کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کارگران بدون قرارداد هم سبد کالا می‌گیرند


کد خبر : ۲۸۲۸سه شنبه، ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲:۰۷۴۴۶۸ بازدید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه در حال شناسایی کارگران بدون قرارداد هستیم تا آنها هم سبد کالا بگیرند، گفت: طبق آخرین بررسی‌ها ...

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه در حال شناسایی کارگران بدون قرارداد هستیم تا آنها هم سبد کالا بگیرند، گفت: طبق آخرین بررسی‌ها در کارگروه ویژه مقرر شده که سبد کالا حتی المقدور بر روی کارت‌های بانکی مشمولین پرداخت شود.

 با اشاره ارائه سبد کالای حمایتی از سوی دولت گفت: در حال شناسایی آن دسته از کارگرانی هستیم که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند تا از دریافت سبد کالای حمایتی دولت برخوردار شوند.

 وی ادامه داد: پیرو مصوبه هیات وزیران در راستای سیاستهای حمایتی دولت از برخی اقشار جامعه، سبد کالایی با اقلام مشخص تعریف شده و طبق مصوبه افراد مشمول دریافت این سبد کلیه افراد شاغل و بازنشسته کشوری، لشگری،کارگران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی، روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و هنرمندان هستند.

 ربیعی بیان کرد: نحوه اعطای سبد کالای حمایتی دولت در کارگروهی با حضور نمایندگان وزارت کار و سایر وزارتخانه ها در حال بررسی و پیاده سازی است و طبق آخرین بررسی‌های این کارگروه مقرر شده است که این سبد حتی المقدور بر روی کارتهای بانکی مشمولین طراحی شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها