کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نگاه جدی آمریکا به قانون‌گذاری درباره خودروهای خودران


کد خبر : ۲۸۶۸۹چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸:۴۷۱۱۴۱ بازدید

دپارتمان حمل‌ونقل ایالات‌متحده اعلام کرده که دستورالعمل‌های جامعی را در رابطه با آینده‌ی خودروهای خودران وضع می‌کند. این آژانس اعتقاد دارد که ...
نگاه جدی آمریکا به قانون‌گذاری درباره خودروهای خودراننگاه جدی آمریکا به قانون‌گذاری درباره خودروهای خودران

پدال- دپارتمان حمل‌ونقل ایالات‌متحده اعلام کرده که دستورالعمل‌های جامعی را در رابطه با آینده‌ی خودروهای خودران وضع می‌کند. این آژانس اعتقاد دارد که نگاهی فعال به توسعه‌ی این بخش داشته باشد و بسته به چگونگی سیستم‌ها به‌طور سالانه خود را به‌روز نماید.

تمرکز عمده قوانین جدید اطمینان حاصل می‌کند که خودروهای خودران تا حد امکان ایمن باشند. این دپارتمان 15 نقطه‌ی ارزیابی برای هر کمپانی‌ای که می‌خواهد سیستم خودرانی را عرضه کند در نظر گرفته است. این دپارتمان می‌خواهد تا انتظارات واضحی را برای شرکت‌هایی که تکنولوژی‌های خودران را توسعه می‌دهند وضع نماید.

این ارزیابی‌ها حقایق اصلی نظیر مستندسازی چگونگی عملکرد این سیستم‌ها را پوشش می‌دهد اما دپارتمان حمل‌ونقل نگاهی عمیق‌تر به مسائل دارد. این آژانس می‌خواهد کمپانی‌ها برنامه‌ی خود در هنگام ازکارافتادن این تکنولوژی را اعلام نمایند. کارخانه‌ها نیز نیاز دارند تا ملاحظات اخلاقی خود را با توضیح دادن چگونگی کنار آمدن هوشمندی مصنوعی با معضلات ایمنی را در جاده اعلام نمایند. در مواردی که سیستم اشتباه می‌کند، خودروسازها باید رکوردر داده‌ای را بسازند که بازسازی تصادف را امکان‌پذیر نماید.

آژانس حمل‌ونقل همچنین باید نقش‌های متفاوت آژانس‌های فدرال و ایالتی را در امر قانون‌گذاری خودروهای خودران به دقت بررسی کند. دولت ایالات‌متحده به‌طورکلی مسئول تنظیم استانداردهای ایمنی اجباری است. پس‌ازآن ایالت‌ها کاری سخت برای وضع قوانین در رابطه با تست تکنولوژی خودروهای خودران و توسعه‌ی آن در جاده‌ها خواهند داشت.

این دپارتمان فهمیده که بهبودهای داخلی ضروری هستند. بروکراسی دولتی می‌تواند روند کار را آهسته کند اما این دپارتمان قول می‌دهد که سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها به سرعت به درخواست‌ها پاسخ می‌دهد. برای مثال هم‌اکنون این آژانس به سؤالات درباره‌ی تفسیر قوانین در 60 روز پاسخ می‌دهد.

دپارتمان حمل‌ونقل انتظار دارد که در آینده شاید قدرت جدیدی برای تضمین امنیت خودروهای خودران نیاز باشد. برای مثال NHYSA می‌تواند از خودروسازها بخواهد که حتی داده‌های بیشتری را درباره‌ی چگونگی کار سیستم ارائه کنند. آژانس همچنین می‌تواند این قدرت را داشته باشد که عکس‌العمل فوری در صورت نقص سیستم و آسیب به مالکان اتخاذ نماید. این سازمان همچنین می‌تواند توانایی بازرسی و تائید رانندگی خودکار را پیش از عرضه به بازار داشته باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها