کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

بررسی MG GS شاسی‌بلند 160 میلیونی بازار ایران

کدخبر:۲۸۶۵۳یکشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲:۲۶۶۱۴۵ بازدید

MG GS برخلاف خبر ورودش به بازار که حسابی سر و صدا به پا کرد ورود آرام و تدریجی به بازار داشت، خودرویی بسیار محبوب و مورد احترام ...

MG GS برخلاف خبر ورودش به بازار که حسابی سر و صدا به پا کرد ورود آرام و تدریجی به بازار داشت، خودرویی بسیار محبوب و مورد احترام در جمع رانندگان به اصطلاح چینی سوار کشورمان به حساب می آید.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از دیجیاتو، موتور مجهز به توربو که در عین حجم کوچک ۲ لیتری خود ۲۱۷ اسب بخار و حدود ۳۵۰ نیوتون متر گشاور تولید می کند در کنار لیست بلند و بالایی از امکانات و تجهیزات که بر روی بدنه ای با طراحی جذاب و متفاوت نصب شده تضمین می کند که دل افراد بسیاری که از روی فهرست مشخصات فنی ماشین می خرند را ببرد.
 

تست MG GS
 

این خودرو حدود 6 ماه است و می توانید آن را در خیابان ببینید، به همین دلیل بحثی پیرامون طراحی آن نمی کنیم به جز اینکه جا دارد تا از تیم انگلیسی طراحی MG قدردانی نماییم که لااقل یک خودرو جدید به کشور ما فرستادند که نه تنها زیبا و جذاب است بلکه به هیچ خودروی پرتیراژ دیگری شبیه نیست. حتی شاید بتوان گفت که تویوتا در نسل جدید راو۴ از جلو پنجره MG GS  الهام گرفته است!

دو نکته در مورد طراحی بیرون این خودرو کمی آزار دهنده است اول آنکه علیرغم اینکه این خودرو از نظر ابعاد و اندازه تفاوت بسیار ناچیزی با اسپورتج یا توسان دارد ولی به دلیل زیاده روی در طراحی عضلانی و حجم پردازی بدنه، کوچک تر از دو خودروی دیگر به نظر می رسد. به خصوص از نظر طول که حتی با اینکه از اسپورتیج طویل تر است ولی در نگاه کوچک به نظر می رسد.

 
تست MG GS
 

نکته دوم آزار دهنده این است که به دلیل تلاش برای طراحی اسپرت، شیبی که این ماشین از عقب به جلو دارد به حدی است که در عمل وجود شیشه عقب این خودرو بی معنی شده و دید رو به عقب راننده چندان مناسب نیست، هر چند این نقیصه تا حد زیادی با تجهیز این خودرو به دوربین و حسگر عقب برطرف شده.

از سویی اما شاید هم برای رانندگی در کشوری که رانندگان علاقه زیادی به زدن نور بالا مکرر دارند، نبود دید عقب یک مزیت به حساب بیاید.

این طراحی زیبا اما غیر کاربردی در داخل کابین هم ادامه دارد. به طوری که با اینکه فاصله میان دو محور در این خودرو نسبت قابل توجهی از طول ۴۵۰۰ میلی متری خودرو را به خود اختصاص می دهد و حتی از هوندا CR-V  هم بیشتر است ولی با این حال سرنشینان عقب اگر راننده و سرنشین کمی قد بلند باشند عملا جای چندان بزرگی برای قرار دادن پاهایشان ندارند.

 
تست MG GS

هرچند فضای داخلی برای 4 سرنشین کفایت می کند اما نمی توان این بخش را چندان بزرگ و وسیع برای مسافرت های طولانی مدت توصیف کرد.

به لطف فرم خاص طراحی این خودرو ارتفاع کابین زیاد است و سرنشینان عقب فضای زیادی بالای سر خود دارند. اما به دلیل طراحی خاص درب صندوق، عرض صندوق عقب به قدری کم است که به سختی می توان دو چمدان و آن هم فقط به شرط قرارگیری به صورت ایستاده در کنار هم  قرار داد.
 

تست MG GS
 

در جلو هم این رویه وجود دارد. صندلی های راننده و سرنشین جلو -که به گرمکن مجهز نیست- با اینکه نرم و راحت هستند اما اگر کمی هیکل درشتی داشته باشید متوجه می شوید که سایز مناسبی ندارد و به راحتی در آن جا نمی گیرید. ضمن اینکه داشبورد خودرو نیز با اینکه طراحی جدید و جذابی دارد اما از اصول ارگونومی بوی چندانی نبرده به شکلی که برای انجام بسیاری از امور باید به جلو خم شوید تا دستتان به دکمه مربوطه برسد.

کیفیت تجهیزات داخلی حتی در مقایسه با خودروهای چینی هم جالب نیست. شاید اگر در عوض هزینه نصب ترمز دستی الکتریکی را کم می کردند ولی در عوض از پلاستیک مرغوب تری برای داشبورد و تو دری ها استفاده می شد، رضایت بیشتری برای خریدار به وجود می آمد.
 

تست MG GS


تجربه رانندگی با MG GS

وجه تمایز این ماشین موتور و رانندگی آن است پس ما هم دیگر حرفی از دیدنی های آن نمی زنیم و سوار خودرو می شویم و به سراغ نادیدنی ها می رویم.


تست MG GS

استارتر خودرو که مجهز به سیستم بدون کلید است به نرمی موتور را روشن می کند و صفحه جلو داشبورد روشن می شود و با نمایش نام کمپانی چینی مادر “SAIC MOTOR” به شما خوش آمد می گوید و یادآور می شود که علیرغم همه ادعاها در مورد انگلیسی بودن MG GS، این خودرو همچنان محصولی از یک خودروساز چینی است.

شاید بهتر بود به جای عبارت سایک موتور، لوگوی MG نشان داده می شد. به هر حال ترمز دستی الکتریکی را غیرفعال می کنیم و به حرکت در می آییم.

یک چیز از همان ابتدا مشخص است و آن این است که این خودرو برای راننده دید بسیار خوبی را مهیا می کند و زاویه ستون A طوری انتخاب شده که کمترین مانع را برای دید راننده ایجاد می کند.

کابین تست MG GS


هم چنین تعلیق های خودرو به خوبی دست اندازها و ناهمواری های خیابان را جذب می کنند و سواری نرمی را به ارمغان می آورند غربیلک فرمان به نظر کمی بزرگ تر از سایر خودروهاست و به نظر نگارنده فرم خیلی خوش دستی ندارد.

ولی در عوض MG GS هندلینگ فرمان پذیری خوبی دارد و هدایت این خودرو را آسان می کند. نکته دیگری که جای تحسین دارد عملکرد خوب سیستم ترمز است که برای خودرویی با ۲۱۷ اسب بخار و شتاب تست شده ۸.۵ ثانیه امری لازم و ضروری است.
 

کابین تست MG GS

اما اصل ماجرا و توانایی های حرکتی این خودرو آن چیزی است که خیلی ها را به سوی خود جذب می کند. چرا که در تستی که ما برگزار کردیم این خودرو حتی از JAC S5 دنده ای توربو نیز که طرف داران جان بر کف خود را دارد نیز به راحتی پیشی می گیرد چه برسد به کره ای های پر زرق و برق و بسیار گران تر و حتی خودرویی مثل تویوتا RAV4  و هوندا CR-V که حدود ۱۰۰ میلیون تومان با این خودرو اختلاف قیمت دارند.

بنابراین می توان گفت که MG GS یکی از سریعترین خودروهای موجود در بازار است که تا رده های قیمتی 250 میلیون تومان می تواند بسیاری رقبا را پشت سر بگذارد.

مشکل اصلی که این خودرو با آن گریبان گیر است این است که این خودرو ماحصل یک ایده خوب است که به شکل نسبتا بدی توسط چینی ها پیاده سازی شده است. نمونه این رویه اجرای غلط، مشکل جدی ای است که جعبه دنده این خودرو از آن رنج می برد.

تاخیر در تعویض دنده در این جعبه دنده که دوکلاچه نیز هست، به قدری محسوس و آزار دهنده است که ممکن است اگر از این حالت اطلاع نداشته باشید بعد از اولین بار که سوار خودرو می شوید حدس بزنید که خودرو ایراد دارد.
 
تست MG GS
 

در بسیاری از خودروها وقتی پدال گاز را در لحظه آغاز حرکت از حال سکون تا انتها فشار می دهید، حرکت از سکون کند صورت می گیرد اما به محض فول بوست شدن توربو از بعد از دور موتور حدود ۱۵۰۰ RPM، شتاب ثانویه خودرو آغاز می شود و اکثر خودروهایی که در ابتدا ازشان عقب خواهید افتاد را پشت سر خواهید گذاشت.

این موضوع شاید خیلی از مشتریان را آزار ندهد ولی مشکل اینجاست که جمع کثیری از خریداران این خودرو افرادی هستند که علاقه به رانندگی سریع و چابک دارند و همین علاقه هم باعث شده که به قیمتی مشابه نمونه های کره ای به سراغ این خودرو چینی بیایند.

کارشناسان فنی معتقداند که مشکل مذکور به دلیل برنامه ریزی غلط ECU بوده و این نوید را می دهند که با به روز رسانی نرم افزار آن مشکل تا حدی بهتر می شود اما در صحبتی که با یکی از رانندگانی که اخیرا خودرو خود را آپدیت کرده بود داشتیم، وی تغییر محسوسی را متوجه نشده بود.

راهکاری که ایشان برای دور زدن این مشکل استفاده می کرد این بود که اکثر مواقع برای راه افتادن سریع از لانچ کردن (نگه داشتن همزمان پدال گاز و ترمز و رها کردن ناگهانی پدال ترمز برای آغاز شتاب گیری سریع) استفاده می کرد!

استفاده مکرر از این روش برای خودروهای شهری بسیار مضر است و فشار زیادی روی ماشین وارد می آورد، موجب داغ شدن موتور و گیربکس و صدمات سنگین به اجزای سیستم انتقال قدرت می شود.
 

تست MG GS

هرچند با توجه به اینکه مدیاموتورز (نماینده شرکت SAIC و برند MG) به شدت به دنبال جا انداختن برند MG در ایران و فاصله گرفتن از رقبا است، امید به رفع عیب های فنی در دوره گارانتی وجود داشته باشد.

در واقع این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش خوب سعی در راضی نگه داشتن مشتری های خود دارد می توان امیدوار بود که اگر هم آسیبی به خودرو برسد به راحتی توسط شرکت جبران شود. هرچند باید عنوان کرد که هر گونه تغییرات غیر استاندارد از نصب رینگ های سایز بزرگ گرفته تا نصب چراغ های زنون، خودرو را از شرایط گارانتی خارج می کند. از نقاط ضعف دیگر MG GS این است که صدای بیرون و صدای موتور بیش از حد در داخل کابین شنیده می شود که تا حدی آزار دهنده است. ریشه این مسئله نیز اساسا به کیفیت عایق کاری ضعیف خودرو مربوط می شود که البته مشکلی شایع میان خودروسازان سرزمین اژدهای زرد است.
 

تست MG GS

همچنین در تمامی ۶ خودرویی که به هنگام تست این خودرو در محل تست حاضر شده بودند صداهایی از طاقچه و صندوق عقب در حین حرکت به گوش می رسید که ظاهرا به دلیل تنظیم بد پیچ های ضربه گیر درب صندوق عقب و عدم عایق بندی مناسب زاپاس و لقی مربوط به محل نصب باندهای سیستم صوتی بود.
 
تست MG GS
 

قیمت و شرایط بازار MG GS

هنگامی که این خودرو معرفی شد قیمتی برابر با ۱۳۹ میلیون تومان داشت که در آن زمان با رقبای کره ای خود اختلافی ۱۵ میلیون داشت ولی  در حال حاضر شرکت مدیاموتورز این خودرو را با تحویل ۴۵ روزه با قیمت ۱۶۲ میلیون تومان به صورت نقدی به فروش می رساند که با همین قیمت می توان توسان یا اسپورتیج صفر البته با اتاق نسل قبل تهیه نمود و شاید این  موقع کمی تصمیم گیری را سخت تر کند. این قیمت گذاری جسورانه حاکی از اعتماد شرکت وارد کننده به مشتریان خاص خود و کیفیت خودرو است. اما به حال به لطف اوضاع خراب بازار رقبای این خودرو خیلی محدود هستند ولی در بازاری مثل انگلستان این خودرو رقبای سختی همچون نسل جدید قشقایی و اسکودا یتی و … را دارد که در بازار ما موجود نیست.

MG GS با حدود قیمت 162 میلیون تومان در رنج قیمتی رقابتی ای قرار دارد و مشتریان خاص خود را نیز دارد و آینده MG با توجه به روند رو به رشدی که داشته از سایر چینی های بازار روشن تر به نظر می رسد.

در واقع می توان ورود MG GS به بازار ایران را به عنوان یک کراس اوور اسپرت نسبتا خوش قیمت به فال نیک گرفت، آنهم در شرایطی که قدرت موتور مدل های جدید هیوندای توسان و کیا اسپرتیج در پی کاهش حجم از 2.4 لیتر به 2.0 لیتر آب رفته است و MG GS به یک آلترناتیو متفاوت نسبت به این دو کره ای خوشنام بدل شده.

 
تست MG GS
 

اما با این وجود هم نباید از وجود برخی نقص های مونتاژی و بی دقتی های مهندسی MG GS چشم پوشی کرد، چرا که برای افراد آرامش طلبی که به افت قیمت یا فروش سریع خودرو اهمیت می دهند و خواستار مواجه با چالش های یک موتور توربو نیستند، خرید هیوندای توسان یا اسپرتیج جدید می تواند به مراتب مناسب تر از انتخاب GS باشد که شتاب و هندلینگ کم نظیری دارد و جذابیت فوق العاده ای را بر روی کاغذ نشان می دهد، اما در عمل به اندازه رقبای کره ای خودرو کم دردسر و خوش فروشی نیست.

همچنین افت قیمت چنین خودروهایی معمولا در هنگام فروش دست دوم قابل توجه است، از این رو توصیه می کنیم که اگر طراحی و مشخصات MG GS دلتان را برده است، نیم نگاهی به بازار دست دوم نمونه های کم کارکرد این خودرو داشته باشید، چرا که در بسیاری موارد انتخاب یک خودرو دست دوم کم کارکرد که مرحله افت قیمت اولیه را پشت سر گذاشته، از خرید یک نمونه صفر کیلومتر منطقی تر به نظر می رسد.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

سید: 1395/7/1813:14:04،
58
281
فقط دنا
خودروی ملی
حمایت از کارگر ایرانی
زیزو: 1395/7/1813:31:19،
189
12
با 140 میلیون شروع شد در عرض 6 ماه رسید به 160.این یعنی ثبات مملکت
رضا: 1395/7/1813:37:51،
41
162
بجای حمایت از این خودروها یبارم شده از محصولات داخلی خودمون حمایت کنیم
شاید شاید از سمند دنا برسیم به اون بالا بالاها
علی: 1395/7/1813:39:21،
39
159
ما چه مردمی هستیم که حتی دوست نداریم از کارگر ایرانی حمایت بشه
بعد میایم شعارهای دهن پر کن میدیم
محمد: 1395/7/1813:40:45،
45
162
این نمرات منفی حتی اگه برای دنا هم باشه باز درست نیست
ما مردم باید از یجایی بالاخره از تولیدات داخلیمون حمایت رو شروع کنیم
معلم سابق: 1395/7/1814:34:19،
61
18
سانتافه 2016 فول ملی
بی ام وی 2010 320 کروک ملی
تویوتا هایلوکس 2015 ملی
اپتیما 2016 ملی
توسان 2017 ملی
ماوای 2012ملی
پرادو 2010ملی
لکسوس 2010 ملی
بی م و ایکس 30 2010 ملی

هنوز هم بگم همه اینها 160 میلیون به زیر هستند برید توی سایت فروش خودرو
استاااد: 1395/7/1814:37:09،
141
29
اصلا مشخص نيست اين ٤تا كامنت حمايت از توليد داخلي و يه نفر نوشته !!!

فكر ميكنم از دهه ٤٠ كه پيكان توليد شد تا دهه ٩٠ ميشه تقريبا ٥٠سال حمايت. يكم زياد نيست به نظرت داداش !!!؟؟؟؟
مدیاموتورز: 1395/7/1814:39:46،
28
12
هنگامی که این خودرو معرفی شد قیمتی برابر با ۱۳۹ میلیون تومان داشت که در آن زمان با رقبای کره ای خود اختلافی ۱۵ میلیون داشت ولی در حال حاضر شرکت مدیاموتورز این خودرو را با تحویل ۴۵ روزه با قیمت ۱۶۲ میلیون تومان به صورت نقدی به فروش می رساند
احمد: 1395/7/1814:52:58،
30
59
ماشين خوبيه و از نظر فني مثل ولو xc90 هست البته اونم با گشتاور ٣٥٠ ولي شتابش ٧.١ هست همراه سوپر شارژر و اين ٧.٩
اونم ساخت چين، يه سايتي بررسي كرده بود ميگفت تعليق، نرمي و هندلينگ و ترمز اين خودرو رقيب خودروهاي الماني هست، البته تعليقش هوشمنده و حاصل همكاري ام جي بريتانيا و آلمان هست
آفرودر حرفه ای اصل: 1395/7/1815:10:57،
21
42
شخصا کورس انداختم باهاش خوب راه میره که به نسبت بقیه چینی ها فوق العادس... ولی یه مشکل بزرگ واسه من داشت وقتی می خواستم سوارش شم در ماشین می گرفت به پام بسته نمی شد! یعنی با وجود اینکه وسطش کنسول داره کنار پراید بزاریش عرضش کمتره اصلا سایز چینی ها ساخته شده انگار!!
حمید: 1395/7/1815:50:56،
54
12
حمایت بکن بدبخت ازمدیران ایران خودرو وسایپا که هزینه اینترنت سال 90 تو فیش حقوقی شون 500 میلیون بود. بقول 20 و سی فکر کنم ماشین دانلود کرده بودند.
مهران: 1395/7/1815:52:38،
48
23
شعار پوپولیستی نده. خواهشا. گوشمون پره از ای حرفها. ایران خوددوساز نیست و نمیشه
علی: 1395/7/1815:56:24،
45
25
دنا با موتور اشغال ef7 . برو ببین چقد بازار دست دوم دنا افتضاحه. یه سانروف نداره با اون قیمت مسخرش . خر همون خر تازه پالونشو عوضم نکردند
نریمان: 1395/7/1816:59:25،
27
32
واقعا توجیح این افراد که این برند اصیل رو چینی میدونند چیه وقتی تاتا هند همین قرارداد سایک چین رو با ام جی ، با جگوار داره و ولوو با جیلی و سانگ یانگ با ماهیندرا هند داره ؟!!!
تازه همین شرکت سایک ، هفتمین شرکت بزرگ خودروسازی دنیاست که محصولات جنرال موتورز و فولکس واگن و ام جی رو تولید میکنه .
لطفا یکم مطالعه داشته باشید ، حیفه یه برند اصیل رو بخاطر لجاجت و یا ناآگاهی ، تخریبش کنیم ، برندی که طی ۹۳ سال، خدمات بزرگی به صنعت خودروسازی در زمینه موتورهای توربو شارژ ، شاسی داینامیک ، سیستم تعلیق چند وجهی ، داشته و بدلیل تغییر سرمایه گذار از شرکت BMW به شرکت SAIC ، نادانسته زیر سوال ببریمش ، اجزا اصلی و مهم این ماشین طی ۳ سال با همفکری و ساخت شرکت ام جی با شرکتهای جنرال موتورز (موتور و گیربکس ) ، فولکس واگن ( تعلیق ) و پورشه ( شاسی ) همراه بوده که خودروهای کادیلاک ، تیگوان فولکس ازش بهره مندند
ايمان: 1395/7/1910:46:12،
17
24
اقا نريمان جواب سوال شما اينه
بي سوادي و تعصب برخي و ووجود دلال
VAMPIRE: 1395/7/1813:16:14،
33
86
تو انزلی با 50 میلیون میتونیدمزدا3 2017 بخرید.خیلی راحت یک ماه مرخصی میدت میتونید ببرید شهر خودتون!
غععن: 1395/7/1814:40:45،
41
19
بابا باشه هروز نگ. مام پشمون پلاک اروند پر ولی هروز نمیام داد بزنیم خویشتندار باش
سالار : 1395/7/1813:18:30،
93
33
یعنی طرف باید پول براش یه چیز خیلی بی ارزش (مثل علف خرس) باشه که بره بابت همچین ماشینی 160 تومن پول بده!!!
خدایا پولی به ما ده و عقلی به...
جیمی: 1395/7/1813:29:35،
62
17
چینی چینی است، پس فقط وقتی خیلی ارزان باشد ارزش خرید دارد در غیر اینصورت تصمیم عاقلانه خرید خودرو با بند معتبر و پشتیبانی جهانی است،
کامران: 1395/7/1813:42:51،
19
25
چه تبلیغی کرده ایران جیب.
واقعا اینه؟ نه اینه؟
ss: 1395/7/1815:09:10،
33
32
کی هست که به جای ASX بره اینو بگیره؟
مهدی : 1395/7/1813:27:19،
74
32
با مالکیت اول و آخر خریدار
حسینقلیخان: 1395/7/1820:08:28،
20
28
اینطوریها هم نیست بعد از دو سه ماه استفاده با افت قیمت 35 میلیونی میشود فروختش . خخخ
بابک: 1395/7/1813:30:47،
62
19
سلام این ماشینه بدی نیستش. ولی با این پول میتونی ی پرادوی یا لندکروزر عروسک بخری که بهرحال ی تویوتا خییلی بیشتر از این می ارزه.دیگه خودتون چرتکه بندازین با کمی جستجو میتونین دست دوم آریون یا لکسوس بگیرین حتی بی ام و سری سه وبنز کلاس سی البته بشرط سلامت ومدل ...
وحيد: 1395/7/1813:31:35،
71
32
پشتش به شدت زشته
z: 1395/7/1814:44:01،
26
27
موافقم.جلوش خوبه ولی پشت ماشینو خیلی نافرم ساختن .تو عکس معلوم نمیکنه از نزدیک ببینی خیلی زاغارته.عرض کم و ارتفاع زیاد با چراغهایی که اصلا به ابعادش نمیاد
M: 1395/7/1813:34:39،
18
21
اینقدر ام جی ریخته تو خيابون که من فکر کنم صد و شصت میلیون کمه باید دویست و شصت میلیون باشه
ایزد: 1395/7/1813:43:54،
24
24
حتی اگه مقاله تبلیغی هم بود ولی خودش اینقدر عیب روش گذاشت که من 90 میلیکن هم نمیخوام چه برسه به 160 مگه جیگرم والله
ميلاد: 1395/7/1813:46:14،
26
37
چرا بايد خودرويي با اين مشخصات بالا و مصرف كم و شتاب و سرعت هندلينگ و ريبايي رو ول كرد رفت ماشيني خريد كه فقط به لطف ١٠ سال بيشتر از ورود در ايران بازارش بهتره اونم يه برند قديمي انگليسي (حالا ساخت چين، مثل ولو، مثل جگوار هندو...) با طراحي و مشخصات بالاي فني
راستي بازار ام جي خيلي خوبه و افت قيمتش مثل بقيه خودروها شده ٢ سال پيش بيشتر بود ولي رفته رفته داره بهتر ميشه
من ام جي ٦ داشتم بعد ٣ سال فروختم ماشين خيلي خوب بود و فقط بنزين و سرويس ١٠ هزارتا
تو اين ٣ سال با اين وضعيت جاده هيچ صداي اضافي از داخلش نميومد قبلش هم مزدا ٣ جديد داشتم واقعا ام جي٦ با شتاب٨.٤ و گشتاور ٢١٥ تا ١٦٠ -١٧٠ ميليون بي رقيبه
ام جي ٦ با نسبت وزني بي نظير٥٠-٥٠ جلوو عقب با شاسي هوشمند(شاسي جي اس هم هوشمند ديناميك هست) همراه نرمي، مصرف پايين و قدرت بالا رو تواماً داره
خوبه ولي بعدش بايد بريد سراغ المانيها
مزدک: 1395/7/1818:59:43،
26
18
ام جی چینیه
مهم نیست که قبلا کجایی بوده، چون تکنولوژی و موتورش قدیمیه. خوب اگر انطوری پس پیکان هم انگلیسیه و بهترین ماشین!!
اگر قیمتش ۳۰ درصد کم بشه تازه جای فکر داره
نون: 1395/7/1820:57:26،
33
10
مگه پیکان هنوز تو انگلیس طراحی میشه که الان انگلیسی میدونیش. یا اصلا تالبوت هنوز وجود داره ؟
این برند مثل جگوار، دفتر طراحی و اصلیش تو انگلیس هست و فقط تو چین و هند تولید میشه
کیا: 1395/7/1813:51:37،
38
15
خیلی ارزش داشته باشه 80 میلیون نه 162 میلیون ولی از اونجایی که اینجا ایرانه و بنداز بندازه مشکلی نداره راحت باشین مردمم استقبال میکنن
احسان: 1395/7/1813:56:30،
40
19
با اين پول ميرم يه اوتلندر ٢٠١٤ /٢٠١٥ مي گيرم قيافش بهتره ژاپني سوارم برند هموهست كيفيت متريال داخلش بهتره سرو صداي اتاق نداره سيستم صوتي جذابي هم داره تازه ٧ نفرم سوار مي كنم ...اين چيه فقط شتاب داره خب مگه همه راننده مسابقه اند؟ واسه استفاده شهري كه بدرد نميخوره واسه أفرود هم همينطور تنها نكته اش سرعت و شتاب ثانوية است كه اگه كسي قصد كل كل و عشق سرعت هم داشته باشه با اين پول جنسيس كوپ ميخره كه باهاش ميشه با ماشينهايي با ٢ برابر قيمتش كورس گذاشت و برنده شد
بهزاد تحریم: 1395/7/1814:04:51،
27
20
همه چیزش خوبه. فقط یه خورده با ارتفاع قیمتش نمیشه کنار اومد. خیلی بالاست. نرده بونم بزاری سخت بهش میشه رسید و سوارش شد.
محمد : 1395/7/1814:11:42،
41
17
با یکم بیشتر رنو تلیسمان میخرم
مردم: 1395/7/1814:15:19،
38
19
160 ميليون بابت ماشين چيني عاقلانه نيس!!!

مچكريم از گرانفروشي و تعرفه بالا و گمركي و پول زور...
زاپاتا: 1395/7/1814:17:06،
37
17
با پول اين تو امارات ميشه پورشه و بنز S كلاس خريد.

ظلم و گرانفروشي و...ادامه داره!
جوان تحصيلكرده: 1395/7/1814:18:21،
30
24
نخرين تا بساط گرونفروشي ماشين جمع بشه.

خلايق هرچه لايق
سعادت: 1395/7/1814:18:28،
16
36
فقط كيا سراتو٢٠٠٠وارداتي مدل ٢٠١٦
ابي : 1395/7/1814:19:00،
33
17
اين خودرو يا هر خودروي چيني ديگر بعد از مدتي به خاطر كم كيفيت بودن قطعات به كار رفته داراي هزينه نگهداري بالايي هستند در صورتي كه يه خودروي ژاپني بسيار هزينه پايينتري داره و از لحاظ لذت رانندگي ژاپني سرتره . اين خودروها را چيني ها براي بازارهاي مثل ايران ساخته اند و بعضي وقتها با بالا بردن قيمت ميخوان بگن اين خودرو كيفيت ساخت بهتري دارد در صورتي كه همون آشغال چيني هستش .
rj: 1395/7/1814:20:33،
39
23
من نمیخرم این خودرو رو بخاطره
1-قیمت بالا,چینی بودن,داشبورد زشت.تعویض دنده تاخیری
2-افت قیمت.خدمات پس فروش.
1234: 1395/7/1814:20:43،
35
12
اينم توليدش متوقف ميشه چون جنس چيني با اين قيمت مشتري نداره.

توليد زوتي و ووليكس و هاوال و لوبو و ...هم متوقف شده

نخرين تا شايد مجبور بشن تعرفه وارداتو كم كنن.

مچكريم
محمدرضا محمدی: 1395/7/1814:21:37،
27
23
160 بدی به زور بعد 1 سال باید 120 ردش کنی
ارا: 1395/7/1814:24:38،
28
10
كجا تو شهر شما لندكروز میطن 160ادرس بده ما هم بخریم داداش
جوجو: 1395/7/1814:31:01،
24
23
نه قيافه داره نه كيفيت نه اصالت !!!

با اين پول كرولا بخري تا 10 سال خيالت راحته و دردسري نداري ولي ماشين چيني...!!!

نهايتش 90 ميليون ارزش داره بقيش پول زوره

نميخريم جمعش كنين
وحید: 1395/7/1814:37:30،
30
26
ترجیح میدم با 160 ملیون ix 35 بگیرم .یا شاید گرنجو 2013 یا کیا کدنزا 2013 یا تیوتا کمری
ایرانی: 1395/7/1814:44:52،
24
15
چه حکایتی هست اینهمه زحمت میکشن بعد از مواد نامرغوب
در ساخت داشبوردش استفاده میکنند
پيمان: 1395/7/1815:37:48،
15
19
آقا خيلي گزارش حرفه اي و خوب نوشته شده بود.
بعد از مدتها از يك تست خودرويي داخلي لذت بردم!
حسین: 1395/7/1815:46:59،
15
43
فقط تیوولی
وحید@@@@: 1395/7/1816:32:37،
25
30
با جک اس5 مو نمیزنه.فقط قیمتش اندکی(70ملیون)گرونتره.
مسعودج: 1395/7/1818:04:50،
20
11
اره جك با بنز و پورشه و ولو هم مو نميزنه فقط شتاب اتوماتش ١٥ ثانيه اس
ام جي ٧.٩
ولو ٧.١
غلام: 1395/7/1816:48:41،
23
16
استارتر خودرو که مجهز به سیستم بدون کلید است به نرمی موتور را روشن می کند و صفحه جلو داشبورد روشن می شود و با نمایش نام کمپانی چینی مادر “SAIC MOTOR” به شما خوش آمد می گوید و یادآور می شود که علیرغم همه ادعاها در مورد انگلیسی بودن MG GS، این خودرو همچنان محصولی از یک خودروساز چینی است.




من دیگه حرفی ندارم!
reza.h: 1395/7/1819:10:53،
12
28
دوستان گلم حمایت از تولید ملی به این معنی نیست که مثلا ماشاالله به سمند. دنا دمت گرم.نه معنی این دقیقا میشهای کارگر ایرانی متشکریم که سمند رو تولید کردی واقعا خسته نباشی.ولی الان موقع اون رسیده که به روز بشین و ارتقا بدین این ماشینها رو.اگر این حمایت تقویت بشه و دوستان مهندس و فرغون سازمون هم سوئ استفاده نکنند و واقعا همت کنند و پیشرفت رو نه ده سال ده سال بلکه ماهانه در تولیداتشون ببینیم. چرا که نه .ما همه جوره مخلص تولید کشورمون هم هستیم.ایرانی لایق بهترین تشویقها.بیشترین حقوق و مزایا.برترین رتبه دنیاست.البته اگر بخواهیم.
علی: 1395/7/1823:56:46،
16
13
از روی کولیوس کپی کرده ولی اون کجا و این کجا یک چرخ کولیوس به تمام این ماشین چینی میارزه
تتنبق: 1395/7/1907:35:37،
13
18
تو كل اين مقاله فقط اون قسمتش كه گفته در كشوري كه همه علاقه به نور بالا زدنو دارن حال كردم وگرنه اين خودرو در بهترين شرائط چيزي بين 80 تا 90 تا بيشتر نمي ارزه.
ایلیا: 1395/7/1908:20:48،
13
15
آدم باید ماشینی بخره که به دلش بشینه،ولی چون ما هیچ نمایندگی درست و حسابی تو مملکت نداریم و یه خودرو امکان داره یه سال بعدعرضه تولیدش صفربشه،پس ناچاربه خرید چند مورد که تو بورس هستند،هستیم.
سهند: 1395/7/1912:08:32،
8
14
حالابا گزارس شما حتما مدیا موتور قیمتش رو بالاتر هم میبره ..
حسین: 1395/7/1916:32:05،
17
12
جقدر تبلیغ این ماشین بنجل برای مدیا موتور خرج داشت

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

قیمت خودروی جدید پژو 301 از سوی ایران خودرو مشخص شد + شرایط فروش مرداد 96
آغاز فروش فوری پژو 508 در مدل 2017 برای اولین‌بار در ایران + قیمت قطعی / مرداد 96
قیمت جدید محصولات شرکت سایپا اعلام گردید - مرداد 96 / محصولات سایپا گران شد
قیمت جدید محصولات پارس خودرو اعلام شد / افزایش قیمت محصولات / مرداد 96
خودروی جدید هایما S5 جهت نمایش به نمایندگی‌های ایران‌خودرو آورده شد + تصاویر
آغاز فروش خودروی جدید MG360 دنده‌ای و اتوماتیک/ مرداد 96 + شرایط فروش
دستور جنجالی دقیقه نودی نعمت‌زاده حاشیه‌ساز شد
مردم فریب فروش خودروهای زیر قیمت را نخورند + جدول
جزئیات قیمت پرطرفدارترین خودروهای تولید داخل در بازار تهران + جدول
جدول قیمت پرطرفدارترین خودروهای وارداتی در بازار ایران
درآمد متوسط یک نانوایی چقدر است؟
جدول قیمت پرطرفدارترین خودروهای وارداتی در بازار تهران
فروش خودروی ساینا اتوماتیک برای اولین‌بار تا چند روز دیگر - شهریور 96
تولید چند خودرو سواری در کشور متوقف شد
معرفی سریع‌ترین خودروی موجود در ایران
آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما