کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ترافیک 20 کیلومتری در عوارضی یک آزادراه


کد خبر : ۲۸۷۲۷سه شنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰:۰۲۴۵۷۸ بازدید

در حالی طول خودروهای پشت عوارضی در باند شمالی آزادراه قزوین - زنجان به 20 کیلومتر رسیده که تلاش مأموران پلیس راه نیز برای بازگشایی ترافیک ...

در حالی طول خودروهای پشت عوارضی در باند شمالی آزادراه قزوین - زنجان به 20 کیلومتر رسیده که تلاش مأموران پلیس راه نیز برای بازگشایی ترافیک در این مسیر مشهود و مؤثر نبوده است.

گفتنی است؛ بسیاری از رانندگان که هم اکنون در باند شمالی این آزادراه گرفتار ترافیک شده اند به منظور شرکت در مراسم روز تاسوعای حسینی عازم شهر زنجان و استان اردبیل هستند.

همچنین با توجه به اینکه دریافت عوارض در باند شمالی این آزادراه ترافیک بسیار سنگینی را به وجود آورده، رانندگان مجبور هستند برای حرکت خود از شانه های خاکی آزاد راه استفاده کنند که همین امر نیز بر گره خوردگی هرچه بیشتر ترافیک می افزاید.

گزارش عینی ایرنا از محل، حاکی از آن است که ترافیک سنگین حاضر، موجب بروز شماری تصادف در مسیر باند شمالی آزادراه قزوین- زنجان شده و شمار قلیل مأموران پلیس راه نیز کمک چندانی در بازگشایی ترافیک سنگین حاضر نمی تواند داشته باشد.

با توجه به خیل انبوه مسافران حسینی برای عزیمت به شهرهای مذهبی از جمله مشهد، قم، زنجان، اردبیل و ...، چنین انتظار می رود که پلیس راهور و دیگر سازمانهای ذیربط، تدابیر و تمهیدات مناسبی برای تسهیل در تردد عزاداران حسینی در نظر بگیرند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها