کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

دهن سوخته کارمندان بانک‌ها از آش نخورده نجومی‌بگیران

کدخبر:۲۸۶۱۹شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰:۱۹۴۰۴۹ بازدید

درحالی رسوایی حقوق های نجومی مدیران و برخورد با متخلفان آن خواسته اصلی مردم است، ولی دولت به جای برخورد با این افراد تسهیلات کارمندان ...
دهن سوخته کارمندان بانک‌ها از آش نخورده نجومی‌بگیران

درحالی رسوایی حقوق های نجومی مدیران و برخورد با متخلفان آن خواسته اصلی مردم است، ولی دولت به جای برخورد با این افراد تسهیلات کارمندان خود را سه قفله کرده است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از تسنیم، یکی از اقدامات ضربتی دولت در ماجرای رسوایی حقوق های نجومی قطع تسهیلات رفاهی کارمندان دولتی در نظام بانکی و صنعت بیمه بود. هرچند ابتدا اعلام شد که این سیاست 98 درصد کارمندان را در برنمی گیرد و تنها مدیران ارشد و نجومی بگیر ملاک هستند ولی با گذشت چند ماه مشخص شد که مدیران نجومی بگیر کارمندان خود را هم گرفتار کرده اند چراکه براساس تصمیم دولت از زمان افشای حقوق های نجومی تا کنون نه تنها پرداخت تسهیلات به کارمندان سه قفله شده بلکه اخبار حکایت از محدود شدن سقف تسهیلات بانکی و افزایش نرخ سود تسهیلات کارمندان دارد.

محروم کردن تمامی کارکنان بانک‌ها از مزایای دریافتی به خاطر تخلف تعداد معدودی از مدیران، اشکالی است که به تصمیم مذکور وارد است. در حالی که در زمان دریافت حقوق‌های نجومی توسط تعدادی از مدیران، کارکنان شبکه بانکی مثل همیشه مشغول به فعالیت روزانه خود بودند و مرتکب هیچ نوع تخلفی نشدند، بیشترین آسیب را از این فساد متحمل گردیدند.

متاسفانه اطلاع‌رسانی بسیار ضعیفی در رابطه با مسئله کاهش حقوق و مزایا به کارکنان شبکه بانکی انجام شده. در ابتدا مقامات ارشد وزارت اقتصاد صراحتا اعلام کردند که حقوق و مزایای 98 درصد کارکنان هیچ تغییری نخواهد کرد و سقف‌های درنظر گرفته شده و شرایط جدید مخصوص مدیران است. اما گذشت زمان نشان داد که واقعیت دقیقا برعکس ادعای مذکور است و زندگی و آینده شغلی 98 درصد کارکنان بانک‌ها شدیدا تحت تاثیر تصمیمات خلق‌الساعه جدید قرار گرفته است.

طبق سیاست جدید، مجموع تمامی تسهیلاتی که یک کارمند در طول دوران خدمت خود می‌تواند دریافت کند 250 میلیون تومان با سود 10 درصدی خواهد بود. این درحالی است که پیش از این سود تسهیلات کارمندان دولت 4 درصد بود و سقفی هم برای تسهیلات وجود نداشت!

البته وضع کف و سقف برای تسهیلات کارمندان و افزایش نرخ سود هدف این گزارش نیست بلکه آنچه مهم است از سرگیری تسهیلات کارمندانی است که مدت‌ها در صف وام بوده اند و تا کنون تصمیمی برایشان گرفته نشده است.

به گزارش تسنیم، ولی‌الله سیف در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود تخلف در دریافتی مدیران عامل بانک‌ها مجموعه کارکنان شبکه بانکی تحت فشار قرار گرفته و حتی دریافتی کارکنان جز شبکه بانکی نیز محدود شده است؟ گفته: تردیدی در اینکه کارکنان شبکه بانکی اقشار زحمت کش و پرتلاشی هستند وجود ندارد، اما درباره تعادلی که باید در پرداخت‌ها وجود داشته باشد ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا بتوانیم با توجه به نوع فعالیت و تلاشی که همکاران ما در نظام بانکی انجام می‌دهند و ریسک‌هایی که متحمل می‌شوند، شرایط قابل قبولی را ایجاد کنیم.

سیف ادامه داد: حداکثری که در این مقطع می‌توانست برای تسهیلات‌دهی به کارکنان بانک‌ها وجود داشته باشد در همین حد (250میلیون تومان) بود و بیش از این امکان آن وجود نداشت چرا که وزارت اقتصاد و بانک مرکزی به شرایطی بهتر از این دست پیدا نکردند.

رئیس کل بانک مرکزی با اظهار امیدواری مبنی براینکه در آینده فرصت‌هایی ایجاد شود که بتوان شرایط موجود را ترمیم کرد، گفت: در حال حاضر به دلیل شرایطی که هست، من از همکارانم تقاضا دارم تا با صبوری، احساس مسئولیت نشان دهند که علاقه‌ها آن‌ها به خدمت به هم‌وطنان بیش از پیش است.

بر اساس ابلاغیه، «علی طیب‌نیا» به سازمان‌ها و شرکت‌های یادشده، اعطای هر‌گونه تسهیلات رفاهی به مدیران این دستگا‌ه‌های دولتی پس از تاریخ ابلاغ ضوابط اجرایی بودجه سال 95 غیرمجاز و مقررات قبلی در این زمینه فاقد اعتبار است.

همچنین، خرید هرگونه خودرو سواری داخلی و خارجی، بکارگیری نیروی انسانی جدید، پرداخت پاداش، احداث، خرید یا اجاره ساختمان‌های جدید اداری به ترتیب موضوع مواد 24، 9 ، 11 و 29 قانون بودجه 95 از دیگر مواردی هستند که بر اساس ابلاغ جدید وزیر امور اقتصادی و دارائی غیرمجاز اعلام شده‌اند.

دستگاه‌های یاد شده همچنین موظفند برای برقراری حقوق و فوق‌العاده شغل مدیران و کارکنان -موضوع ماده 31 قانون بودجه سال 1395- مصوبه شورای حقوق و دستمزد را اخذ کنند.

براساس گزارش تسنیم،‌ سازمان‌های خصوصی‌سازی، حسابرسی و فروش املاک تملیکی، شرکت سهامی چاپخانه دولتی ایران، شرکت سرمایه‌گذاری‌های خارجی ایران و بانک‌های سپه، صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن، توسعه صادرات ایران، رفاه کارگران، توسعه تعاون و پست بانک و نیز بیمه مرکزی ایران و شرکت سهامی بیمه ایران مشمول رعایت ابلاغیه جدید وزیر امور اقتصادی و دارایی هستند.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

وحیددد: 1395/7/1721:15:24،
268
98
از این تصمیم دولت بسیار سپاسگذارم .معنی نداره چون کارمند بانک هستن بخوان خیلی راحت وام بگیرن با سود کم.
این وامها حق تمام مردم است نه فقط کارمندان بانکها
حمید: 1395/7/1800:27:10،
84
201
برو کار و فشار روانی و حقوق یه کارمند بانک و با سایر کارمندای دیگه مقایسه کن.دلیلشو می فهمی
مهران: 1395/7/1800:28:40،
44
145
ما هم مردم و واسه گرفتن وام اذیت می کنیم . ان وقت ببینم طیب نیا و سیف به دادشون می رسن . رئیس اعتبارات شعبه مرکزی منم من من من .
حسین: 1395/7/1800:30:51،
22
101
البته بظاهر 10 درصد بهمون میدن .بخشنامه اومده 5 درصد سود و خود بانک متقبل میشه . دردو بر بانک و نظام سرمایه درای .
امیری: 1395/7/1801:07:21،
47
108
همه کارمندان همه ادارات دولتی وام هایی رو مخصوص کارمندان از صندوقشون دارن ولی فقط بانکیا به چشم میاد چون خیال میکنن دقیقا از همون دو ریال سپرده مردمه وام های کارمندان.
مسعود: 1395/7/1803:56:47،
95
57
به همین محرم قسم نزدیک به 90 درصد وامهای کم بهره و مفت برای همین روءسای بانکها و کارمنداشونه..گذشت اون موقع که حتی به مشتریای خوب و پر کارکرد وام میدادن الان خیلی حسابت خوب باشه خاطرت عزیز باشه وام مضاربه اقساطی میدن (خیلی پر حساب باشی)..تنها قشری از کارمندان هم که توی این سه دوره ی رکود تونستن چندین برابر رشد کنن همین کارمندای بانکن..وامهای 4 درصد گرفتن دادن ملک و زمین الان چند صد برابر قیمت میفروشن...
REZA: 1395/7/1804:39:06،
70
49
حوب کاری کردن
بابک: 1395/7/1806:03:02،
73
42
خوب که چی؟ حالا بد شده واسه اینم حدود گذاشتن؟
قبلا کارمندی که با پارتی استخدام شده بود میتونست از دایی جانش که رییسشم بود تا چند میلیارد وام ۴٪ بگیره!!!
طرف چند سال نبود استخدام بانک شده بود میدیدی چند تا آپارتمان و باغ و... خریده.دیدم که میگم.
پاسخ به حمید ومهران: 1395/7/1808:02:15،
49
38
کار وتلاشتون تو حلقم.......واقعاکه....
امیر: 1395/7/1808:15:37،
62
46
کار بانکی از صبح تا شب زیر ماشین از پیچ و مهره بستن سخت تره؟
سالار : 1395/7/1808:29:46،
62
41
کارمند بانک فقط کارش تشخیص هویت صاحب حساب و یا ارباب رجوع هست ولاغیر...
بقیه کارها رو ماشین و کامپیوتر انجام میده؛
بیل و کلنگ که نمیزنن که...
چرا کلا کارمندا فکر میکنن کار خیلی سختی دارن انجام میدن؟>
نون: 1395/7/1808:30:03،
39
33
آقای امیری
نظام بانکداری ما که بر اساس رشد اقتصادی نیست و عملا با دلال بازی عامل تورم هم شده ، با پول مردم میرن زمین و برج میسازن بعد به مردم میفروشن و سودش میشه مثلا درآمد بانک که در اصل رانت هست . اگر هین حالا همه مردم بخوان پولهاشون رو بکشن بیرون از بانکها ، فقط 60 درصد موجودی هست ، یعنی همون دو ریال رو هم بقول شما ندارن .
تسهیلات بانکی برای عموم مردم که حساب دارن باید باشه و اون کارمند بانک از بابت کارش داره حقوق میگیره ، مجانی که کار نمیکنه که تسهیلات با شرایط ویژه بگیره .
کارمند 2 ساله بانکی رو میشناسم که 120 میلیون وام با بهره 4 درصد گرفته ، به چه دلیل ؟!!!
تخم دو زرده میکنه ؟

سیستم های بانکی ما در اصل بنگاه داری هست و با پول مردم این کلاه و اون کلاه کردن ، نه رونق دادن به اقتصاد و صنعت و زیرساخت ها .
بانکی : 1395/7/1809:32:42،
36
40
نظر ما بانکی ها اینه که به ما به اندازه بقیه مثلا مثل یه معلم حقوق بدن ما راضی هستیم
با یه حساب سر انگشتی یه معلم بابت هر ساعت کارکردنش 37000 تومن حقوق میگیره(365-90تابستون-156 جمعه و پنجشنبه و یه روز تعطیلی در هفته-15 عید -18 روز تعطیلات رسمی )اما یه کارمند بانک ساعتی 9700 تومن حقوق میگیره (365-18 رسمی-52 جمعه-26 نصف پنج شنبه)ما هم هیچی نمیخوایم نه وام نه مزایا حقوق کم یه کارمند اموزش و پرورش که هممون قبول داریم از همه کمتر حقوق میگیرن رو به ما بدن بسمونه
معلم: 1395/7/1810:35:14،
36
29
آقای بانکی به خدا قسم حاضرم جامو با شما عوض کنم شما چی حاضرید ؟؟؟
زیزو: 1395/7/1810:44:25،
34
35
من نه بانکیم نه چیزی،اما میدونم کسی که صندوق داره چه استرسی در طول روز داره،یه وقت کم نیاره اگر بیاره از جیب خودش باید بده،یه وقت جاعل یا متقلب سرشو کلاه نزاره( ماشالا کم نیستن)از صبح یه ضرب بعضی بانکها کار میکنن تا اخره وقت،وقت ناهاریم ندارن،هول هولکی باید یه چیزی بخورن
زیزو: 1395/7/1810:49:25،
30
27
مشکله مردمه ما که از رو این کامنتا میخونم فقط حسادته،واقعا چرا فکر میکنین چون یه مدیر زیاد میگیره یا یه بانکی و بیمه ای وام میگیره،زیاده،بعد دولت دست میزاره روی اونها حقوق ومزایاشونو میاره پایین،ما داریم کم حقوق میگیریم،حقوق مارو به اونا برسون،وگرنه ازونا کم کنه میره تو جیب ما،نه،یه پول قلمه میشه یکی میاد یهو همرو میخوره
معلم: 1395/7/1811:02:34،
25
27
اگه از پول پس انداز ما به خودشون وامهای انچنانی میدهند حرام است هیچ کسی حلال نمی کند مگه از پول خودشان
محسن: 1395/7/1813:20:54،
22
31
حميد جام کار منم دولتي هست با حجم بسيار بالا و استرس زياد .
من بايد چي بگم؟
محمد: 1395/7/1721:21:55،
44
96
دقيقا مصداق آش نخورده ودهن سوخته است

در اينكه كاركنان ارشد شبكه بانكي دريافت بالا و خارج عرف داشتند شكي نيست

اما در همين بانكها بازنشستگان جزء با حقوق حداقلي هم حضور دارند كه زندگيشان ٤ ساله معطل وامي هست كه كارمندان شاغل ٢ ساله دريافت كردند و روسا با افزايش تعرفه ها با مبالغ بسيار بالاتر از كاركنان براي خود گرفتند و از بازنشستگان با حقوقهاي حداقلي، قراني از آن را هم دريغ كردند
محمد: 1395/7/1721:24:33،
62
47
بعد اینکه مارو بدبخت کردین این اخبارو میذارین...
یادمون نرفته هر هفته از وام کارمندای بانک خبر میذاشتین
ما جور دیگه پول درمیاریم... هه
سعید: 1395/7/1721:30:40،
90
37
اینکه خیلی عالیه بعد از مدتها یه خبر خوب شنیدیم.
Javad77: 1395/7/1721:33:04،
87
48
ایران جیب ! دلبندم این سه قفله کردن وام کارمندان بامک ها ربطی به حقوق نجومی نداره ! بلکه به خاطر اینه که سال گذشته ۷۷ درصد از وام های پرداختی بانک ها به کارمندان خودش بوده !!!!!
بعضی وقتا شیطون میشی ها ایران جیب کلک ! خخخ
بانکدار: 1395/7/1801:17:31،
31
35
اونا همش 3تا بانک خصوصی بودن که اونکارو کردن.بعدشم انقد کوچی و داغون بودن.تو بانکای دولتی کلی حسابدارو حسابرس هس نمیشه 1 ریال جابجا شه.
مهدی: 1395/7/1721:35:29،
68
123
من یه متصدی امور بانکی هستم با فوق لیسانس ریاضیات محض
کل دارایی من عبارت است :
۱- آپارتمان ۹۰ متری دو خوابه به ارزش اسمی ۳۱۰ میلیون تومان
۲- یک دستگاه خودرو سواری سورن به ارزش اسمی ۳۰ میلیون تومان
۳- حقوق ماهیانه دریافتی به مبلغ متوسط دو میلیون تومان
۴- پس انداز به مبلغ ۲۰ میلیون تومان
هموطن عزیز دوست عزیز برادر عزیز آیا واقعا در این چیزهایی که من نوشتم چیز محیر العقولی هستش ؟
این کف زندگی معمولیه . قبول دارم شاید خیلی ها اینو هم نداشته باشن ولی باور کنید داراییها نقطه ای بسیار نزدیک به خط فقره . آیا اینها رو باید از من بگیرن تا تو هموطن عزیز به سروسامان برسی ؟
چرا فریب میخورید؟ واقعا چرا در این وانفسای فساد مدیران بجای اصلی کاریها یقه امثال من که دقیقا یکی مثل خود شما هستم رو میگیرید ؟ من و امثال من دقیقا یکی هستیم مثل شما و هیچ نقطه خاصی در زندگی و معیشت ما وجود نداره
کرمانشاه: 1395/7/1723:44:28،
71
59
خسته نباشی
کارمند بانکی360میلیون دارایته
من کارمند شرکت نفتم ولله کل کل کل داراییم 160تومنه
p: 1395/7/1808:11:24،
37
30
پاسخ به مهدی..حتما یه دو سه سالی هم هست یانهایت 5سالی که استخدام شدی...فقط برو منفیات رو حال کن..ویه فکری واسه خودت بردار....جالبه خیلی هم جالبه همین آقایون پارسال یادمه سبد کالا هم گرفتن..خداییش هم زیر خط فقرند.........یا صاحب الزمان کجایی آقا.....
سالار : 1395/7/1809:01:38،
29
38
بعله "اینها رو باید از توی نوعی بگیرن تا بقیه هموطنهای عزیز به سروسامان برسن"
حساب قرض الحسنه و منابع بانک و هر چی که تو بدست آوردی دست رنج مردم بوده که با اجازه اون رئیس و رئسای خلافکار برداشتید به خودتون وام 4 درصد دادید؟!؟!
بهتره بری اون وام رو زودتر از موعد تسویه کنی تا به عذاب الهی دچار نشدی...
یه فارغ التحصیل: 1395/7/1810:01:19،
37
28
یجوری نوشتی که همش 360 میلیون دارم، انگاه کل موجودیت 10 هزار تومنه. والا با اون رشته ای که شما درس خوندی، اگه کارمند بانک نبودی، الان یه سوپرمارکت باز کرده بودی و کل داراییت 20 میلیون تومن هم نبود.
من توی دوره فوق لیسانسم با روزی بالای 10 ساعت کار 800 هزار تومن هم دریافتی نداشتم. (همین سه چهار سال پیش)
پاسخ به مهدی: 1395/7/1817:34:56،
15
26
پسر خوب 90 درصد جوونا کل داراییشون 100 میلیون هم نمیشه اینایی که گفتی آرزوی یه جوون ایرانیه هر چند ما بخیل نیستیم نوش جونت ولی برو خدارو شکر کن و قدر موقعیتتو بدون.
کارمند غیر بانکی: 1395/7/1823:59:32،
14
31
من کارمند بانک نیستم، عزیزانی که کامنت منفی میدن آیا در زمانی که آزمون استخدام میدادند فکر نمیکردند که بانک برای استخدام بهتره یا الان شغل فعلیشون رو بر اساس علاقه انتخاب کردند؟ خیلی از افرادی که کارمند هستند و اینجا گله میکنند یا رشته تحصیلی مرتبط انتخاب نکردند و یا اصلا در آزمون بانکها که شرایط سختی هم دارند قبول نشدند. البته من قبول دارم که توی ایران پارتی بازی برای استخدام هست ولی به نظرم حداکثر برای بیست درصد ظرفیت، مابقی واقعا قبول میشن. ضمنا دوستان معلم فراموش نکنند که از بدو تحصیل در دانشگاه یا تربیت معلم حقوق گرفته‌اند و سربازی هم نرفتند. خودتون انتخاب کردید
خودشم: 1395/7/1721:35:49،
81
45
اینکه کارمندان بانک ها وام 250 میلیونی 10 درصدی از محل قرض الحسنه که باید برای مثلا وام ازدواج خرج بشود بگیرن هم هنوز نامردیه
banker: 1395/7/1721:48:20،
38
54
چه عجب ايرانجيب یه چیز مثبت راجع به بانکيا گفت! آفتاب از کدوم طرف در اومده!
این دولت منتظر یه بهونه ست که از سر و ته همه چیز بزنه،این موضوع هم یکی از هزار بهونه شون واسه این کاراشون.جالبه خودشونم ميدونن که بانکيا جزو پرکارترین کارمنداي دولت هستن و حرف از نظام پرداخت هماهنگ ميزنن که اجرا نمیشه!
اینم بگم که اگر همین واما رو بانک نداشت هیچ آدم عاقلی نميرفت تو بانک که از ۷ صبح تا ساعت ۳ یا ۴ مثل ماشین پشت سر هم کار کنه اونم یه کار پر استرس و پر ریسک.نمونه ش چندتا از همکارام که بدلیل جعل یه جاعل توی مدارک شناساييش و گرفتن کارت بانکی یه نفر دیگه که صدها میلیون پول توش بوده کلی توی درد سر افتادن.
آرش: 1395/7/1721:51:54،
42
53
گنه کرد در بلخ آهنگری
به شوشتر زدند گردن مسگری
الان یه سری میان میگن کارمندای بانکها فلان و بهمان
اما نمیگند کاسبهایی هستند که تاحالا یک ریال مالیات ندادن
یا فلان مدیرایی هستند که اسمشون قرار نیست افشا بشه یا اصلا معلوم نیست چقدر میگیرند
کارمندای توی شعبه ها خروس نوک بومند
اینطوری دیگه کسی دل به کار نمیده و خود بانکها و مردم متضرر میشن
هادی: 1395/7/1722:00:11،
43
49
اون قدیم بود که کارمندها قشر ضعیف جامعه بودن....الان جزء مرفهین هستند...مخصوصا کارمندهای بانک....برای هر موضوعی یه وام باسود تک رقمی میگرفتند....خدا کنه همینطور بمونه
سینا: 1395/7/1722:01:14،
55
44
حقوق دریافتی بانکی ها یک طرف و تسهیلاتشان طرف دیگر.

کمتر کارمند بانکی را میتوان یافت که چندین خانه نداشته باشد .

محل تامین این تسهیلات هم که حسابهای قرض الحسنه ی مردم بینواست !

حالا نمیدونم هدف ایرانجیب با این مطلب چیه !
ali: 1395/7/1722:02:20،
39
37
یعنی 250 میلیون کمه؟
سالار : 1395/7/1722:11:21،
44
35
همین که 70 درصد از منابع قرض الحسنه رو برای کارمندان خودشون برمیدارن که وام بسیار کم بهره بدن؛ خودش بالاترین توع تخلف محسوب میشه در حالیکه جوانانی که تازه ازدواج کردن و یا افراد نیازمند که مشخص هست کیا هستن محتاجترین افراد به اینگونه وام ها هستن نه کارمندی که برجی 4 میلیون دریافتی داره...
تخلف ، تخلف هست،
چه 5 میلیون تومن چه 5 هزار میلیارد تومن...
ناشناس: 1395/7/1722:13:05،
32
35
اگه منصفانه بخواهیم به قضیه نگاه کنیم باید وضعیت تسهیلات پرداخت کارکنان بانک و بیمه رو با کارمندان سایر ادارات مقایسه کنیم. انوقت بهتر به نتیجه رسید.
دوست: 1395/7/1800:20:58،
24
29
اخوی ساعت کار مفیدم در نظر بگیر
احمدی : 1395/7/1722:17:28،
31
36
ایرانجیب به نظر یه وام بهت دادن به حمایتشون مینویسی
وگرنه کل پول قرض الحسنه رو وام میدادن به خودشون
سعید : 1395/7/1723:45:44،
25
25
شرمنده میخاستم بهت مثبت بدم اشتباها رو منفی کلیک کردم
على آباد: 1395/7/1722:18:43،
31
39
وام كارمنداروقطع نكردن
سود٤درصدروكردن ١٠درصد
علی: 1395/7/1722:31:57،
30
35
چه جالب بهانه ای برای له کردن و پایین آوردن حقوق کارمندان بدبخت.جالبتر اینکه فیش حقوقی پزشکا هم رو شد کسی حتی نتونست بهشون تو بگه.واقعا جایه تاسف داره
بانك: 1395/7/1722:35:53،
44
29
متاسفانه فقط كارمندان بانك تو اين مملكت دريافتي شون زياده ولي بدونيد فقط دارن بانكها عَلَم ميكنن تا بقيه دريافتي ها رو بپوشونن مثلا دريافتي پزشكها با كارانه هاي حداقل ٥٠ ميليوني تا ٢٠٠ ، ٣٠٠ ميليوني مفت يا دريافتي شركت نفتي ها و گاز و مخابرات و برق و پتروشيمي ها و ... كه اصلا صحبتي ازش نمي شه ولي واقعا خطرات و ريسك كاري كارمندان بانك و حتي تعداد ساعات كار مفيد شون بقدري بالاست كه قابل مقايسه با مشاغل ديگه نيست . شما اگه مثلا عمل جراحي بخواي بكني تا هزارتا اقرار و تعهد مبني بر تبرا و بي تقصيري پزشك رو ازت نگيرن عملت نمي كنن ولي برا كارمند بانك از اول پول شماري پشت باجه تا رييس شعبه و مديران و كارشناسانش هميشه در خطر ريسك كاري و استرس هستند و تضميني ندارن
کارمندوزارت نیرو: 1395/7/1722:36:36،
30
43
فقط کارمندان بانکها وام ۴درصد میگیرند که تازه الآن کم شده وسقف دویست وپنجاه میلیون براش گذاشتن که اونم از سپرده های پس انداز مردم و مشتریان بانکها برای خودشون استفاده میکنند،در صورتیکه باید کل حسابهای قرض الحسنه مشتریان برای وام قرض الحسنه به مردم عادی برداشت بشه نه اینکه برای کارمندان بانکها.!!!و دردناکتر اینکه از این وامهای چندصد میلیونی در هیچیک از ادارات دولتی برای کارمندان معمولی و رده پایین خبری نیست ،شاید به مدیران ارشد حداکثر زیر پنجاه میلیون بدهند،،...این مقاله ای که جنابعالی معلوم نیست از کجات درآوردی دروغی بیش نیست وباعث تشویش اذهان عمومی میشه که فکر کنند کارمندها سکه زنی دارند،ولی اگر کمی عقل داشته باشی میبینی که یه آبدارچی بانک از یه مدیر بقیه ادارات دولتی وضعش بهتره ،شاید حقوقش خیلی زیاد نباشه ولی با همین وامهای چند ده میلیونی کم بهره همه کارمندای بانکها صاحب خونه وماشینن....
کارمند اداره برق: 1395/7/1722:54:12،
55
35
من با ۱۵ سال سابقه کار که ۵ساله رسمی شدم وبصورت شیفتکار صبحکار وشبکار با مدرک مهندسی برق،تازه تونستم در شهرستان یه آپارتمان قدیمی ساز ۶۰ متری و یه پژو لگن دست دوم بخرم و تا خرخره تو قرضم،اونوقت فامیل نزدیک من با۷سال سابقه کار بانک الآن یه خونه سیصدمیلیونی تهران ویه ویلای نقلی تو شمال ویه ماشن پنجاه میلیونی خریده مدرکش هم لیسانس حسابداریه،کی گفته همه کارمندها وام چند ده میلیونی یا چندصد میلونی کم بهره میگیرند ،چرا شایعه پراکنی میکنی،حتمأنمازشب هم میخونی،وجدانت کجا رفته؟از این وامهای کم بهره و بااقساط طولانی مدت ،به غیر از بانکها کجا میدن که ما خبر نداریم .
مهرداد عاشور: 1395/7/1722:54:31،
27
50
دست کسی که این مطلب رو نوشته میبوسم.اقای سیف هم اگه راست میگه چرا وام ضروری کارمندان بانک مرکزی طبق روال قبل پرداخت گردید؟ من کارمند بانک به خدا یک و هفتصد حقوق میگیرم.ازساعت ۷صبح یکسره تا ۴ بعد از ظهر...........
محمد: 1395/7/1722:54:47،
40
24
خواهر من در بانک اقتصاد نوین حدود چهار ساله شاغله صد میلیون تومان وام چار درصد گرفته و کل دریافتیش سه و نیم میلیون هست ( لیسانس حسابداری) من مهندس برق از دانشگاه تهران هشت سال سابقه دارم سه و دویست دریافتی و اخیرا پنج میلیون وام!!!!!
reza.h: 1395/7/1723:13:57،
47
37
چه خبره 250 میلیون تومان
مگه چکار می کنند؟ الان که همه اینترنتی شده.مگه کمر رستم رو می شکونند که اینهمه پول بگیرند.کارمند بانکی که با آشنابازی استخدام شده.واقعا حیفه اینهمه پول.باید کارمندان تعدیل بشوند البته منظورم قشر پر زحمت معلم نیست.باید جامعه به سمت تولید پیش بره.پشت میز نشینی بسته دیگه.متاسفانه هیچ کسی حرف این پیرمرد رو گوش نمی ده.اگر واقعا اهداف اقتصاد مقاومتی رو سرلوحه کارمون کنیم و از رشوه و رانت و .. دوری کنیم گل و بلبل میشیم
banker: 1395/7/1800:44:13،
29
39
قربان شما بیا یه هفته همین پشت میز نشینی تو بانکارو تجربه کن بعد اگه فراری نشدی!وقتی نشستی از ۷ صبح تا ۳،۴ یه ریز کار کردی اونوقت میدونی یعنی چی کار تو بانک.
درسته یه عده ی کمی با آشنا رفتن توی بانک ولي اکثرا توی این ۱۰ سال با آزمون رفتن
کاربلد: 1395/7/1808:19:17،
26
18
تنها جایی که با آزمون استخدام میکنند کارمند بانکه مگر تعداد اندکی که پارتی بزرگ دارند مثلا پارتی مدیر
شهروند: 1395/7/1723:21:59،
39
40
چرا کارمند بانکی که ماهی چند میلیون تومن حقوق و کلی مزایا و پاداش های آنچنانی آخر سال داره، باید وام 4درصد بدون سقف پرداختی بگیره؟؟؟
Javad: 1395/7/1723:22:39،
41
49
انصافا کارمندان بانک با جون ودل کار میکنن و هر چی بگیرن حقشونه درصورتی که مدیران فقط دستور میدن و پول مفت مبگیرن
moh3n: 1395/7/1723:33:21،
38
38
یاااخدا

اینا مگه سر ارث باباشون نشستن که اینجوری دو لپی میخورن
مردم کی میخوان بیدار شن؟؟؟؟؟
جمال: 1395/7/1723:40:49،
40
43
یه سری شغلها هست که درامدش از بانکها هم بیشتر مثل تعمیراتی ها طرف 2 سال تعمیرات لوازم خانگی زده ماهی 5 میلیون کاسبه اونم با 5 ساعت کار در طول روز خداروشکر دولت این قشر فریبکار جامعه رو هم از مالیات معاف کرده . اونوقت ما نشستیم به کارمند بانکی که ماهی 2 میلیون حقوقشه گیر میدیم.
امین: 1395/7/1800:31:56،
24
27
درود بر شرفت
علی: 1395/7/1808:08:39،
28
26
اره خدا نکنه گذرت به تعمیراتی ها بی افته الکی خرج تراشی میکنن و پوست ملت رو میکنن
جواد: 1395/7/1808:15:56،
23
27
آدم خوب و بد در همه شغلها هست اما چون تعمیرات دست مزدش بالاست و قطعه ها هم گرون و درامدهای اکثر مردم جامعه پایین وقتی یه تعمیراتی بابت تعمیر یه جنس مبلغ 100 یا 200 تومن فاکتور میده و کارشم در حدود شاید نیم یا یه ساعت طول میکشه حس بدی به خیلی از مشتری ها دست میده و فکر میکنن سرشون کلاه رفته . در مورد بانک هم همینه اگه بهشون حقوق بالا ندن ممکنه نیاز اقتصادی اونارو به فساد مالی و دزدی بکشونه چون در طول روز پول زیادی در بانکها جابه جا میشه
محمد: 1395/7/1800:27:21،
23
31
منم خوشحال شدم که جلوی این وام هارو بستن،ولی فایده اش برا ما چیه؟؟از کارمند نمیگیرن بدن به ما که.
اینم در نظر بگیریم که کارمند بانک بودن ریسک داره،دایی من چند بار شده حتی مبلغ تا 10 میلیون تومن هم اشتباه داده به مشتری و بانک از حقوقش کمش کرده،مخصوصا تو بانک های دولتی که شلوغه و تمرکز کارمند کمتر میشه
هم وطن: 1395/7/1807:30:20،
29
28
من متوجه نمیشم، کارمندهای بانک نخبه هستند یا اقتصاددان؟ کارآفرینن یا تاجر؟ مخترع هستند یا دانشمند،؟ چه کاره این مملکتن که این همه وام و مزایا دارند. 20میلیون وام میخوای بگیری ده جفت کفش باید پاره کنی بعدشم یک قسطتت عقب بیوفته ابروتو مییرن انقدر به ضامن پیامک و زنگ میزنن، اونوقت 250 میلیون وام کمه؟؟ مردم رو جیگر فرض کردین،
امیر: 1395/7/1807:45:35،
21
24
کار خوبی کردند عدالت باید کمی برقرار بشه من به خاطر عروسی ام 2 تا وام ده میلیون با سود 28 درصد با هزار تا بدبختی با اقساط سه ساله گرفتم حالا هم هر چقدر کار میکنم فقط 14 ماه سودش رو باید بدهم
عبدالله: 1395/7/1807:45:47،
18
25
بانکیهای عزیز میفرمایند 250 میلیون کمه؟ ما که 250 ریال هم وام نگرفته ایم و نخواهیم گرفت چون بهمون نمیدن کجای این معرکه ایم؟
کارمند بانک : 1395/7/1808:04:23،
25
25
اگر مردم از فیشهای حقوق کارکنان بانک مطلع بودند اینگونه نظر نمی دادند. بنده با 22 سال سابقه مبلغ 3میلیون تومان حقوق ناخالص دارم که پس از کسر اقساط همین وامهایی که مردم به آن معترضند خالص دریافتی معادل یکمیلیون و پانصد هزار تومان دارم....
البته مردم تقصیری ندارند چون آنچنان جوسازی بر علیه کارکنان بانک صورت گرفته که اینگونه این قشر از جامعه مورد سوال قرار می گیرند.
چی بگم: 1395/7/1808:05:30،
16
33
کارمند بانک وکارمند این سازمان و آن سازمان نداره !کف دریافتی همه مدرک تحصیلی معتبر و سقف هم مزایا ی یکسان وقانونمند برای همه سازمانها میباشد .تبصره های من درآری هم ممنوع!!!!!
امیر: 1395/7/1808:14:17،
24
33
آقایون بانکی خجالت هم خوب چیزیه بخدا. ما برای یک وام 21 درصدی 10 میلیونی 100 روز دویدیم آخر هم دیدیم 27 درصدی داده شده. 36 قسط 410 هزار تومانی.
آقایون بانکی توجه داشته باشید سقفشو کم کردند ولی باز خیلی زیاده 250 میلیون تومان بدون کارمزدت را سپرده باز کنی قسطشو در می آره. پر روئی هم حدی داره. اگه از بیت المال باشه من راضی نیستم حالا شما خود دانی.
آقای بانکی منفی تو بده!
غریبه: 1395/7/1814:11:04،
16
30
ادب در نوشتار هم چیز خوبی هستش !
Ali: 1395/7/1808:35:14،
15
30
دوستان اگه ممکنه بپرسین حسابی که بانکیا باز میکنن چند درصد سود اونوقت تبعیض میبینی دوست من تو بانک پول همه اقوام گرفته بهشون سود 18 درصد میده خودش سود 25 میگیره اینم یه نو دیگش هست اگر سود شده 15 و 10 برای همه شده نا چون کارمند بانکی با همه فرق داشته باشی تمام ریسای بانکم شکر خدا اپارتمان سازای شهرن اونوقت چه اش نخورده ای؟
فرهاد: 1395/7/1812:20:48،
24
27
چرا جرت و پرت میگی؟!
من یه کارمند بانکم و الان هم تو مرخصی ام. واقعا جای تاسف داره که همگی بجای اینکه خودمون رو بالا بکشیم و حق خودمون رو خواهان باشیم دنبال اینیم که دیگران چرا بیشتر از ما درآمد دارن.
مرد حساب کدوم بانک به کارمنداش 25 سود میده؟؟ د خوب بگو دیگه ما هم بریم پولمون رو بزاریم همونجا؟
حساب کارمندی دوستان 18% هستش که الان شما با مراجعه میتونین برین سر بزنین به موسسات مالی ببینین که بالای 20 درصد بهتون سود میدن...
علي: 1395/7/1808:47:14،
25
25
كلا ما ايرانيا دوست داريم يه سيبل هدف گير بياريم همه عقده ها و نداشته هاي خودمون را تقصير اون قشر بدونيم حالا ميخواد اون قشر يه نژاد و طايفه باشه، فرقه باشه و يا يك صنف باشه.
كسب و كار آزاد و بلايي كه كسبه سر ملت ميارن كه وضعيتش مشخصه. كلا به چيزي به اسم حلال و حرام اعتقاد ندارن. ادارات دولتي هم حقوقي كه ميگيرن بابت چايي هست كه ميل ميكنن به وقت ناهار و نمازشون هم نبايد خدشه اي وارد بشه دريغ از يك ساعت كار مفيد در محل كار.
سازمانهاي ديگه غير دولتي هم كه ماشالا حقوق و مزايا و تسهيلاتي ميگيرن كه بانكيا تو خواب ببيند.
حالا جالبه در اين بين ميان به حقوق 2 ميليوني كارمندان بانك گير ميدن اونم با ساعت كار مفيد بالاي 6 ساعت در روز.
هر وقت هر سازماني تونست در طول روز بيشتر از يك ساعت كار مفيد از كارمندانش بگيره بياد به بانكيا اعتراض كنه.

رضا: 1395/7/1811:26:15،
18
28
حرفت قبول..ولی چه دلیلی داره یه بچه ای که تازه وارد بانک شده صاحب خونه بشه اما یه فرهنگی باید یه عمر مستاجر باشه و با حقوق زیر 1500000 زندگی کنه..
عليرضا: 1395/7/1808:52:44،
30
26
جالبه همه اين بزرگواراني كه اينجا عليه كارمندان بانكها صحبت ميكنن اسمي از شغل و محل فعاليت خودشون نميزنن چون اينا همونايي هستند كه در قالب كاركنان شركتهاي خودرو سازي و اپراتورهاي تلفن همراه و اصناف و كسبه مختلف دارن به اين مملكت جفا ميكنن.
حالا حقوق هر كدوم را هم بپرسي ميبيني دو برابر كارمند بانك درآمدشه ساعت كار مفيدش هم 20 درصد كارمندان بانك هم نميشه.
نرگس: 1395/7/1809:14:19،
24
32
دقيقاً همينه. كيه كه ندونه سايپا و ايران خودرو چه بلايي سر مردم ميارن همراه اول و ايرانسل و رايتل و ... چه دزدي هايي دارن از مردم انجام ميدن و حالا بقيه صنوف و كسبه هم به همين ترتيب. حالا كارمنداي همونا به بانكيا اعتراض ميكنن
بريد اول خودتون را درست كنيد
حسین: 1395/7/1809:01:12،
24
26
واقعا متاسفم برای اون افرادی که فکر می کنند اگه به ما کارمندان بانک وام ندهند، پولش بین مردم بصورت وام تقسیم می شود!!!!!
حسین: 1395/7/1809:04:46،
20
27
مردمی که با این کار دولت خیلی حال کردن، منتظر اتفاقهای بعدی دولت باشند که سر دیگر کارمندها بیاره...
دولت پول برای پرداخت هزینه جاری رو نداده، از حقوق مردم داره کم می کنه!! امروز بانک و فردا .....
رضا: 1395/7/1809:33:17،
28
30
اتفاقا خوب کاری کردن،آخه به نظرتون 250 میلیون کمه!!!!
والا ما که شرکت نفتیم که اسممون همیشه سر زبونهاست فقط یه وام ازدواج 6 میلیونی 4 درصد بهمون میدن،و یه وام 50 میلیونی مسکن که اصلا ارزش گرفتن نداره چون به جا 50 میلیون باید 150 میلیون پس بدیم!!!
حالا کار یه بانکی سختتره یا من که نصف عمرم رو تو بیابون سر چاه نفت دور از زن و بچه باید تلف کنم و هیچ تسهیلاتی ندارم.
غلامعلی: 1395/7/1810:09:07،
22
24
آقای که این دفاع جانانه را از کارمندان بانک می کنی آیا هیچ توجه کردی در جامعه ای که نود درصد مردم هیچ دسترسی به منابع بانکی و دولتی ندارن چطور این کارمندان فقط به اندازه چهار برابر حقوق و مزایای یک کارکر تسهیلات درافت میکند آنوقت شما از این بی عدالتی دفاع میکنید.!!!!!
علی: 1395/7/1810:18:13،
17
27
من نمیدونم این چه تنگ نظری هست که بین مردم افتاده. همه اینو اونو نشون میدن که اون زیاد گرفت. کمش کنین بجای اینکه بگن حقوق ماکمه زیادش کنین!!! انگار حقوق و مزایای یکی رو کم کنن صاف میارن میریزن تو جیب اونی که کم میگیره!!! هر کسی که کار میکنه حقشه خونه و ماشین و زندگی مرفهی داشته باشه
کارمند غیر بانک: 1395/7/1810:28:31،
16
31
بنظر من یا باید این تسهیلات تک رقمی برا همه باشه یا برا هیچکس مگه کارمندای بانک شق القمر میکنن که 250م وام بگیرن اکثرا هم مدرکشون دیپلم یا زیر دیپلمه با مدرک دیپلم رییس بانکن با 6 میلیون حقوق این عدالت نیست اگه همچین تسهیلاتی هست به همه باید بدن.
غریبه: 1395/7/1811:19:09،
20
26
کارمند غیر بانکی کارمفید جنابعالی در روز چند دقیقه هستش !!!!!!!!!!!
محمد: 1395/7/1811:20:56،
16
26
دراص نزول خوران قانونی که بجای شرخر قانون پشتشون وقاضیها وماموران هم جزافرادجلودستی نزول خورهان که همه باهم خوشحال روزگارمیگذرانند وهرکس پول گرفت به راضی یاناراضی ازخودش وضامنش چندبرابر بیشترازنزول میگیرند اونوقتا نزول خور مثل الان به جلودستیاش خدمات نمیداد طرف 2ساله برابرکل طایفه پول وملک میندازه پشت سر که خودشون هم 5سال اول توشوکند وباورشون نمیشه بعدازچندسال دیگه به هیچ یز راضی نمیشوند ومملکت روساخته خودشون میدونند وهمه را کارگر
ناشناس: 1395/7/1812:44:21،
17
25
دوستان خوب بخاطر دارند كه اولين واكنش وزير اقتصاد ناراحتي از افشاي حقوق هاي نجومي برخي از مديران بود البته ناگفته نماند كه پرداخت هاي خارج از فيش هم كم نبوده . وزير اقتصاد جهت مديريت بحران با دست پاچگي با صودر بخشنامه اي استخدام نيرو ، خريد ساختمان و تسهيلات را ممنوع اعلام نمود. هدف اين بودكه افراد و كاركنان بدانند كه در صورت افشاي اينگونه موارد خودتان كارمندان در ابتدا تنبيه خواهند شد. به قول سخنگوي قوه قضايه حتي يك مورد پرونده در خصوص فيش هاي نجومي به قوه قضايه ارجاع نشده . خودتان پيدا كنيد سن پرتقال فروش را....!!
123: 1395/7/1812:54:57،
17
17
انصاف داشته باشيد لطفا" كارمند پتروشيمي در گرماي سوزان خوزستان و 12 ساعت كار روزانه هرگز حقوق كارمند بانك تهران نشين را نمي گير چه برسه به مزاياي نجومي كارمنذان بانك ها . مگه كار بقيه مفيد نيست ؟
چرا بايد يك رييس شعبه بانك 0.1% كل وامهاي پرداختي را به عنوان پاداش بگيريد ميدانيد يحني چه ؟ يعني براي يك شعبه متوسط براي رييس شعبه سالانه يك ونيم ميليارد تومان پاداش
مجید: 1395/7/1821:22:15،
14
25
من کارمند بانکم، به خدا قسم نمیدونم این چرت و پرت ها رو از کجا در میارید... اگر دین نداری لااقل آزاده باش
1234: 1395/7/1812:58:50،
19
28
ميگويند كاركند بانك كار مفيد ميكنه كافيست به همين نظرات توجه كنيد همه كسانيكه از كارمندان بانكها دفاع كرده اند و خود را كارمند بانك معرفي كرده اند در ساعت اداري نظر داده اند يعني بيكار بوده اند در محل كار
میلاد: 1395/7/1813:40:10،
18
24
واقعا کشور عجیبی داریم !!! تا یه چیزی در مورد معلم ها گفته میشه همه میان قضاوت میکنن ، تا یه چیز در مورد کارمند های بانک گفته میشه همه میان قضاوت میکنن بدون اینکه کمترین اطلاعاتی داشته باشن !!! ولی همین انسان های معترض وقتی میرن کلانتری ساکتن ، وقتی میرن شهرداری ساکتن ، وقتی میرن دادگستری ساکتن ، چرا چون زورشو ندارن ، ولی وقتی برن بانک خیلی راحت نسبت به تحویلدار بی ادبی میکنن چون زورشو دارن ولی وقتی برن پیش رئیس و معاون بازهم با ادب میشن ، کلا ملاک برخورد اینه که چقدر زورمون میرسه ! تو بانک ها همونایی دارن میخورن که تو راس قدرت هستن ، کارمندای عادی حقوقشون به مراتب کمتر از سایر ارگان هاست ، همین وام مسکن و وام ضروری رو تمام ارگانها به کارمنداشون میدن ولی همه جا اسم کارمند های بانکو میبرن ، و اینکه ریسک کار تو تحویلداری خیلی بالاست همه ی کسایی کهبه کارمندای بانک مبپرن عمرا شرایشو تحمل کنن!
امین: 1395/7/1814:19:46،
19
25
کسانی که می گن کارمندای بانکا گناه دارن بیایین هر چند تا کارمند بانک خواستین نشون بدم که کم کمش 2 تا خونه را داره
بانکی : 1395/7/1820:17:53،
17
23
اولا که مقایسه کردن حقوق بانک با ارگانهای دیگر کار بسیار اشتباهی است.
چون استرس. مسئولیت. میزان کار مفید.خطر سرقت آنهم مسلحانه.کسری صندوق. بیماریهای قلبی.نارسائی کلیه.ضعف اعصاب.آلودگی پول.بیماریهای چشمی. فشارخون.واریس.دیسک کمر و گردن و....هیچ کدام از شغل های دیگه ندارن.به نظر من باید حقوق کارمندان بانک دو الی سه برابر و تسهیلات آنها مثل روال قبل ادامه پیدا کند چنانکه بانکهای اروپایی و آمریکایی چنین هستند.شما همه موارد بالا را در یک فیش حقوقی لحاظ کنید همین مقداری که عرض میکنم میشود.
مسئله دوم اینکه شما اگر تحویلدار بانک باشی تازه اگر باجه عصرو دوباره شمار هم نداشته باشی بعدازظهر اینقدر خسته وکلافه ایی که حتی نمیتوانی به فکر شغل دوم باشی.
مسئله سوم مطمئن باشید اگر تمام حقوق و مزایای کارمندان بانک را هم قطع کنند برای شما ریالی سود هم نخواهد داشت. که ضررهایی از جمله خدمات نامناسب خواهد د
بانکی : 1395/7/1820:29:11،
16
30
پس به جای حسادت واقع بینانه فکر کنید.مسئله بعد همین شماهایی که میگید وام بانکها مال مردمه نه کارکنان بانکها به اطلاع برسونم که وام تعلق گرفته به کارکنان بانکها ریالی معوقه نمی مونه.ولی شما هایی که دنبال وام زیاد و کم سود هستید قسطاتون رو نمیارید پرداخت کنید پس حرف ناسنجیده نزنید.
این چندر غاز حقوقی هم که بهمون میدن پول خونِمونه. هفته پیش،همکارم سه ملیون تومن کم آورد پیدا هم نشد. یعنی حقوق دو ماه زحمت. محض اطلاع بگم که کسری صندوق رو بانک به هیچ وقت از جیب خودش نمیده کارمند باید بده.پس اون عزیزانی که در حاشیه نشسته و اطلاعات کافی از چیزی ندارن لطفا سخن کوتاه کرده و در باره بانک و بانکیها چیزی نگویند که مدیونی خیلی شدید دارد.
مهدی: 1395/7/2414:40:35،
11
15
باید به حال اون کشوری گریست که مستخدم بانک از یک نخبه کشوری اوضاعش بهتره...... به خدا مگه بقیه کارمند نیستن که هر کارمند بانک حداقل 10 خونه داره و بقیه کارمندان تا اخر عمر خونه دار نمیشن......چرا اخه چرا؟

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

قیمت خودروی جدید پژو 301 از سوی ایران خودرو مشخص شد + شرایط فروش مرداد 96
آغاز فروش فوری پژو 508 در مدل 2017 برای اولین‌بار در ایران + قیمت قطعی / مرداد 96
قیمت جدید محصولات شرکت سایپا اعلام گردید - مرداد 96 / محصولات سایپا گران شد
قیمت جدید محصولات پارس خودرو اعلام شد / افزایش قیمت محصولات / مرداد 96
دستور جنجالی دقیقه نودی نعمت‌زاده حاشیه‌ساز شد
مردم فریب فروش خودروهای زیر قیمت را نخورند + جدول
آغاز فروش خودروی جدید MG360 دنده‌ای و اتوماتیک/ مرداد 96 + شرایط فروش
جدول قیمت پرطرفدارترین خودروهای وارداتی در بازار ایران
جزئیات قیمت پرطرفدارترین خودروهای تولید داخل در بازار تهران + جدول
معرفی سریع‌ترین خودروی موجود در ایران
اولين نمونه از خودروی JAC J4 وارد ایران شد
سورن توربو را انتخاب کنیم یا دنا؟
ملاقات ایرانی با هیوندای سوناتا 2018
در هنگام عبور از دست‌انداز، پدال ترمز را نگه ندارید
خودروی جدید هایما S5 جهت نمایش به نمایندگی‌های ایران‌خودرو آورده شد + تصاویر
آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما