کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پس از انفجارهای مکرر؛ تولید گلکسی نوت 7 متوقف شد/ فیلم


کد خبر : ۲۸۶۸۳دوشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳:۴۷۳۹۱۲ بازدید

شرکت سامسونگ به دلیل عدم رفع مشکل در گوشی های نوت 7، تولید آن را متوقف می کند.

شرکت سامسونگ به دلیل عدم رفع مشکل در گوشی های نوت 7، تولید آن را متوقف می کند.

گوشی های نوت 7

به گزارش ایران‌جیب  به نقل از "سی نت"، گزارش ها حاکی  است که سرانجام شرکت سامسونگ به این نتیجه رسیده که یک مشکل جدی و اساسی در گوشی های جدید گلکسی نوت ۷ وجود دارد که موجب بیش از حد داغ شدن باتری و در نهایت به منفجر شدن آن منجر می شود.

در همین حال خبرگزاری «یانهاپ» کره جنوبی اعلام کرد، بر اساس گزارش های رسیده شرکت سامسونگ تولید این گوشی را به دلیل باقی ماندن مشکلات حتی بعد از فراخوان برای تعویض باتری متوقف کرده است.

همچنین دو توزیع کننده بزرگ گوشی نوت ۷ در آمریکا، عرضه این گوشی را به مشتریان خود متوقف کرده اند. البته شماری از شرکت ها پیشنهاد می کنند که اگر شخصی قصد خرید گوشی هوشمند دارد، در حال حاضر از خریداری نوت ۷ اجتناب کند. این در حالی است که مقامات شرکت سامسونگ تاکنون در این رابطه اظهار نظر نکرده اند اما انتظار می رود که به زودی به صورت رسمی در این مورد اطلاع رسانی کنند. 

انفجار گوشی های نوت 7

سامسونگ گفته است که در خصوص موارد جدید تحقیق می‌کند. هفته گذشته یک گوشی گلکسی نوت 7 که توسط این شرکت ایمن معرفی شده بود، در یک هواپیمای خطوط ساوت وست آمریکا آتش گرفت.

گوشی گلکسی نوت هفت، 19 اوت به بازار آمد. عمده منتقدان و مشتریان این محصول را تحسین کردند.

این گوشی تازه‌ترین محصول سامسونگ از رشته محصولات این شرکت است که "فبلت" خوانده می‌شود: ترکیبی از کلمات فون (تلفن) و تبلت به دلیل صفحه‌ بزرگی که دارد.در این گوشی یک ردیاب چشمی یا اسکنر قرنیه چشم نصب شده که قفل تلفن را با تشخیص دادن چشم صاحب گوشی باز می‌کند. اما باتری برخی از این گوشی‌ها که در کشورهای مختلف ساخته می‌شود، مشکلاتی به وجود آورده که باعث شده که بسیاری علاقه‌ای برای خرید آن نشان ندهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها