کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

خودروهای رنو سیمبل و داستر در ایران تولید خواهند شد

کدخبر:۲۸۲۷۹جمعه، ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷:۵۷۷۰۸۳ بازدید

منصور معظمی رییس هیات عامل ایدرو و تیری بلوره قائم مقام رنو در حاشیه نمایشگاه خودرو پاریس توافقنامه یک همکاری مشترک را امضا کردند.
خودروهای رنو سیمبل و داستر در ایران تولید خواهند شد

منصور معظمی رییس هیات عامل ایدرو و تیری بلوره قائم مقام رنو در حاشیه نمایشگاه خودرو پاریس توافقنامه یک همکاری مشترک را امضا کردند.

این توافقنامه برای ایجاد یک همکاری مشترک میان گروه خودروسازی رنو و سازمان گسترش و نوسازی ایران (ایدرو) به امضا رسیده که منجر به گسترش حضور رنو در ایران خواهد شد.

این جوینت ونچر شامل یک مرکز مهندسی و خرید جدید برای حمایت از قطعه سازان داخلی و یک کارخانه تولیدی با ظرفیت اولیه 150 هزار دستگاه در سال است.

دو خودرو سیمبل و داستر جدید اولین خودروهای تولیدی این کارخانه خواهند بود که در سال 2018 به تولید می رسند. رنو برای اولین بار در ایران، مراکز توزیع، فروش و خدمات پس از فروش خود را مطابق استانداردهای رنو فرانسه خواهد داشت.

همکاری های کنونی رنو با دو شریک خود سایپا و ایران خودرو در قالب جوینت ونچر رنو پارس، همچنان ادامه خواهد داشت.

مطابق اعلام گروه خودروسازی رنو، در دومین روز از نمایشگاه بین المللی خودرو پاریس، این شرکت موفق به امضا توافقنامه ای با سازمان گسترش و نوسازی ایران برای ایجاد یک جوینت ونچر جدید شد که در آن رنو اکثریت سهم را خواهد داشت.

محمد رضا نعمت زاده، وزیر صنعت در این خصوص  گفت: ایران به دنبال جذب سرمایه گذاری خارجی در صنعت خودرو است تا خودروهای به روز و رقابتی را به مشتریان ایرانی عرضه کند که استانداردهای ایمنی و کیفیت را دارا هستند. شرکتهای زیادی را مورد بررسی قرار دادیم و به این نتیجه رسیدیم که رنو، با توجه به سابقه حضور مستمر 12 ساله خود در ایران، شریکی ایده آل برای به انجام رساندن این پروژه است.‎

کارلوس گون، مدیرعامل رنو نیز گفت: بازار خودرو ایران تا سال 2020 دو میلیون ظرفیت خواهد داشت و این ظرفیتی غیر قابل انکار است. امضا این توافقنامه، مهر تاییدی است بر انتخاب های استراتژیک رنو در ایران. این توافقنامه سرآغاز فصل جدیدی است که رنو را در جایگاهی ممتاز قرار می دهد.

جوینت ونچر جدید شامل یک مرکز مهندسی و خرید خواهد بود که قطعه سازان داخلی را حمایت خواهد کرد. در غالب این جوینت ونچر، یک کارخانه تولیدی با ظرفیت اولیه 150 هزار دستگاه در سال نیز فعال خواهد شد. با این حساب مجموع ظرفیت تولیدی گروه رنو در ایران 350 هزار دستگاه خواهد بود.

در کنار این جوینت ونچر جدید، رنو همچنان به همکاری کنونی با دو شریک خود سایپا و ایران خودرو در قالب رنو پارس ادامه خواهد داد.

رنو فعالیت خود را در ایران، از سال 2003 با تاسیس یک جوینت ونچر با دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو آغاز کرد. رنو با همکاری شرکای خود تا کنون 500 هزار خودرو در ایران تولید کرده است.

رنو هم اکنون در ایران تندر، تندر پیکاپ، ساندرو و ساندرو استپ وی را تولید میکند

همراه مکانیک



دیدگاه ها

بهزاد: 1395/7/917:11:58،
93
51
زرشک .چه شاخ هایی. ال ۹۰ هفتاد میلیونی.
علی: 1395/7/922:26:35،
38
32
خووووب ، فکر کنم انواع لگن های چینی تکمیل شد و حالا نوبت لگن های فرانسه است بیان ایران .....
حبیب: 1395/7/922:33:50،
33
32
ایران شده آشغالدونی چین و فرانسه ، ماشینایی که هیچ جا نمیتونن آبش کنن میندازن به ما
آرش: 1395/7/1000:08:20،
55
28
اگر سیمبل جایگزین تندر بشه با قیمت منطقی البته خودم خریدارم چون همون موتور رو داره که موتور خوبیه و شاسی و بدنه تقویت شده و ایمنیش بالا رفته و امکانت بهتری هم داره
ایرانی اصیل: 1395/7/1009:34:17،
28
18
آقا بهزاد عزیز.

وقتی خودرویی در داخل تولید میشه، هزینه های گمرکی به مراتب کمتر میشه و قطعا رنو سیمبل با قیمت فعلی اون عرضه نمیشه.

البته در اینکه خودروسازای ایرانی کلا کلاهبردارن شکی نیست. اما اینبار، یه شرکت خارجی میخواد ماشین عرضه کنه که دست بر قضا هم سهمش از طرف ایرانی بیشتره پس میتونه اعمال نظر کنه.
رنو اومده که بازار ایرانو بگیره.
من فکر میکنم اگه دولت اجازه بده و کارشکنی نکنه، همین سیمبل باید نهایتا 35 میلیون دست مصرف کننده برسه.
(رنو در نظر داشت ساندرو رو 39 میلیون تومن نهایتا عرضه کنه اما سایپا نذاشت)
لییل: 1395/7/917:14:33،
67
56
ضایعات رنو
ارشد: 1395/7/917:15:25،
52
87
اه اه اه
بازم اسم رنو اومد
فرد: 1395/7/917:15:45،
36
19
مونتاژ؟
حسین: 1395/7/917:16:57،
66
43
دقیقا زشتترین خودروهاشون رو میخوان تولید کنن

چرا کلیو - کپچر و ... نه؟
کیانی: 1395/7/917:42:52،
38
60
باز هم 2 تا بنجل جدید به نام فرانسه به باطن چین ! ای خریداریم ماشین از رده خارج ته انباری باد کرده رو دست مونده .نبود ؟
مهران: 1395/7/917:45:51،
76
23
مدیریت دست رنو باشه بهتره
حداقل صداقت بیشتری دارن و مث بعضی از ما حقه باز و شیاد نیستن
علی: 1395/7/917:58:27،
37
30
خدا لعنتتون کنه با این سلیقه و نوع مدیریت و بی وجدانی .
محمد: 1395/7/917:58:33،
41
42
سیمبل دقیقا همون ال 90 یا داچیا لوگان هست که یکم توی ظاهرش دستکاری کردند. بعید می دونم بازار فروشی داشته باشه, چون ماشین عینا همون ال 90 هست, فقط گرونتر.
در مورد داستر نظری ندارم. تا به اینجا که توی ایران خوب نفروخته.
ناصر: 1395/7/918:02:43،
35
56
اینجور پیش بره.....خیابان های ایران پرمیشه از ماشینها ی بی کیفیت چینی و بد ریخت رنو ...خدا به داد برسه.
محمدرضا: 1395/7/920:13:58،
64
22
نه که الان پر از لامبورگینی و فراریه.
باز از پراید و پارس و 405 و 206 که بهترن
saeedreza: 1395/7/918:05:03،
19
27
خدا به خیر بگذراند. این ماشینها همینطوری با حداقل امکانات هسند. حالا باید ببینیم چی از آب در میان؟!!!
علی.آ: 1395/7/918:10:09،
43
32
سال 2018 تازه میخوان داستر 2016 و سیبمل بزنن.همچین گفتن محصولات بروز هر کی ندونه فکر میکنه میخواد بویینگ بزنه؟عزیز من سیمبل که بزک شده ال 90 و داسترم ماشینه خوبیه ولی نه 2 سال دیگه.به جای اینکه بیاد محصولات بروز خط تولید کارخونه فرانسه رو بیاره مثل تالیسمان یا مگان 2016 رفته سیمبل اورده.رنو هم ماشاله با یه دست صد جارو گرفته.سایپا ایرانخودرو نگین خودرو الانم که با ایدرو.با یه جا قراداد درست حسابی ببندین تو یه کارخونه محصولات بروز تولید که چه عرض کنم حداقل مونتاژ بکنین.به کجا داریم میریم ماک پروردگارا
renault: 1395/7/918:16:55،
34
17
امیدوارم در 2018 محصولات بروز رو تولید کنه و مثل تولید تندر نشه
فرزاد: 1395/7/918:18:41،
63
18
همینکه اکثریت سهام مربوط به رنو هست و دست ایران خودرو و سایپا تو کار نیست عالیه به شرطی که در سال 2018 مدل همان سال داستر و سیمبل تولید بشه و بعدها تولیدات جدید بیارن و تنوع ایجاد کنن و کارگر ایرانی هم بره سر کار و مزه حقوق از باوجدانهای اروپایی را بچشه و این وسط حال پارس خودرو و سایپا گرفته شد تا دیگه اینقد ناز نکنن و ان شاالله با قیمت منطقی بدست مردم برسه(آیه یاس نخونین لطفا،تویوتا هیچوقت به ایران نمیاد یعنی آمریکا اجازه نمیده پس فرانسه را دریاب و رنو با117سال خودروسازی با رقابت با پژو در ایران به نفع مردمه)
نتیجه اتحاد ملت: 1395/7/918:23:52،
33
23
بالاخره شما ملت به رنو فهماندید که باید در ایران محصولات روز خود را با قیمت مناسب مانند دیگر کشورها تولید کند در غیر اینصورت با اتحاد شما در نخریدن محصولات قدیمی رنو مواجه خواهد شد.
امیر: 1395/7/918:26:39،
23
14
بعد این ماشینها به مردمی که هزینه زندگیشون ماهیانه به گفته دولت ۳.۵میلیون تومان هست و فروش به صورت شرایطی هم که با سود ۲۵٪‏ هست و ماشينه دو براير در مياد چه جوری میخواهین بفروشین
علی: 1395/7/918:43:30،
22
41
لگن های چین و فرانسه به ایران حمله کرده اند .
علی: 1395/7/918:47:01،
26
36
جکs5دنده دستی+++++
جکs5دنده اتومات----
فوق لیسانس مکانیک خودرو: 1395/7/919:53:42،
19
18
ماشینای چینی دستیشون بهتره
من x60دستی داشتم با موتور 1800 راحت بودن،شیطون گولم زد فروختمش ،x60اتومات خریدم اصلا راه نمیره تو سرابالایی کم میاره نباید اتوماتش میکردن ،دنده دستیشvvtعالی بود
مهدی: 1395/7/2319:34:13،
9
6
دادش جای اشتباهی نظر دادی . فکر کنم این جا صحبت در مورد سیمبل و داستره
علی: 1395/7/918:53:58،
26
29
جالب تمامی محصولات داچیای تولید در رومانی را با لوگوی رنو در ایران مونتاژ میکنند و حتی اینقدر بی رحم هستند که دقیقا هر محصولی که از خط تولید خارج میشوند را به ایران منتقل میکنند البته با پرداخت رشوه های سنگین واقعا که مردم بدبختی هستیم و تازه برای خرید حمله میکنیم و با دلال بازی با چند میلیون گرانتر با افتخار از بازار آزاد میخریم واقعا که !!!!
فرزاد: 1395/7/921:19:47،
33
12
دوست عزیز کاملا در اشتباهی،وقتی اکثریت سهام دست رنو هست و پای سرمایه اش وسطه نمیاد به خودش ضربه بزنه و قطعا به فکر صادرات محصولات رنو مونتاژ شده از ایران به دیگر کشورها هم خواهد بود مثل الان ترکیه
شاهین: 1395/7/919:03:28،
18
33
چرا فقط میخواین منتاژ کار باشین ؟
تا 2018 این دو خودرو میان تولید داخلی بشن و خطش در فرانسه جمع شده .
بجای اینکار از چین یاد بگیرین که از کپی کاری شروع کرد و بعد با یه سیاست درست یعنی استفاده از تکنولوژی شرکت های بزرگ در طراحی و ابشن و تولید در چین با ارتقاغ کیفی دنیا رو گرفته از جمله ایران.

بجای اینکار با شرکت های ژاپنی یا آلمانی یا امریکایی قرارداد همکاری مشترک ببندین یا بزارین براتون طراحی کنن شما در ایران فقط تولید کنید تا کم کم رشد کنین.
الان بعضی برندهای چینی به حد کره ای ها رسیدن
سعید: 1395/7/919:03:47،
21
23
«در غالب این جوینت ونچر»
غالب نه!!! قالب صحیحه
حسن: 1395/7/919:08:57،
21
22
چهارتا اپشنشونم که البته‌ندارن بردارید راحت‌گاری تحویل مردم بدید. متشکریم
مش غلامرضا: 1395/7/919:14:43،
20
26
بابا ما کی رو ببینیم که این ماشینآی زشت فرانسوی رو نمیخوایم
محمود: 1395/7/919:34:25،
29
15
آقای نعمت زاده رقابت واقعی زمانی اتفاق می افتد که تعرفه های وحشتناک برداشته شود.و تولیدات داخلی بتواند با غول های بزرگ جهانی رقابت کنند نه اینکه دور تا دور کشور حصار بکشید و ایران خودرو کپچر وارد کند و 3برابر قیمت جهانی اش بفروش برسد شماها با این روش های من در آوردی خودتان با عث تمسخر خودتان در جهان هستید.ولی چون جیب های خودتان پر میشود به روی خودتان نمیاوردید این مردم اسیر شماها نیستند همه جای دنیا حقوق ها بالاست خودرو ارزان است ولی ببینید شماها
چه کردید حقوق پایین همه چیز قیمت اش بالا مخصوصا خودرو
علی: 1395/7/919:41:41،
18
20
آقای نعمت زاده شما بخاطر حمایت همه جانبه از لگن سازان به هیچ عنوان وزیر محبوبی نزد مردم نیستید
چرا طبق اصل 44 صنعت خودرو را از خصوصی سازی معاف کردید رقابت در اقتصاد خصوصی و آزاد ایجاد میشوید
فضول محله: 1395/7/919:51:20،
34
11
مقصر رنو نیست،رنو فقط داره از شرایط ایران به نفع خودش بهره برداری میکنه،هر جی میکشیم از خودی هست
حمید: 1395/7/921:30:14،
24
17
من از بیگانگان هرگز ننالم
که هر چه کرد با من آشنا کرد
امان از حماقت انسانها که تمامی ندارد!
ایرانی: 1395/7/920:08:17،
16
26
آقایون
بزرگواران
نخرید نخرید . سر کیسه رو شل کنید بنز و بی ام دبلیو بخرید .
پولتون تو این آشغالا ندید . اینکه دیگه ناراحتی نداره
said: 1395/7/920:09:41،
25
19
درود بر رنو نیسان.بعد از رنو منتظر نیسان هم هستیم.فقط کار باید دست خودش باشه تا کیفیت واقعی رنو را مصرف کننده بفهمه
آرنا: 1395/7/920:14:28،
36
20
رنسانس تولید خودرو در ایران کلید خورد.
1. این اولین بار بعد از انقلاب هست که یک شرکت اروپایی بدون دخالتهای من درآوردی ایران خودرو و سایپا در حذف آپشن ها , کیفیت بد قطعات , خدمات پس از فروش افتضاح و ... راسا امور تولید و بازاریابی و قیمت رو بدست میگیره.
2. یادتون هست مدیر عامل رنوپارس به قیمت گذاری ساندرو توسط پارس خودرو بشدت معترض بود. حالا دیگه خود رنو قیمت گذاری مناسبتری برای تولیدات خواهد داشت. البته نباید در این مقوله خیلی خوشبین بود بخاطر دخالت های معمول وزارت خانه و ...
ناشناس: 1395/7/921:57:45،
26
9
زود قضاوت نکن. بقول معروف اول دریا رو ببین بعد لباس شنا تنت کن.
محمود: 1395/7/920:24:08،
23
18
ایکاش ایران عضو wto میشد و من شاهد ه از بین رفتن تعرفه وحشتناک گمرکی بودم و می دیدم اون روزی که مافیای خودرو از بین رفته و مردم کشورم خودرو های روز دنیا باقیمت جهانی و ارزان سوار میشوند و اینهمه کشته و زخمی در جاده ها ببار نمیاد
محمود: 1395/7/920:27:09،
17
17
آقای نعمت زاده وجدانا خودت تولید داخلی خودرو رو تولید می دانی فرصت شغلی و شغل های وابسته به این روش رو شغل میدانی؟
فکر نمیکنی اگر این صنعت خصوصی بشه بهتره؟
ناشناس: 1395/7/921:15:46،
24
27
من مگان پژو 407 و ماکسمیا داشتم. الان مزدا سه دارم. از همه بدتر مگان بود گرون و پر استهلاک. ماکسیما هم بینظیر ترین بود.
پرهامک: 1395/7/921:30:43،
27
19
تولید ماشینهای جدید، به روز و ایمن بسیار ایده ی خوبیه ولی مشروط به اینکه خودروهای قدیمی و فرسوده هم از رده خارج بشوند.
گذشته از کیفیت، یک فکری برای تعداد ماشینها بکنید، خیابانها دیگه جا ندارند ...
علی اصغر : 1395/7/922:08:49،
18
20
رنو فقط تالیسمان.
محمد: 1395/7/922:14:00،
19
22
اقا تو رو خدا احساسی قضاوت نکنید اخه رنو نمیاد تکنولوژی تالیسمان و مگان رو که تکنولوژی روز خودشون هست به ایران بده به نظرم سیمبل و داستر از تولیدات مزخرفی که الان داریم یه پله جلوتره و از چینی های اشغالم بهتره
Aria: 1395/7/922:53:55،
26
10
در گذشته نه چندان دوذ خودروهای روز ژاپن و اروپا مثل مگان ، ماکسیما ، تیانا ، مورانو و قشقایی در ایران تولید و مونتاژ میشد حالا مدیر عامل وعده سرخرمن میده که 2 سال دیگه دو مدل خودروی ارزون و زشت رو در ایران تولید کنه. واقعا چه خاکی تو سرمون شده؟
صمد: 1395/7/1000:45:10،
21
14
این بهترین قرارداد صنعت خودرو ایرانه چون دیگه سایپا و ایران خودرو تصمیم گیرنده نهایی نیستن و مدیریت دست خود رنو هستش و ایران هم مثل ترکیه تبدیل به سایت تولید و صادرات رنو میشه
NOORI: 1395/7/1007:22:04،
13
20
چرا موستانگ نمیزنید به جای این آشغالها ؟
چرا وارداتش به مناطق آزاد ممنوعه ؟
چون ماشین حسابی ه ؟
Aria: 1395/7/1016:43:43،
11
14
چون ماشينهاي آمريكايي بدردنخور و پرمصرف هستند و حتي خود آمريكاييها هم ازشون استفاده نميكنند :)

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل