کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حقوق تمامی وزرا زیر 10 میلیون تومان است


کد خبر : ۲۸۶۰۴شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸:۴۷۱۸۸۶ بازدید

سخنگوی دولت درباره میزان حقوق خود و سایر وزرا گفت: حقوق بنده متعارف است و هم اکنون نیز اعضای دولت و هیأت وزیران طبق قانون حقوق‌شان ...

سخنگوی دولت درباره میزان حقوق خود و سایر وزرا گفت: حقوق بنده متعارف است و هم اکنون نیز اعضای دولت و هیأت وزیران طبق قانون حقوق‌شان زیر 10 میلیون تومان است.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال که حقوق شما و سایر وزرا چقدر است؟ گفت: حقوق بنده متعارف است و هم اکنون نیز اعضای دولت و وزرا طبق قانون حقوق‌شان زیر 10 میلیون تومان است.

*مجلس لایحه برنامه را تکمیل یا قسمت‌هایی از آن را حذف کند

سخنگوی دولت درباره نامه رئیس مجلس به رهبر معظم انقلاب پیرامون لایحه برنامه ششم توسعه گفت: از ارسال این نامه خبر دارم و نامه ای را ایشان زدند و الان هم همکاری لازم دارد صورت می گیرد، ما از پیش هم اعلام آمادگی کردیم در جهت آنچه که به مجلس می دهیم لایحه است و مجلس این اختیار قانونی را دارد که نسبت به اصلاح لوایح، تکمیل آنها و حذف قسمت‌هایی اقدام کند که همین موضوع هم درباره لایحه برنامه صورت می گیرد.

نوبخت افزود: قطعا با اتکا به نظارت رهبری نهایت همکاری بین دولت و مجلس برای اینکه یه برنامه منقح و اثر بخشی را تصویب کنیم، صورت بگیرد.

سخنگوی دولت در رابطه با اظهارات اخیر گابریل معاون صدراعظم آلمان مبنی بر گذاشتن پیش‌شرط برای عادی سازی روابط با ایران گفت: دیشب با آقای گابریل جلسه‌ای داشتم و صراحتا به ایشان گفتم شما به عنوان اولین سیاستمداری که بعد از اجرای برجام به منظور ارتباط با ایران اقدام کردید و همواره نیز از این باب هوشمندانه عمل می‌کنید مثبت می‌بینیم اما آن چه حرفی بود که شما در رسانه‌ها زدید که ایشان در پاسخ گفت این سخنی که از من منتشر شده تحریف شده می‌دانم و گفت بنده چنین مطلبی را نگفتم.

*خواهان عادی شدن روابط با کشورها با شرط و شروط نیستیم

نوبخت ادامه داد: همچنین آقای گابریل در ادامه سخنانش گفت که ما در آلمان یک دیدگاه‌هایی نسبت به موجودیت رژیم صهیونیستی داریم که بنده در پاسخ به این حرف‌شان گفتم شما شاید یک بدهی به این رژیم داشته باشید و شاید یک بدهی تاریخی به یهود داشته باشید و در ادامه تاکید کردم ما رژیم صهیونیستی را از نگاه شما نمی‌بینیم. ما رژیم صهیونیستی را یک رژیم غاصب می‌دانیم که دستش به خون فلسطینیان آغشته است و رژیمی است که ترورها را سازمان یافته انجام می‌دهند و این نگاه را نسبت به این رژیم داریم که آقای گابریل خیلی منفعلانه تلاش کردند که این سخن را تعدیل کند.

وی تاکید کرد: آقای گابریل همچنین تاکید کرد اینکه ما بخواهیم پیش‌شرطی بگذاریم اصلا چنین نیست که بنده نیز به ایشان گفتم در ایران احزاب، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و همه مردم به اینکه رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی است اتفاق نظر دارند و ما به این موضوع تاکید داریم و مطمئنا اگر کسی بخواهد چنین شرطی بگذارد نمی‌گذاریم، که ایشان به صورت منفعلانه همچنان تاکید می‌کرد که قطعا می‌توانیم مناسبات را ادامه دهیم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: ایشان (آقای گابریل) در ادامه سخنانش گفت در جایی بنده یک صحبتی کردم که اگر قرار شد روابط عادی عادی شود مسائلی برای ما مطرح و مهم است. که بنده جواب دادم ما که هیچگاه خواهان عادی شدن با این شرط و شروط با جایی نیستیم. بنده قاطعانه با ایشان صحبت کردم البته او می‌گفت من الان به عنوان کسی که به ایران آمدم بیشتر از بقیه از طرف یهودی‌ها و رژیم صهیونیستی زیر فشار هستم. البته در ادامه سخنانش نیز تاکید کرد که ما به فرهنگ و تمدن ایران و باورهای مذهبی ایران احترام می‌گذاریم و به طور کلی ایشان همواره تلاشش بر این بود که این مطالب و سخنانی که از ایشان در برخی رسانه‌ها نقل شده را از ذهن ما پاک کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها