کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

90 برگزیده استخدامی پالایشگاه ستاره خلیج فارس اعلام شد


کد خبر : ۲۸۵۵۲پنجشنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱:۵۳۱۷۴۵ بازدید

اسامی 90 برگزیده استخدامی پالایشگاه ستاره خلیج فارس از میان 400 برگزیده اولیه اعلام شد.

اسامی 90 برگزیده استخدامی پالایشگاه ستاره خلیج فارس از میان 400 برگزیده اولیه اعلام شد.

اول و دوم اسفند ماه سال 92 بود که آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس در 24 رشته تحصیلی برگزار شد. در این آزمون که در پی انتشار آگهی های متعدد استخدامی این شرکت برگزار شد، تعداد بسیار زیادی از جوانان تحصیل کرده در 24 رشته فنی و تخصصی از نقاط مختلف کشور حضور پیدا کردند.

نتایج اولیه این آزمون 28 اسفندماه 92 اعلام شد و تعدادی برای انجام مصاحبه و گزینش نهایی انتخاب شدند. طی تماسی که از طرف معاونت نیروی انسانی این شرکت با منتخبان مرحله نخست صورت گرفت، زمان هایی برای انجام مصاحبه تعیین شد و مقرر شد تا انجام تمامی مصاحبه ها در خردادماه سال 93 صورت گرفته و تیرماه 93 اسامی منتخبان نهایی استخدام اعلام شود.

این نتایج با دوماه تأخیر در شهریورماه سال 93 اعلام شد و کسانی که با پذیرش در مرحله اولیه آزمون کتبی و مرحله مصاحبه تخصصی و اعتقادی به عنوان نیروی استخدامی معرفی شده بودند، مشخص شدند.

از شهریورماه سال 93 تا میانه مهرماه سال جاری، این تعداد جوان تحصیل کرده که حدود 400 نفر هستند، نه تنها مشغول به کار نشدند بلکه وزارت نفت، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و شرکت پالاش نفت ستاره خلیج فارس هیچ پاسخ روشنی به آنها و خانواده هایشان در خصوص سرنوشت استخدام آنها ندادند تا اینکه اسامی 90 برگزیده استخدامی این پالایشگاه از میان 400 برگزیده اولیه اعلام شد.

طبق اعلام شرکت پالایش نفت ستاره خلیج فارس، از کلیه منتخبین دعوت شده تا در تاریخ اول آبان ماه با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، جهت انجام امور اداری مربوطه به پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس- بندرعباس مراجعه کنند تا در سومین دوره کارآموزی و توجیهی بدو استخدام (ویژه برگزیدگان نهایی مصاحبه فنی- تخصصی) شرکت کنند.

برای دیدن لیست کامل پذیرفته‌شدگان اینجا کلیک کنید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها