کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

جواب شکایت از خدمات اینترنتی را 10 روزه بگیرید

کدخبر:۲۸۲۹۳شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴:۵۲۵۹۴ بازدید

مدیرکل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کوتاه شدن زمان پاسخگویی به شکایات ثبت‌شده ...

مدیرکل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کوتاه شدن زمان پاسخگویی به شکایات ثبت‌شده در سامانه ۱۹۵ رگولاتوری به کمتر از ۱۰ روز خبر داد.

حسن مهدوی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سامانه ۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان راهی برای ثبت شکایات مربوط به نارضایتی از خدمات اینترنتی گفت: در طول این یک سال فرآیند پاسخ‌دهی این سامانه کوتاه‌تر شده است. برای مثال اگر قبلا تا ۱۵ روز بود، در حال حاضر میانگین زمان پاسخگویی کمتر از ۱۰ روز است.

وی درباره سامانه ۱۹۵ توضیح داد: با سامانه ۱۹۵ مردم در هر جای ایران می‌توانند درخواست‌هایی را که از اپراتورها دارند از لحاظ کیفیت یا عدم دسترسی و غیره وارد سامانه کرده و از خدماتی که مورد رضایتشان نیست شکایت کنند. درواقع شکایات دیگر جنبه فیزیکی ندارند و افراد از طریق سامانه می‌توانند شکایت و نیاز خود را تامین کنند.

مدیر کل دفتر بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: این سامانه به صورت خودکار به اپراتور می‌رود و افراد باید طی مدت ۱۰ روز پاسخ خود را دریافت کنند، در غیر این صورت درخواست به سازمان می‌رود و سازمان بازرسی پیگیری می‌کند و جواب رد یا قبول درخواست‌کننده را می‌دهد.

به گفته، مهدوی، سامانه ۱۹۵ از سال ۱۳۹۰ راه افتاده اما حدود یک سال است که به صورت رسمی و با این نام شناخته شده است. در سال ۱۳۹۰میانگین شکایات ثبت‌شده در این سامانه ۱۰۰ مورد در سال و میانگین زمان پاسخگویی به شکایات بالای ۴۰۰ روز بود، پرونده‌ها طولانی می‌شد و بعضی‌ها بیش از یک سال زمان می‌بُرد، اما در حال حاضر با فرآیندهای انجام‌شده، با میانگین حدود ۲۰ هزار شکایت در سال زمان پاسخگویی ربه کمتر از ۱۰ روز رسیده است.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

کامران: 1395/7/1009:02:43،
23
14
در خصوص شکایت از آنتن های موبایل در مناطق مسکونی هم با همین شماره باید تماس بگيريم؟
tomi: 1395/7/1019:38:35،
15
17
من از شرکت فایبرنت(نماینده مخابرات در کلستان و مازندران)بابت کلاهبرداری و دزدی شکایت کردم (در سایت ، 195 بهمراه فایلهایی که نشان دهنده کلاهبرداری آنها بوده) ،اتفاقی که افتاد این بود که مثلا حامی حقوق مردم (195)از اپراتور بابت کلاهبرداریشون سوال پرسیده و توجیه دزدیو به خودم برگردوندن.
فایبرنت در اول پروسه خرید حجم نوشته از خرید 11 الی 30 گیگ مبلغ به ازای هر گیگ 1800 تومان،وقتی شما به اجبار حجم 15 گیگ میخری به جای اینکه 27000 تومان بپردازی ،اول مبلغ 33390 میاد و پس از تائید نهایی حدود 36390 تومان میشه یعنی به ازای هر گیگ 626 تومان اضافه میگیره.این یه نمونه از کلاهبرداری اونهاس
پدر پسر شجاع: 1395/7/1108:35:48،
15
13
من از همراه اول به 195 شکایت کردم و هیچ نتیجه ای نگرفتم
چون دست همه شون توی یک کاسه هست
همه با هم سهم میبرند و در حال خالی کردن جیب ملت هستند.
مهدی: 1395/7/1010:05:56،
23
19
یک برای همراه اول به خاطر آنتین دهی شکایت کردم همین جا 4 ماه طول کشید، آخر هم درست نشد، فقط 4 ماه یک روز در میون زنگ می زدن می گفتن درست شده! آخر هم دیگه اعصابم خورد شد گفتم آره آقا درست شد ول کن مارو هرروز زنگ می زنین سوال تکراری می پرسین..
امین: 1395/7/1010:12:38،
17
16
وایمکس ایرانسل چرا خجم ترافیک را 3 برابر ADSL حساب می کنه؟ هر 1 گیگ را میده نزدیک 9000 تومان
حمید: 1395/7/1011:28:49،
18
12
من دو مورد شکایت داشتم این سایت و پیگیریشون عالی عمل کرد واقعا تشکر
1- در مورد شرکت اینترنتی و مرجوع کردن وجه
2-در مورد ترابرد

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار