کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

میزان هزینه و رشته‌‌های آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش


کد خبر : ۲۸۶۶۳یکشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳:۴۱۶۸۱۰ بازدید

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش‌و پرورش در سال 95 از امروز (یکشنبه 18 مهر) آغاز و تا 24 مهر ادامه دارد و ضوابط و رشته‌‌های ...

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش در سال 95 از امروز (یکشنبه 18 مهر) آغاز و تا 24 مهر ادامه دارد و ضوابط و رشته‌‌های مورد نیاز نیز اعلام شده است.

آموزش و پرورش در سال 95 از طریق برگزاری آزمون استخدامی اقدام به جذب 10 هزار نیروی انسانی می‌کند.

ثبت‌‌نام برای جذب نیروی پیمانی در وزارت آموزش‌وپرورش از یکشنبه 18 مهر تا شنبه 24 مهر از طریق پایگاه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  امکان پذیر است. متقاضیان برای کسب اطلاعات و جزییات مربوط به رشته‌ها و شغل محلهای استخدام به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور که از یکشنبه 18 مهر بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار داده خواهد شد، مراجعه کنند و زمان برگزاری آزمون 21 آبان 95 است.طبق اعلام وزارت آموزش‌وپرورش، تعداد 4007 نفر زن و 5هزار و 993 مرد جذب می‌شود، براساس ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان پذیرفته‌شدگان ملزم به گذراندن دوره یک‌ساله در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی هستند.

ضوابط و شرایط مورد نیاز برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش بدین شرح است:

** داشتن حداکثر 30 سال برای دارندگان مدرک لیسانس

داشتن حداکثر سن 25 سال برای فوق دیپلم، حداکثر 30 برای لیسانس و حداکثر 35 برای فوق لیسانس و بالاتر. دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی در رشته‌های تحصیلی مرتبط با شغل اعلام شده در آگهی استخدامی.

آن‌دسته داوطلبان فوق لیسانس مجاز به شرکت در آزمون هستند که رشته تحصیلی فوقق لیسانس آنها مطابق با لیسانس یا یکی از گرایش‌های لیسانس آنها باشد.متقاضیان شرکت در مشاغل هنرآموز (استادکار) باید دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم پیوسته بوده یا در صورت دارا بودن فوق دیپلم ناپیوسته مدرک تحصیلی دیپلم هنرستان داشته باشند.

گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون جامع شرط ورود به شغل معلمی است.تغییر منطقه محل خدمت بعد از قبولی و قبل از استخدام و اشتغال به کار نیز تابع ضوابط و مقررات نقل و انتقال فرهنگیان است.

** سهمیه‌های استخدامی

سهمیه استخدامی ایثارگران 25 درصد، رزمندگان 5 و معلولین 3 درصد است.

پذیرفته‌شدگان نهایی مکلفند تعهد کتبی مبنی بر 10 سال خدمت در محل جغرافیایی مورد تقاضا به آموزش‌وپرورش بسپارند. (استخدام و انتقال آنها منوط به سپردن تعهد محضری خواهد بود.)

** هزینه ثبت‌نام

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش از روز یکشنبه 18 مهر 95 آغاز  تا 24 مهر ادامه دارد و داوطلبان باید برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از پرداخت 29 هزار تومان به صورت الکترونیکی و با کارت‌های متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

** افرادی که در سومین آزمون استخدامی ثبت‌نام کردند، چه کنند؟

افرادی که در سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ثبت‌نام کرده‌اند، چنانچه تمایل به ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش دارند نیازی به پرداخت وجه ندارند و می‌توانند با اطلاعات مربوط به کدرهگیری و پرونده خود در قسمت ویرایش اطلاعات ثبت‌نام وارد شده و اقدام به اصلاح تقاضانامه خود کنند.
با توجه به اینکه آزمون‌های  مذکور هر دو در یک روز برگزار می‌شود، لازم است داوطلبان توجه داشته باشند در صورت ثبت‌نام در این آزمون، ثبت‌نام و رشته شغلی انتخاب شده قبلی آنها باطل خواهد شد.در این آزمون به هر یک از داوطلبان دفترچه سوال عمومی و اختصاصی داده می‌شود. دروس آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه‌ای با ضریب (1) طراحی خواهد شد ضمناً یک سوم نمره منفی به ازای هر سوال غلط در نظر گرفته خواهد شد.

** مواد آزمون عمومی

فناوری اطلاعات (مهارت‌های هفتگانه ICDL). ریاضی و آمار مقدماتی.زبان و ادبیات فارسی. معارف اسلامی. زبان انگلیسی و عمومی. اطلاعات عمومی.دانش اجتماعی و حقوق اساسی. هوش و توانمندی‌های عمومی.تمام دروس عمومی با ضریب یک محاسبه و اعمال خواهد شد.

** مواد آزمون تخصصی

سوالات آزمون تخصصی براساس دانش و مهارت‌های تخصصی متناسب با خوشه‌های شغلی یا مشاغل تهیه خواهد شد.

انتخاب افراد براساس نمره کل اولیه آنها با وزن 40 درصد برای حیطه عمومی و 60 درصد برای حیطه تخصصی است.

شرط استخدام پیمانی در آموزش‌وپرورش گذراندن دوره یک ساله مهارت آموزی است. تمام پذیرفته‌شدگان ملزم به گذراندن این دوره و موفقیت در آزمون جامع بدون دریافت حقوق و مزایا بوده و صدور حکم استخدامی منوط به کسب موفقیت در دوره مذکور است.
بخشی از هزینه‌های دوره نیز بر عهده داوطلب خواهد بود.

جدول رشته‌های مورد نیاز بدین شرح است:

   
میزان هزینه و رشته‌‌های آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش

  میزان هزینه و رشته‌‌های آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش سال 95

 میزان هزینه و رشته‌‌های آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش مهر 95



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها