کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جریمه سنگین خودروهای کثیف در دوبی


کد خبر : ۲۸۹۰۰یکشنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵:۴۸۳۸۰۱ بازدید

شهرداری امارات متحده عربی جریمه های سنگینی در ایام تعطیل برای خودروها تعیین کرده است امری که بیش تر از همه مهاجرانی که در این کشور اقامت دارند را اذیت می‌کند.
جریمه سنگین خودروهای کثیف در دوبیجریمه سنگین خودروهای کثیف در دوبی

به گزارش ایران‌جیب به نقل از خودروکار، ابوظبی شروع به شکار بعضی از خودرو های بسیار کثیف کرده است. شهرداری از غیبت طولانی شهروندانش به منظوز وضع جریمه های سفت و سخت برای صاحبان خودرو های کثیف استفاده کرد: 3000 درهم که معادل 730 یورو است، یعنی شش برابر بیشتر از شهر دبی، جریمه برای خودروهایی که ظاهری کثیف دارند.

سخنگوی شهرداری به خبرنگار این روزنامه گفت: "روزانه 50 خودرو به دلیل پارک کردن در مناطق عمومی شهر و به هم ریختن ضاهر آن جریمه شده و توسط جرثقیل حمل می شوند."

این قانون برای کسانی که منازلشان پارکینگ دارد مشکل زیادی ایجاد نمی کند، اما اکثریت کسانی که در شهر زندگی می کنند پارکینگ ندارند. این افراد مجبور به پارک ماشین های خود در بیرون از خانه هستند و عواملی مانند طوفان شن و ماسه و همچنین گرد و غبار موجب کثیف شدن آن ها می شود. 

از نظر تئوری، صاحبان این خودرو ها از این که هر روز قبل از رفتن به سر کار خودرو هایشان را بشورند اذیت می شوند، اما فقط در روز های تعطیل است که شهرداری به بهانه غیبت شهروندان جریمه های سفت و سختی برای خودرو ها صادر می کند. این شرایطی بسیار مبهم برای ساکنین این شهر است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها