT86

تویوتا GT86

GT86 خورویی در کلاس اسپرت است که با همکاری مشترک تویوتا و سوبارو وارد بازار شد. بگونه‌ای که تویوتا طراحی استایل خارجی و فرآیند تولید را بر عهده داشته و سوبارو عهده‌دار بخش‌های موتور، گیربکس، ترمز و سیستم‌تعلیق بوده است. این کوپه محبوب تویوتا، خودرویی دیفرانسیل عقب است که همه کم‌وکاستی‌هایش را به‌عنوان یک رقیب قابل‌احترام در بازار کوپه‌های ارزان‌قیمت با برتری خود از حیث کیفیت رانندگی و لذت سواری جبران کرده است. چراکه اساسا مبنای طراحی تویوتا GT86 تمرکز بر روی راننده و ارائه کیفیت‌های یک خودروی اسپرت کلاسیک است.

وقتی‌که پس از سال‌ها انتظار، تویوتا GT86 با مدل 2013 جایزه زیباترین خودرو اسپرتی سال را به نام خود تمام کرد، آنجا بود که پای تقابل زیبایی و سبک طراحی هیجان‌انگیز کوپه‌های میلیون دلاری به رده اتومبیل‌های اسپرت با قیمت اقتصادی باز شد. چهره تهاجمی خودرو در نمای روبرو با کاپوت کشیده و چراغ جلوهایی که تا پیشانی خودرو تیز شده‌اند اوج زیبایی را به نمایش گذاشته است. همچنین، جلوپنجره تحتانی با اندازه‌ای بزرگ‌تر از حد متعارف و هم‌نشینی با مه‌شکن‌ها و چراغ‌های اصلی به نماد عقرب در مدل‌های تویوتا معروف شده است.

طراحی داخل کابین تویوتا GT86 به همان اندازه جذابیت نمای خارجی‌اش هوش از سر عشق ماشین‌ها می‌برد. در نگاه اول رول فرمان با حالت تخت قسمت پایین و قطر 365 میلی‌متر هیجان سرعت را در وجود بیننده زنده می‌کند. همچنین پدال‌های آلمنیومی، صفحه نمایشگر سیستم ناوبری خودرو، نشانگرهای روی داشبورد با رگه‌های نور نئون چشم‌نواز بر محیط دایره‌ای شکل آن‌ها به همراه نمایشگرهای دیجیتالی و دورشمارهایی که نمونه طراحی جمع‌وجور و کاربردی آن را تنها در اتومبیل‌های ژاپنی سراغ داریم از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد کابین GT86 به‌حساب می‌آیند.
 

کابین تویوتا GT86


کیلومترشمار درست مقابل چشم راننده و با اندازه درشت طراحی‌شده است تا موقع رانندگی و هیجان شتاب‌گیری و لایی‌کشیدن از میان خودروها تنها به یک اشاره چشم قابل‌خواندن باشد. طراحی صندلی جلو باهدف خلق راحت‌ترین حالت لمیدن و تسلط بر جاده طراحی‌شده است و راننده را در وضعیت ارگونومی ایده‌آل نسبت به اهرم دنده و شستی‌های کنترلی روی داشبورد قرار می‌دهد.
 

کابین تویوتا GT86

برای نزدیک کردن هر چه بیشتر مرکز ثقل به زمین، نیروی پیشرانه تویوتا GT86 توسط یک موتور چهار سیلندر با آرایش تخت (بوکسری) تأمین می‌شود. تویوتا GT86 قابلیت‌های سیستم تعلیق خود را به‌عنوان یک سیستم کاملاً پایدار و منسجم، با جذب بخش قابل‌توجهی از ارتعاشات منتقل‌شده به چرخ‌ها به اثبات رسانده است. عکس‌العمل فرمان به‌طور کامل در کف دستان راننده احساس می‌شود و ترمزهای قدرتمند آن بدون کمترین لغزش لاستیک، بر سطح آسفالت پشت راننده را در رانندگی با سرعت زیاد قرص می‌کنند.
 



2. حریف دوم: کیا سراتو کوپه
 

کیا مدل کوپه خود را که در برخی بازارها با Forte عرضه می‌شود، برای اولین بار در نمایشگاه نیویورک در سال 2008 به عنوان یک نسخه مفهومی رونمایی کرد. تولید این نسل تا سال 2013 ادامه داشت تا اینکه همزمان با تولید نسل سوم نسخه سدان سراتو در سال 2014 ، نسل جدید کوپه سراتو، یعنی همین نسلی که قصد داریم به بررسی آن بپردازیم، به بازار آمد.

کیا سراتو کوپه 2015

همچون کوپه Forte، کوپه سراتو نیز بر پلت‌فرم سدان‌های سگمنت C کیا طراحی‌شده است و با پلت‌فرم هیوندای الانترا مشترک است. با وجود اینکه نسخه کوپه سراتو از لحاظ عرض بدنه و حتی فاصله محوری با مدل سدان مطابقت میلی‌متری دارد، با این ‌حال ارتفاع کوپه سراتو 25 سانتیمتر نسبت به مدل سدان کمتر است و خط سقف آن برای نمایش هیبت اسپرت خودرو کوتاه‌تر شده است.

کیا با تعبیه پنجره‌های بدون فریم برای هر چه شبیه‌تر نشان دادن این سراتو به یک کوپه تمام‌عیار تلاش کرده است. همچنین، کشیدگی چراغ‌های جلو به‌اضافه چینش زیبای LED های درخشان برای خودنمایی در روشنایی روز و مهم‌تر از آن برق خیره‌کننده مه‌شکن‌ها، جذابیت نمای روبرو را دوچندان می‌کنند.

ممکن است شیب کم خط سقف در قسمت عقب خودرو ازیک‌طرف و چشم‌انداز مربعی شکل ستون انتهای بدنه در قیاس با ولستر، چندان چنگی به دل نزند، اما همین جسارت در طراحی سراتو کوپه در داخل کابین فضای بیشتری را برای نشستن بی‌دردسر سرنشین‌های عقب فراهم کرده است، هر چند که دید عقب آن چندان مطلوب نیست و نباید انتظار یک سدان را از آن داشت.

کابین کیا سراتو کوپه

سراتو کوپه علی‌رغم نام و نشان اسپرتی‌اش خودروی مناسبی برای نشستن چهار سرنشین به‌حساب می‌آید. با وجود اینکه اغلب، مدل‌های کوپه را به‌عنوان خودروهایی برای آدم‌های خودپسند می‌شناسند اما در این کوپه خاص نه‌تنها توجه ویژه‌ای به طراحی نور قسمت عقب شده است بلکه در کمال تعجب دو دریچه تهویه هوا هم در ردیف پشتی به چشم می‌خورد که حاکی از توجه کیا به بنیان خانواده (!) و به ‌بیان ‌دیگر مجاب کردن همسر و فرزندان به خرید یک کوپه اسپرتی است. داشبورد و طراحی داخل کابین سراتو کوپه آن‌طور که از یک اتومبیل اسپرتی انتظار می‌رود نیست و سادگی و خطوط ملایم و یکنواخت آن بیشتر به یک هاچ‌بک معمولی می‌ماند تا یک کوپه جوان‌پسند.

کیا سراتو کوپه

نیروی پیشرانه از طریق یک گیربکس اتوماتیک شش‌دنده تیپ‌ترونیک به چرخ‌های جلو منتقل شده و به استناد آمار و ارقام منتشرشده، باوجود حجم بیشتر نسبت به دیگر خودرو هم‌وطنش، مصرف سوخت کمتری دارد. برای آن‌هایی که به امید یک رانندگی هیجان‌انگیز به سبک "سریع و خشن" به سراغ کوپه سراتو می‌روند، اولین چیزی که باعث دلسردی‌شان خواهد شد فرمان‌پذیری آن است که علی‌رغم وجود سیستم فلکس‌استر کیا برای تنظیم حالت فرمان در سه وضعیت آرام، معمولی و اسپرت بازهم واکنش‌پذیری مناسبی به فرمان‌دهی راننده از خود نشان نمی‌دهد. با این ‌حال سیستم تعلیق سراتو در حد قابل قبولی ارتعاشات سطح جاده را جذب کرده و از این نظر کیفیت سواری این کوپه کره‌ای را به یکی از مزیت‌های آن تبدیل نموده است.

همچون سایر خودروهای کره‌ای، کوپه سراتو نیز به لیست بلندبالایی از امکانات رفاهی از جمله گرم‌کن صندلی جلو و پشت‌سری‌های فعال در هنگام وقوع تصادف، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه با دریچه‌هایی در قسمت عقب و استارت اتوماتیک مجهز است.
 



3. حریف سوم: هیوندای ولوستر
 

در بازار هزار رنگ خودرو، از وارداتی‌های خوش‌رنگ و لعاب و باکیفیت گرفته تا وطنی‌های سوگلی و نازپرورده و البته مدل‌های ظاهرفریب چینی باز هم قیافه خودروهای منحصربه‌فردی همچون هیوندای ولستر خودنمایی می‌کند. ولستر به لطف طراحی نوآورانه خود در همه جهات بدنه حرف‌هایی برای گفتن دارد.

ولوستر

در سال 2011 هیوندای به دنبال خلأ ناشی از خروج مدل کوپه، ولستر را معرفی کرد که مستقیماً قشر جوان و از طرفی کوپه‌های اسپرت میان‌قیمت را نشانه رفته بود. چشمگیرترین ویژگی ولوستر، وجود دو درب در سمت راست و یک درب بزرگتر برای راننده در سمت چپ خودرو است حال آن‌که دستگیره درب عقب سمت راست با زیرکی در منتهی علیه بالا جاسازی شده است تا دورنمایی از کوپه‌های دو در به ولستر ببخشد. از منظر دیگر باوجود یک درب کوچک در قسمت عقب بدنه قابلیت‌های کاربردی یک هاچ‌بک را با این کوپه خوش‌نقش همراه کرده است.

ولوستر

درب کوچک سمت مخالف راننده با تمام مزیت‌هایی که دارد خواه‌ناخواه برای سوار و پیاده شدن سرنشین‌های قدبلند مشکل‌ساز خواهد شد. فضای نشستن در صندلی‌های عقب و نیز جای پا برای سرنشین‌ها تقریبا مناسب است اما به‌واسطه شیب انتهای سان‌روف بازهم قدبلندها از برخورد مدام سرخود به سقف شکایت خواهند کرد. صندوق‌عقب کابین با عمق کافی نزدیک به نیم مترمکعب حجم دارد و با خواباندن صندلی‌ها به یک مترمکعب خواهد رسید که اگر اهل انصاف باشید اذعان می‌کنید که چنین حجمی را از یک کوپه انتظار نداشته‌اید.

ولوستر

قسمت جلو کابین از طراحی سرزنده و مدرنی بهره‌مند است که کمی پرزرق‌وبرق‌تر از آنچه هست به نظر می‌رسد. به دلیل کاهش هزینه‌های تولید هیوندای در استفاده از پلاستیک سخت کم نگذاشته اما لااقل با طراحی الگوهای چشم‌نواز ظاهر آن را حفظ کرده است. انواع تجهیزات ازجمله صفحه‌نمایش 7 اینچی به‌خوبی بر روی داشبورد تعبیه‌شده و وضعیت ارگونومی مناسبی دارند. همچنین تجهیز ولستر به سیستم صوتی 196 وات به همراه شش بلندگوی باکیفیت سیستم رهیابی هیوندا موسوم به Blue Link از دیگر مزیت‌های این خودرو به شمار می‌آید.
 

کابین ولوستر

ولستر مجهز به موتور چهار سیلندر با آرایش خطی است که نیروی پیشرانه‌ای نه در حد انتظار از این هیبت پرطمطراق خود تولید می‌کند، مخصوصا که بدانید به اندازه یک پیشرانه دو لیتری اشتها دارد. سیستم تعلیق ولستر به نسبت برخی خودروهای هم‌ترازش اندکی خشک است ولی همین سفتی و انعطاف کم، اطمینان شما را از رانندگی در سرعت بالا و حفظ ثبات خودرو در سر پیچ‌ها بالا می‌برد. وقتی عنوان «کوپه» به زبان می‌آید، یک خودروی کم ارتفاع، چابک و سریع با انتظار خریدار همراه می‌شود، درحالی‌که سقف سرعت ولستر در حد یک هاچ بک خانوادگی نزول پیدا کرده و حتی شتاب آن به‌قدری ناامیدکننده است که گاهی اوقات برای حفظ آهنگ حرکت خودرو باید دو دنده کم کنید.

 

  Toyota GT86 Hyundai Veloster MPI Kia Cerato Koup MPI
جدول مشخصات فنی l9erxgyw8n8vjbqiaxre.jpg ولوستر 47zdraffom58p21hvcwl.jpg
مدل 2014 2015 2015
قیمت (میلیون‌تومان) 127-133 125 130
گیربکس 6 دنده اتوماتیک / 6 دنده دستی 6 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک 6 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
محور محرک دیفرانسیل عقب (RWD) دیفرانسیل جلو (FWD) دیفرانسیل جلو (FWD)
حجم موتور 1,998cc 1,591cc 1,999cc
قدرت 197hp 138hp 158hp
گشتاور 205nm 167nm 194nm
سرعت 210km/h 195km/h 210km/h
شتاب 8.2sec 10sec 10sec
طول 4,240mm 4,220mm 4,530mm
عرض 1,775mm 1,790 1,780mm
ارتفاع 1,285mm 1,399mm 1,420mm
فاصله محوری 2,570mm 2,650mm 2,700mm
وزن 1,275kg 1,256kg 1,355kg
مصرف جاده ای - 6.7L 6.6L
مصرف شهری - 9L 10L
مصرف ترکیبی 7.1L 7.8L 7.4L
حجم باک 50L 50L 50L
پیمایش 704km 641km 675km


 

جدول امکانات Toyota GT86 Hyundai Veloster MPI Kia Cerato Koup MPI
  l9erxgyw8n8vjbqiaxre.jpg ولوستر 47zdraffom58p21hvcwl.jpg
سیستم های ایمنی 6 ایربگ (2 عدد جلو و سرنشین، 2 عدد جانبی جلو، 2 عدد پرده‌ای) 6 ایربگ (2 عدد جلو و سرنشین، 2 عدد جانبی جلو، 2 عدد پرده‌ای) 6 ایربگ (2 عدد جلو و سرنشین، 2 عدد جانبی جلو، 2 عدد پرده‌ای)
سیستم امنیتی ایموبیلایزر - دزدگیر - استارت دکمه‌ای ایموبیلایزر - دزدگیر - استارت دکمه‌ای ایموبیلایزر - دزدگیر - استارت دکمه‌ای
سیستم های ترمز و پایداری ABS - EBD - ESP - ASR - BAS - TCS ABS - EBD - ESP - BAS ABS - EBD - ESP - BAS
سیستم های فرمان و هدایت فرمان هیدرولیک با تنظیم تلسکوپی فرمان هیدرولیک با تنظیم تلسکوپی- کنترل سیستم صوتی از روی فرمان فرمان هیدرولیک با تنظیم تلسکوپی مجهز به سنسور سرعت - کنترل سیستم صوتی از روی فرمان
سیستم تهویه مطبوع تهویه اتوماتیک تهویه دستی تهویه اتوماتیک دوگانه
سیستم مولتی مدیا CD-LCD-AUX-MP3-iPod-USB-Bluetooth-بلندگو CD-LCD-AUX-MP3-iPod-USB-Bluetooth-بلندگو CD - MP3 - iPod - USB - بلندگو
سیستم صندلی صندلی عقب با قابلیت تاشوندگی تنظیم برقی صندلی ها - تهویه صندلی های جلو تنظیم برقی صندلی ها - گرم کن صندلی جلو - پشت سری های فعال هنگام تصادف
سیستم آینه ها و شیشه ها آیینه های جانبی با قابلیت تنظیم برقی  آینه های جانبی با قابلیت تنظیم برقی مجهز به گرمکن - سقف پانوراما آینه های جانبی با قابلیت تنظیم برقی مجهز به گرمکن - سانروف
سیستم چراغ ها تنظیم ارتفاع نور چراغ ها - مه شکن جلو تنظیم ارتفاع نور چراغ ها - مه شکن جلو روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ ها - مه شکن جلو
سایر امکانات کروز کنترل - شیفتر تعویض دنده - دوربین دید عقب کروز کنترل - دوربین دید عقب کروز کنترل - سنسور پارک - مدیریت پیمایش - دوربین دید عقب 
 
همراه مکانیک



دیدگاه ها

زیدان: 1395/7/2623:45:24،
43
327
توی این رنج قیمت فقط سوناتا yf مدل 2011 یا 2012 کم کارکرد
عالیه عالی
پارس سفید: 1395/7/2700:47:01،
231
48
دوران سوناتای Yf خیلی وقت تموم شده وبه همون اندازه پارس سفید خز و از مدافتاده است ، البته پارس سفید هنوز پر طرفدارتر و خوش فروش تر از سوناتای Yf است .
علی: 1395/7/2701:04:47،
246
51
یعنی واقعا و انصافا بدون اغراق وبدون تعصب همون دودی که از لاستیک این تویوتای شیک بلند شده به این ۲ تا کره ای مسخره شرف داره . انصافم خوب چیزیه ، دیگه اینقدر سطح تویوتا رو پایین نیارین !!!!
AZARAXS: 1395/7/2708:29:04،
43
79
با سلام
تویوتا وای اف دیگه دورانش تموم شده در ضمن اکثر افراد معتقد هستن ماشین سنگینی هست و موتورش جوابگوی اتاقش نیست
رونالدو: 1395/7/2708:34:04،
66
20
آقا زیدان به موضوع گزارش توجه کنی بد نیست .
موضوع مقایسه اتومبیل های کوپه است نه سوناتا از مد افتاده که به احتمال زیاد شما دارید تبلیغ میکنید.
حسین: 1395/7/2709:12:25،
119
16
ای خدا چقدر تو این سایت میخندیم ، سوناتای Yf از کی شده تویوتای وای اف ؟!!!!
استاااد: 1395/7/2710:18:01،
76
96
يعني واقعا بدون تعصب اكثره كسايي كه ميلن ميگن كره اي آشغال، بهترين ماشين كه سوار شدن سمند بوده !!!

يه سورنتو ٢٠١٤ دارم، واقعا بي نظيره. حاظر نيستم با يه چيزي مثل راو ٤ كه ماشين خشك واسه رانندگي هست عوض كنم

بهتره بريد حداقل سوار شيد بعد نظر بديد دوستان هرچند ما ايرانيا به چرت و پرت گفتن معروفيم
حامد: 1395/7/2712:52:23،
26
71
خوشحالم که بی ام و E92 یا E93 رو که میشه با 120 تا 140 مدل های 320 یا 325 اش رو خرید با این 3 تا آشغال مقایسه نکردید این نشون دهنده شخصیت این سایته.
جواب حامد: 1395/7/2714:03:43،
110
23
بی ام و صفر کیلومتر عالی است ، ولی بی ام و بیش از ۵ سال کارکرد یک مصیبت و آشغال پر خرج است . که صاحب قبلی کیفش رو کرده وشما خرجش رو میدی !!!! هرگز بی ام و کهنه وبا کارکرد بالا از غریبه نخرید که بیچاره میشوید .
حامد: 1395/7/2715:43:20،
39
95
عزیزم یه چیز شنیدی به اسم پر خرج هنوز به معنیش نرسیدی، اول اینکه تکنولوژی ماشین های آلمانی حداقل 5 سال ازین برندهای آشغالی جلوتره یعنی یه بنز یا بیمر 2010 معادل یه تویوتا،هیوندا مدل 2015 و یه چرخش می ارزه به صدتا ازین آشغالا درضمن هر ماشینی یه هزینه ای داره هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد پول نداری سوار نشو
کسری 20: 1396/1/1010:41:06،
42
18
فقط فقط تویوتا
اصفهاني: 1396/1/1011:00:32،
43
19
فقط تويوتا بقيه دو زار ارزش ندارن
Ali: 1396/1/1011:23:48،
25
24
توي اين مقايسه بايد از جنسيس كوپه استفاده ميشد كه دف عقب هم هست با كيت اگزوز حرفه اي فيلم درگ اين دو مدل توي آپارات هم هست تويوتا به گردش هم نميرسه متاسفانه!
علی: 1396/1/1014:36:56،
23
19
عجب !!!! این قیمت تویوتا کوپه رو از کجا آوردی ای ایرانجیب !!! درسته مقالت قدیمیه ولی الان تویوتا زیر ۱۵۰ میلیون فقط میشه یاریس خرید و بس .... مگر کوپه ۲۰۱۴ تصادفی و رنگدار باشه وگرنه عمرا ۱۳۰ میلیون پیدا بشه !!! الان کرولای ۲۰۱۶ شده ۱۶۵ میلیون
: 1396/1/1100:51:54،
15
4
خیلی مقایسه جالبی نیست چون در واقع فقط جی تی ۸۶ واقعا یک خودرو کوپه است و دو تای دیگه فقط دیزاین یک خودرو کوپه را را دارند نه ویژگیهای آنرا.تنها کوپه واقعی کره ای که من تا حالا دیدم جنسیس کوپه است
مازیار: 1395/7/2623:50:32،
199
43
به نظرم با این مقایسه به تویوتا بی احترامی شد!!
soheil: 1395/7/2623:53:31،
183
22
بین این ماشین ها
لذت رانندگی = Gt 86
حمید: 1395/7/2623:55:27،
173
22
Gt86 قابل مقایسه نیست ، ۸ سروگردن از بقیه سر است .
یارا: 1395/7/2702:04:22،
59
153
فقط جنسبس کوپه که gt,86 در برابرش عددی نیست
جواب یارا: 1395/7/2707:26:25،
90
58
کلا کره ای آشغاله ....
جواب یارا: 1395/7/2707:27:24،
84
32
جنسیس کوپه شاسی فوق العاده ضعیف و حلب دارد و در اولین دست انداز شاسی اش تاب برمیدارد .
آرمان : 1395/7/2700:01:00،
179
17
ماشين كوپه بايد ديفرانسيل عقب باشه، ديفرانسيل جلو معني نداره واسه ي كوپه...
امیر: 1395/7/2708:37:18،
60
13
با آقا آرمان صد در صد موافقم.
حامد: 1395/7/2700:01:40،
149
23
فقققققققققط تویوووووتا!!
پیمان: 1395/7/2700:07:34،
41
126
ماشین های ژاپنی و کره ای‌ فقط روی کاغذ خوب به نظر میان ولی یه ذره لذت رانندگی و هندلینگ ندارند
شرکت های آسیایی ماشین های اقتصادی تولید میکنن و کسی که عملکرد فنی ماشین واسش مهم باشه سمت این چشم بادامی ها نمیره ( به جز مزدا که ماهیت اسپرت داره )
طراحی فقط ایتالیا
مهندسی فقط آلمان
والسلام
دررعجب: 1395/7/2700:52:26،
102
17
اصلا میفهمی مقاله در مورد کوپه های اسپرت ارزان قیمت یعنی چی ؟!!! اصلا میدونی ورود اون خودروهایی که فقط عکسشون رو دیدی ۳ سال طبق قوانین ممنوعه ؟!!! اصلا مگه مجبوری آخه .... خوب در مورد مطلبی که نمی فهمی نظر نده .
آرمان : 1395/7/2708:52:17،
63
15
اولا مقاله واجع به خودروهاي اسپرت ارزان بود وگرنه هر كسي ميدونه پورشه و ب ام و و بنز از اينا بهترن...
ثانيا دوست خوبم نيسان جي تي آر هم ژاپنيه و رقيب بنز و ب ام و و لامبورگيني و غيره هست...
مجتبی: 1395/7/2700:11:52،
120
24
خداییش چی رو با چی مقایسه کردین؟

آخه GT86 رو چرا با این مقایسه ها خراب میکنید؟!!

ماشین نبود تا این بی ریخیت کیا و اون قورباغه ی هیوندای؟ :|
حمید0631: 1395/7/2700:12:27،
118
28
جنازه تویوتا شرف داره به کره ایی
ولستر که شتابش درحد مرگ افتضاحه
سراتو هم خوبه ولی به گرد لاستیک جی تی نمیرسه
اصن جی تی86 مقولش با اینا فرق داره چجوری مقایسه کردین؟
من باشم فقط جنسیس وسوسم میکنه برا اینکه جی تی رو نگیرم
وگرنه جی تی با کیت بدنه و تیونینگ و گذاشتن توربو و هدرز وحشتناک میشه
کرامت انسانی از دست رفته: 1395/7/2700:19:28،
56
17
ای بابا، ایران جیب عزیز سرنوشت اکثریت ملت ایران آرزو به دل ماندنه...
دیدن امکاناتی که در دنیا عادیه برای ما آرزوست.
موری کوپه: 1395/7/2700:53:43،
35
30
درسته تو این سه تا ماشین تویوتا حرف اولو میزنه ولی بازار دست دوم و عملکرد موتور مناسبی با بنزین آشغال ایران نداره کوپ موتور داره ولسترم که کلا قیافست موتور جونداری نداره ضعیفه.سراتو کوپ نسبت به مدل قبلیش زشت تر شده اصلا شبیه ماشینهای کوپه نیستش اینو سوار نشدم ولی میگن تنبله کیفیت رنگش چنگی به دل نمیزنه.تو کوپه های ارزون جن کوپ یا fxکوپه گزینه های به مراتب بهترین اگه لذت واقعی میخاین فقط کوپه های آلمانی و آمریکایی فقط مشکل اینجاست که بودجه خریدو باید ببری بالا گرونن و هزینه نگهداری بالا دارن...
على آباد: 1395/7/2701:41:48،
90
16
من دلم تويوتا ميخواد
دولت ولى نميخواد(دراينجامنظورشاعراين هست كه دولت اجازه نميده)
مهندس: 1395/7/2709:48:42،
38
29
سالای 88 89 که لیسانسم تموم شد و به عشق ماشین خیلی وقت بود داشتم پول جمع میکردم همیشه فکر میکردم 70 تومن میدم یه جی تی 86 میگیرم تو سالای 95اینا ولی به دلیل خدمت های دولت خدمت گذار و دلار 3500 بعد سه سال کار خوب و پول های که از 16 سالگی تا پارسال ینی 25 سالگی جمع کردم 30 تومن دادم یه 206 تیپ 5 89 خریدم بقیشم تو بانک گذاشتم خخخ
بعد میگن چرا میخوای محاجرت کنی ...
حامد: 1395/7/2715:56:16،
58
20
مهاجرت درسته نه محاجرت مهندس! بعد به نظرم تو محاجرت نکنی بهتره حیفی... :))
مازیار: 1395/7/2710:58:16،
28
45
فقط پراید فقط
احسان: 1396/1/1013:21:20،
21
7
از یک مقایسه حرفه ای انتظار میره حداقل در مورد ویژگی های مهمتری مثل آرایش موتور و تقسیم وزن و نوع تعلیق بیشتر صحبت بشه...
در هر صورت، GT86 (بدنه تویوتا/موتور سوبارو) واقعا منحصربفرده و موتور باکسر(خورجینی) ساخت سوبارو داره که تو آسیا فقط سوبارو تولید میکنه! که باعث میشه مرکز ثقل ماشین بیاد پایین و بهمراه دیفرانسیل عقب بودن باعث میشه تقسیم وزن جلو/عقب به حالت ایده آل نزدیک بشه و هندلینگ این ماشین در پیچها قابل مقایسه نیست.
در مورد اون دوتا خودرو کره ای صحبتی ندارم و نمیدونم چرا با GT86 مقایسه شدن
ناشناس: 1396/1/1015:03:58،
13
3
شما حجم موتور رو با قدرت و گشتاور مقایسه کنید. تویوتا با حجم موتور مساوی قدرت و گشتاور بیشتری داره. دیگه اینجا رقم و اغداد دارن میگن تویوتا سر تره
محمد: 1396/1/1017:36:49،
10
5
ای بابا این که زیر دونیم لیتره.پ چرا ایرتویا 2016. 17شو نمیاره؟
کامران: 1396/1/1018:46:40،
12
10
من نمیدونم چه لذتی داره این همه پول بدم که خشکی و کوبش در حین رانندگی کمر درد و اعصاب خوردی برام به ارمغان بیاره حالا یه عده میان میگن اقا نمیدونی چه لذتی داره تو اصلا برو سوار شو ببین دوستان من چن مدل از این خودروها سوار شدم اما باور کنید حس جالبی نیست احساس یک به یک ریگهای جاده
Soheeil: 1396/1/1021:27:11،
11
4
والا من دو ساله میخوام gt بخرم ، پولشم هروقت که جور میشه ، یجا دیگه خرج میشه :)) پیش خودم میگم فرصت برای خریدن ماشین همیشه هست و همینجوری دو ساله داره عقب می اوفته خریدن gt , و فعلا با زانتیا مدل 86 داریم میگذرونیم :)) gt واقعا خیلی مهشره یبار سوار شدم, سواری نرم و راحت ، دریفت مثل آب خوردن ، ظاهر و...که دیگه اصن نیاز به توضیح نداره
خیلی حیف شد که وارداتش ممنوع شده
کارشناس: 1396/1/1100:25:26،
9
4
تویوتا هم برند و کشور معتبر تری داره و هم دیفر عقبه .
پس سرتره.
هدف کوپه سوار رانندگی حرفه ای و پرشتاب و کوتاه و اسپورته که قدرت و تورک زیاد موتور مد نظره نه امکانات رفاهی و ضبط و .. اینو دیگه باید از 2 در دار بودن ماشین بفهمین.
نظر من، اولین چیز مورد بحث، باید موتور و نفسش باشه . بعدی ترمزا و شتاب 0 تا 100 و گیربکس و ..
این ماشینا اصلا کولر و هیدرولیکم باز کنن بهتره وزن کم می کنن.
معین: 1396/1/1101:37:33،
17
5
یا حضرت مقایسه !

اخه GT رو کنار اینا میزارن

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما