کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

شرط پژو برای تولید خودروی جدید کمتر از 35 میلیون تومان

کدخبر:۲۸۵۱۰چهارشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸:۴۷۱۲۰۹۰ بازدید

مدیرعامل پژو در مورد تولید خودروهای جدید زیر 35 میلیون تومان در ایران توضیحاتی را ارائه داد.
شرط پژو برای تولید خودروی جدید کمتر از 35 میلیون تومان

مدیرعامل پژودر مورد تولید خودروهای جدید زیر 35 میلیون تومان در ایران توضیحاتی را ارائه داد.

"كارلوس تاوارس" مدیرعامل پژو - سیتروئن در پاسخ به سوال خبرنگار "عصرایران" درباره امکان تولید خودرهای زیر 10 هزار دلار (35 میلیون تومان) در ایران گفت: اگر تقاضا وجود داشته باشد می توان مدل های پایین تر خودروهای پژو را در ایران تولید و در بازار عرضه کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون مدل هایی که قرار است در ایران و در شرکت ایکاپ تولید شود بر پایه تکنولوژی روز خودروهای پژو است که همگی آن ها در حال حاضر در حال تولید در اروپا نیز هستند ولی اگر تقاضا برای خودروهای ارزان قیمت باشد می توان از مدل های قدیمی تر خودروهای پژو که همگی نیز کیفیت بالایی نیز دارند استفاده کنیم .

وی ادامه داد: اگر تقاضا برای بازار وجود داشته باشد ما نیز بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

مهمترین بخش های مصاحبه مدیر عامل پژو - سیتروئن به این شرح است.

-- مسئوليت شماره يك ما راضي كردن مصرف كننده ايراني است و در همه محصولات و برندهايي كه وارد مي ‏كنيم، مدرن بودن، ايمني و حفاظت از محيط زيست را در نظر داريم.

--  پژو براي اين همكاري مشترك سنگ تمام خواهد گذاشت.

--گام اول همكاري هاي جديد  توليد خودروهاي 208، 2008 و 301 است.

--شركت ايكاپ( شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) با حضور و همكاري تامين كنندگان ايراني موفق خواهد بود چرا كه ما به سازندگان ايراني اعتماد داريم و براي توسعه صادرات محصولات مشترك خود به انتقال تخصص و دانش فني به آنها خواهيم پرداخت.

--اطمينان دارم كه ايكاپ با وجود رهبران و كاركنان توانمند خود و حمايت هر دو طرف اين قرارداد مشترك مي‏تواند اهداف صادراتي خود را محقق كند.

-- ايران خودرو در اجراي برنامه هاي راهبردي و الگوي كسب و كار جديدي كه پژو براي خود تعريف كرده است، نقش كليدي داشته و در توليد محصولات ما در منطقه كه 75درصد خواهد بود، توليدكننده نخست منطقه خواهد بود.

--اگر امروز اينجا هستيم، حرف‌هايمان را با دوستانمان در دنيا زده‌ايم و در موضعي هستيم كه از رشد شركت  استقبال مي‌كنيم. نيت ما اين است كه در ايران حضور داشته باشيم و همكاري به صورت برد-برد باشد.

--تلاش می‌کنیم که گذشته را پشت سر گذاشته و آینده جدیدی در ایران آغاز کنیم. در این زمینه انتقال‌های بزرگی برای تامین پروژه انجام داده‌ایم که پرداخت غرامت نیز جزو آن بوده است که البته محرمانه است.

--سهم بازار پژو در ايران خيلي عظيم است. بيش از ٤ ميليون پژو در خيابان‌ها و جاده‌هاي ايران حركت مي‌كنند و ما به دنبال بهبود خدمات پس از فروش در ايران هستيم.

--در اين جوينت ونچر با حداكثر سرعت محصولات جديد را توليد خواهيم كرد و مصرف كننده ايراني حق انتخاب دارد كه چه خودرو‎یی بخرد.


--شرکت ما قربانی تحریم شد، جلوی ما را گرفتند و ما مجبور بودیم به قوانین احترام بگذاریم زیرا در غیر اینصورت عواقب وخیمی برای ما به همراه داشت.ما مشکلات مالی شدیدی داشتیم و نمی خواستیم مشکلات مالی مان بدتر شود.

مدیرعامل شرکت خودروسازی فرانسوی پژو - سیتروئن با سفربه تهران، امروز چهارشنبه با مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیدار و گفتگو کرد

همراه مکانیک



دیدگاه ها

ناصر: 1395/7/1418:53:38،
158
18
چه خودروی باکیفیت قدیمی داره پژو که اینهمه کلاس میزاره؟ پژو 208 و 308 باز حرفهایی برای گفتن دارن اونم نه با این قیمت که تویوتا و میتسوبیشی و مزدا انتخاب بهتره!نسل 6 که 206 و406 افتضاحه.نسل 7 هم 407 و 207 بازم ماشینهای خوبی نیستن! اشکودا و سئات و نیسان و هوندا هم ماشین 10 هزار دلاری دارن.حتی نسلهای قبلی هم بسیار باکیفیت هستن.
شهروند: 1395/7/1419:43:26،
97
19
پژوی زیر ۳۵ میلیون فقط ۴ تا چرخ داره و یه فرمون

فرض کنید یه مدل جدید میخواد بیاد هم قیمت ۴۰۵

حالا خودتون حساب کنید چقدر از ۴۰۵ ضعیفتر میشه

ولی به جاش یه خودروی جدیده !!
مردم: 1395/7/1419:59:45،
59
24
پژو کمپانی با محصولات بنجل که کمی از چینی ها بهتره.اگه محصولاتش خوب بود میتونست در آمریکای شمالی فروش داشته باشه.حتی محصولات رنو که از لحاظ کیفی بهترن هم نتونستن در آمریکا توفیقی داشته باشن.
کک: 1395/7/1422:04:51،
46
11
صنعت خودرو سازی ما اگه پورشه و لامبورگینی و بنتلی هم در داخل کشور بخواد تولید کنه . با توجه به پیشینه حلبی ساز بودنشان . آنچنان بلایی سر این خودروها خواهند اورد که صد رحمت به پراید...
فافا: 1395/7/1502:47:01،
35
10
میخوان مدلهای زیر خاکی 404 و 504 را دوباره تواید کنند
کیانی: 1395/7/1508:40:12،
33
11
منظور ایشان مدل 504 و 205 و104 و404 و304 میباشد چون فقط در اینجاست که میشود ماشین های 50-60 سال پیش را بزور انحصار به مردم قالب کرد !
ميثم: 1395/7/1418:54:49،
90
20
با حالاترين جملش اين بود:«مسئوليت شماره يك ما راضي كردن مصرف كننده ايراني است». بيچاره ها فقط به فکر راضي کردن ما هستند، لابد به همين خاطر موقع تحريم ها هم بازار ايران رو رها کردن تا از قطعات چيني پر بشه!
محمد: 1395/7/1421:21:13،
33
11
چقد ساده ای .قطعه های اصلی رو میزاشتن روی خودروی صادراتیشون و قطعه چینی با یک چهارم قیمت اصلی میزاشتن روی خودرویی که داخل عرضه میشد تا اینطوری ضرر ارزون فروشی صادراتیشون جبران بشه ...مردم کی دست از سادگی برمیدارن خدا میدونه ...
کیانوش: 1395/7/1418:57:22،
126
34
پژو آشغاله.هیچ جای دنیا قبولش ندارن .اگر هم در اروپا تعدادی از مردم سوار میشن به این دلیله که به صورت اقساطی و بدون سود بهشون فروخته میشه.به خدا قسم توی کل امارات و دوبی یه دونه پژو هم نیست.این رو کسانی که اونجا رفتن دیدن و می دونن من چی میگم.پژو فقط یعنی استهلاک و به هدر دادن نیروهای انسانی و وقت و هزینه های مردم.
حسین: 1395/7/1420:37:50،
49
92
عزیز جان آخه تو چه اطلاعاتی راجب پژو داری که با زیر شلوار و رکابی نشتی پشت کامپیوتر پست میزاری ؟ خدا نکنه ملت یه چیزی به نادرست بشنوند دیگه مثل طوطی همه جا تکرار میشه . بلند شو برو درسهاتو بخون نمره فردا نمره کم میاری برو عزیز برو
کیانوش: 1395/7/1507:47:15،
45
13
دوست عزیزاولا خودت چی پوشیدی؟ من اطلاعاتم رو از مشاهداتم و تجربه شخصی و دیدن برنامه تخت گاز گرفتم.پژو 206 مدل 84 صفر از نمایندگی گرفتم بعد از 25 هزار کیلومترکارکرد ، واشر سرسیلندر سوزوند و آب و روغن قاطی کرد.بعدشم از هر کی پژو داره بپرس ببین چند مرتبه تعمیرگاه رفته.پژو یعنی استهلاک و ناایمنی.مطمئن باش .من دروغگو نیستم
جواب کیاتوش: 1395/7/1803:41:27،
10
15
دادا امارات ودبی همه جای دنیا نیست
z: 1395/7/1418:57:36،
112
12
ایرانجیب چرا این تبلیغا رو زدی تنگ صفحه.باید یه ساعت بیایم پایین تا برسیم به نظرات
رسول : 1395/7/1419:22:46،
66
13
واقعا درست گفتی
على آباد: 1395/7/1419:07:25،
72
15
مردم خودروقديمى وارزان نميخوان
خودروى جديد وباقيمت جهانى ميخوان
اونم نه پژو و....چراژاپنى وآلمانى نه؟
شاهرخ: 1395/7/1419:33:42،
56
12
به امید روزی که تولید خودرو به بخش خصوصی واقعی واگذار بشه، تا وقتی خودرو سازان ما دولتی هستن بیشتر از پژو و رنو وآشغال چینی به دست مصرف کننده نمی رسه.
امید: 1395/7/1419:34:15،
55
12
یعنی قدیمی تر از 405 بیاد
خجالت نمیکشی آقای مدیرعامل حیف لقب مدیر عاملی نیست که داره تو را یدک میکشه با خودش.
رضا : 1395/7/1419:43:41،
50
14
بدبخت شدیم باز ..... الان دوباره میرن یه چیزی شبیه 405 میارن بعدش 20 سال تولیدش میکنن به اسم اینکه بازار زیر 35 میلیون میخواد . البته معلومه این حرفها را این مافیای خوردو بهش یاد دادن که از الان زمینه سازی تولید یه اشغال مثل 405 و روا را فراهم کنن ... واقعا تاسف برای این مملکت
majid: 1395/7/1503:39:32،
22
12
کاملا موافقم
خطاب به ایکاپ: 1395/7/1419:47:44،
56
15
به هیچ وجه زیر بار تولید مدلهای قدیمی پژو نمی رویم بیش از این هم اجازه نمی دهیم با حیثیت ملت ایران بازی کنید اگر توان تولید خودرو روز با قیمت مناسب را دارید از شما استقبال می کنیم اگر نه تشریفشان را کم کنید که حضورتون مایه معطلی است!!!
حسین: 1395/7/1420:47:14،
25
33
زیر بار نمیری مثلا میخوای چکار کنی ؟ خب نرو
K1: 1395/7/1420:12:40،
35
14
نمیدونم جریانش چیه که هر چقدر ایرانجیب از قرارداد با رنو انتقاد میکنه همون اندازه هم واسه پژو تبلیغ میکنه
حسینقلیخان: 1395/7/1518:47:37،
18
12
عزیز جان خریدار باید عاقل باشه . اگر مردم همت کنند و محصولات پژو را نخرند انوقت با سرافکندگی دمشان را میگذارن روی کولشون و از ایران میروند .
مشکل کشور خود ما مردم منفعت طلب هستیم و حاضر نیستیم بپذیریم اشتباه میکنیم .
محمد: 1395/7/1420:33:11،
40
12
مديرعامل پژو اومد يه رشوه تپل داد و آشغالاشون رو انداختن به ايران
حال سي سال ديگه مردم با جونشون بايد هزينه اين تباني رو بپردازند
حسن: 1395/7/1421:20:11،
54
15
مگه مدل پایین تر 206 و ۴۰۵ هم دارن.
نکنه میخوان پژو ۵۰۴ بیارن
امیر: 1395/7/1501:28:33،
20
10
اخه میدونی قیمت ۴۰۵ تو اروپا سفارش بدی 3000 دلار هست ولی تو ایران 8 هزار دلار دارن میدن اونم اشفالش مثلا پژو 207 که ساندروفم داره کامل سقف ماشین میره پایین قیمتش هست 10 هزار دلار
بهداد: 1395/7/1421:29:35،
12
25
ايرانخودرو با قيمت گذاري صحيح و رقابتي اچ سي كراس ثابت كرده بخواد ميتونه
لطفی: 1395/7/1422:12:29،
25
11
قدیمی ها میگفتن : رو نیست سنگ پا قزوین است ! باید به این آقای تاوارس چی گفت ؟ یعنی قدیمی تر از 405 هم دارید بیارید تو ایران ؟ شاید 205 را میخواهید بیارید
واقعا خجالت هم چیز خوبی است
شناس: 1395/7/1423:35:02،
34
10
یعنی غیر از فرانسوی ها هیچ کس نمی اومد؟
برجام یعنی اینقدر بی ارزش بود که 301 و 208 بیان فقط؟!
ساندروف: 1395/7/1508:22:52،
13
18
ساندروفم داره؟؟؟؟؟!!!!!!
ترانه : 1395/7/1508:30:33،
21
11
مدیران باتجربه و متبحر خودروساز نمیخواهد خودروهای قدیمی برای ما بامنت واکراه تولید نمایید قدری دندان تما یتان را اگر بربدن نحیف مصرف کننده ایرانی کندتر کنید ما با همینمبالغ برای شما نا غابل می توانیم ایمن ترین خودرو ها را داشته باشیم مثال شما حضرات با این دندان تیزتان مانند کروگودیل آمازون است برگردن نحیف نکون بخت گوزن بیچاره ...
alireza: 1395/7/1511:37:24،
16
12
امیدوارم در قرارداد تولید خودروهای روز دنیا هرساله قید شده باشد که تا 40 سال دیگه نخواهیم محصولات قدیمی تولید کنیم و سوار شویم

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل