کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

به اصرار ما خودروسازان افزایش قیمت ندادند


کد خبر : ۲۸۳۱سه شنبه، ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳:۵۹۶۰۲۳ بازدید

نعمت زاده : حدود يك سال بازار خودرو ناامن شده بود و با وجود اينكه خودروسازان تمايل به افزايش قيمت‌ها داشتند اما ما از آنها درخواست كرده‌ايم قيمت‌ها تا پايان سال ثابت بماند.
به اصرار ما خودروسازان افزایش قیمت ندادندبه اصرار ما خودروسازان افزایش قیمت ندادند

محمدرضا نعمت‌زاده وزير صنعت، معدن و تجارت با اشاره به صنايع خودروسازي، افزود: هم‌اكنون 20 درصد از سهام ايران‌خودرو و 34 درصد از سهام سايپا در بورس واگذار شده است كه اين واگذاري‌ها به تدريج تكميل شده و اين دو گروه خودروسازي به طور كامل خصوصي مي‌شوند. 
 
وزير صنعت در خصوص اظهارتش مبني بر كف بودن "قيمت خودرو" اظهار داشت: حدود يك سال بازار خودرو ناامن شده بود، بنابراين با توجه به افزايش نرخ ارز و تورم موجود امكان كاهش قيمت خودرو نسبت به سال گذشته وجود ندارد. 
 
وي افزود: با وجود اينكه خودروسازان تمايل به افزايش قيمت‌ها داشتند اما ما از آنها درخواست كرده‌ايم قيمت‌ها تا پايان سال ثابت بماند. 
 
نعمت‌زاده هم‌چنين در خصوص تمايل آلماني‌ها براي ورود به ايران تصريح كرد: اگر اين شركت‌ها صرفا به دنبال مونتاژ در ايران باشند به هيچ وجه قابل قبول نيست اما اگر در پي سرمايه‌گذاري مشترك و انتقال دانش فني باشند قطعا با آمادگي كامل ما مواجه خواهند شد. 
 
وزير صنعت ادامه داد: هم‌اكنون در حال مذاكره با چند شركت خارجي هستيم. 
 
وي به اظهارات نمايندگان پژو و رنو مبني بر عدم ابلاغ لغو تحريم‌ها به دولت‌هايشان،‌گفت: بر اساس توافق‌نامه ژنو لغو تحريم‌ها تا "پايان دسامبر" اتفاق مي‌افتد بنابراين بيان اين مطلب طبيعي به نظر مي‌رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها