کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ترامپ زنان و رسانه‌ها را به خاطر ادعاهای جنسی دروغگو خواند


کد خبر : ۲۸۸۵۴شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸:۲۴۵۱۴ بازدید

با افزون شدن اتهام‌های جنسی علیه دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری او فرار به جلو را برگزید و گفت، قربانی کمپین دروغ شده است.

با افزون شدن اتهام‌های جنسی علیه دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری او فرار به جلو را برگزید و گفت، قربانی "کمپین دروغ" شده است.
 

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا در یک گردهمایی انتخاباتی در کارولینای شمالی اتهامات جنسی جسیکا لیدز را به باد تمسخر گرفت و گفت: «دروغ، دروغ، دروغ.»
جسیکا لیدز که اینک ۷۵ سال دارد می‌گوید، ترامپ زمانی که این زن ۳۵ ساله بود او را حین پروازی بر خلاف میلش "دستمالی" کرده است.

ترامپ، نامزد ۷۰ ساله جمهوری‌خواهان با تمسخری که موجب خنده هوادارانش شد گفت که اگر قرار بود چنین کاری کند این زن "نخستین انتخابش" نبود.

ترامپ گفت، تیم انتخاباتی‌اش از او خواسته تا از این مبحث دوری کند، اما او چاره‌ای غیر از دفاع از خود ندارد. ترامپ زنانی را که در این مدت او را متهم به آزار و تعدی‌های جنسی کرده‌اند "انسان‌های بیمار"ی نامید که به دنبال "شهرت و پول"اند.

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک گردهمایی انتخاباتی در شارلوت زنی که پلاکارت "زنان برای ترامپ" را بلند کرده بود را خطاب قرار داد و گفت به این پلاکارت عشق می‌ورزد. ترامپ افزود، من واقعا فکر می‌کنم که می‌توانم با زنان خوب کنار بیایم.

با این حال یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که ترامپ در میان زنان ۲۰درصد کمتر از هیلاری کلینتون، رقیب خود از حزب دمکرات محبوبیت دارد.

نکوهش رسانه‌ها

دونالد ترامپ در جمع طرفدارانش خود را قربانی توطئه رسانه‌ها خواند. او گفت: «رسانه‌‌های فاسد هر چه در توان دارند انجام می‌دهند تا حرکت ما را متوقف سازند.» و در این کارزار به گفته ترامپ، کارلوس اسلیم، میلیاردر مکزیکی که دارنده سرمایه اصلی نیویورک ‌تایمز است نیز شرکت دارد. او اسلیم را متهم کرد که به کلینتون و کارزار تبلیغاتی او میلیون‌ها دلار کمک کرده است.

ماجرا از آن جا شروع شد که روزنامه واشنگتن پست حدود یک هفته پیش ویدئویی مربوط به سال ۲۰۰۵ را منتشر کرد که ترامپ در آن با کلماتی مستهجن به تعرض علیه زنان می‌بالد. اندکی پس از آن دو زن ترامپ را به آزار جنسی خود متهم کردند.ترامپ این اتهام‌ها را منکر شد و اعلام کرد که پشت این قضیه تیم انتخاباتی کلینتون قرار دارد. ترامپ گفته است که علیه نیویورک تایمز که بسیاری از این اتهام‌ها را منتشر کرده است شکایت خواهد کرد. در این میان تعداد زیادی از جمهوری‌خواهان رده‌بالا از او فاصله گرفته‌اند.

اتهام‌های روزافزون

دو زن دیگر روز جمعه ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) ادعاهای جنسی جدیدی علیه ترامپ مطرح کرده‌اند. یکی از آن‌ها سامر زرووس، شرکت‌کننده در شوی تلویزیونی "اپرنتیس" ترامپ است. او در کنفرانسی رسانه‌ای گفت، در سال ۲۰۰۷ ترامپ را در هتلی دید و با او قراری به منظور گفت‌وگویی شغلی گذاشت. اما در ملاقات بعدی ترامپ او را به‌زور بوسیده و دستمالی کرده است.

زرووس گفت، بعد از آن که ترامپ هر گونه تعدی جنسی علیه زنان را منکر شد تصمیم گرفت تجربه شخصی خود را با افکار عمومی در میان بگذارد.

کریستین اندرسون زن دیگری است که ادعایی جدید علیه ترامپ مطرح کرده است. او که پیشتر مدل بوده به واشنگتن پست گفت، در سال‌های نخستین دهه ۹۰ در باشگاهی شبانه ترامپ دستش را به زیر دامن او برده و به او دست‌درازی کرده است.

تیم انتخاباتی ترامپ توضیح داد که ترامپ "به‌زحمت" زرووس را به خاطر می‌آورد. او بعد از پایان شوی تلویزیونی مورد نظر به دفتر ترامپ ایمیلی دیگر نوشت و درخواست کمک کرد. ترامپ هر گونه دست‌درازی جنسی را در این مورد رد می‌کند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها