کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یک فرد آلمانی در لاتاری اروپا 90 میلیون یورو برنده شد!


کد خبر : ۲۸۸۵۵شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰:۵۲۵۴۰۹ بازدید

مردی از آلمان توانست با انتخاب ارقام درست قفل صندوق لاتاری اروپا را بشکند و ده‌ها میلیون‌ یورو نصیب خود سازد. علاوه بر او چندین آلمانی دیگر ...
یک فرد آلمانی در لاتاری اروپا 90 میلیون یورو برنده شد!یک فرد آلمانی در لاتاری اروپا 90 میلیون یورو برنده شد!

مردی از آلمان توانست با انتخاب ارقام درست قفل صندوق لاتاری اروپا را بشکند و ده‌ها میلیون‌ یورو نصیب خود سازد. علاوه بر او چندین آلمانی دیگر نیز میلیون‌ها یورو از این بازی نصیب بردند.

یک مرد از ایالت بادن ـ وورتمبرگ آلمان بیشترین پولی را صاحب شد که در تاریخ این کشور به برنده‌ای در لاتاری  رسیده است. او اینک می‌تواند با ۹۰ میلیون یورو برد خود خرسند باشد.

بودو کمپر از "وست‌لوتو" در مونستر گفت: «این بزرگ‌ترین برد بازی لاتاری در آلمان بوده است.»

این قرعه‌کشی شبانگاه جمعه ۱۴ اکتبر در هلسینکی برگزار شد.

او تنها برنده میلیونی این بازی نبود. هشت تن دیگر نیز پنج عدد به علاوه یک رقم مازاد را درست حدس زده و هر کدام حدود ۲ میلیون و هشتصدهزار یورو از آن خود کردند. دو نفر از این برندگان فنلاندی، یکی هلندی و پنج نفر آلمانی‌هایی از ایالت‌های بایرن، بادن ـ وورتمبرگ، هسن و زاکسن بودند.

با این برد رکورد پیشین در آلمان که مربوط به برنده‌ای از هسن بود شکسته شد. او در اوت ۲۰۱۶ توانست برنده ۸۴ میلیون و هشتصدهزار یورو شود.

پیش از این نیز در سال ۲۰۱۵ فردی از جمهوری چک با بردن ۹۰ میلیون یورو رکوردشکن تمامی ۱۷ کشور شرکت‌کننده در لاتاری اروپا شده بود.

اینک این بازی دو رکوردشکن با بردی مشابه دارد. اما کسی قادر به شکستن این رکورد نیست، چرا که ۹۰ میلیون یورو سقف برد در مسابقه بخت‌آزمایی اروپاست و در صورتی که پول بیشتری جمع شود به بازی گروه دو سرازیر خواهد شد. احتمال برد بیشترین جایزه در لاتاری اروپا با محاسبات ریاضی یک در ۹۵ میلیون است. برای چنین بردی باید پنج رقم از میان ۵۰ رقم معمول و همچنین ۲ رقم از میان ۱۰ رقم (۱ تا ۱۰) درست حدس زده شود.

در لاتاری کلاسیک که "۶ از ۴۹" نام دارد باید ۶ رقم به اضافه رقم ویژه بازی درست گمان زده شود. شانس برنده شدن در این بازی از لاتاری اروپا هم کمتر است و احتمال برنده شدن در آن یک در ۱۴۰ میلیون می‌شود.

به گفته برگزارکنندگان لاتاری اروپا، به لحاظ نظری حدود ۲۶۹ میلیون نفر از ۱۷ کشور شرکت‌کننده می‌توانند در این بازی شرکت کنند، مشروط به این که حداقل ۱۸ سال داشته باشند. در بعضی کشورها حداقل سن ۲۱ سال مقرر شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها