کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تجدیدنظر در افزایش قیمت مسکن مهر پردیس


کد خبر : ۲۸۱۶۱سه شنبه، ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۶:۱۴۷۰۷ بازدید

پس از تجمع دیروز متقاضیان مسکن مهر مقابل وزارت راه و شهرسازی کارگروه ویژه‌ای به ریاست قائم‌مقام وزیر راه در مسکن مهر تشکیل و ...

پس از تجمع دیروز متقاضیان مسکن مهر مقابل وزارت راه و شهرسازی کارگروه ویژه‌ای به ریاست قائم‌مقام وزیر راه در مسکن مهر تشکیل و تصمیم بر این شد که حداکثر قیمت مسکن مهر در شهر پردیس به 69 میلیون تومان کاهش یابد.

روز گذشته کارگروه ویژه‌ای به ریاست قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و مشاوران او، عضو هیأت مدیره و معین ویژه شهر جدید پردیس و مدیرعامل این شهر تشکیل شد تا بحث افزایش نجومی قیمت مسکن مهر در شهر پردیس بررسی شود.

بنابراین گزارش، این کارگروه پس از بررسی آنالیز قیمت‌ها تصمیم گرفت مسئله افزایش قیمت‌ها را که گفته می‌شد حداکثر قیمت در فاز 8 به 81 میلیون تومان رسیده است را کاهش دهد به طوریکه در نهایت در پایان این جلسه مقرر شد حداکثر قیمت برای واحدهای بالای 110 متر که مربوط به واحدهای مسکونی در فاز 8 می‌باشد به 69 میلیون تومان برسد.

این گزارش می‌افزاید؛ اگرچه به گفته برخی از مقامات مسئول وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید قیمت‌های 38 تا 40 میلیون تومان در زمانی که متقاضیان ثبت نام کرده‌اند قیمت‌های تقریبی بوده است و تحت تاثیر بخشنامه افزایش قیمت حاصل از افزایش حامل‌های انرژی بوده به نظر می‌رسد این افزایش قیمت که گفته می‌شود حداکثر قیمت 69 میلیون تومان است، قیمت نهایی خواهد بود و هیچ تغییری نخواهد کرد.

خبرنگار فارس کسب اطلاع کرد که واحدهای با متراژهای بالا در شهر پردیس حداکثر قیمت آنها 58 تا 69 میلیون تومان نهایی شده است و تا 2 هفته آینده این قیمت‌ها اعلام نهایی و ابلاغ خواهد شد.

روز گذشته تجمع‌کنندگان در مقابل ساختمان وزارت راه و شهرسازی از مدیران ارشد شرکت عمران درخواست کرده‌اند قیمت‌ها تحت هیچ شرایطی تغییر نکند و زمان دقیق واگذاری‌ها نیز اعلام شود. به نظر می‌رسد مقامات مسئول وزارت راه و شهرسازی تصمیم دارند تا اینکه متقاضیان آورده خود را به موقع واریز کنند و هیچ خللی در ادامه ساخت واحدهای مسکونی به وجود نیاید افزایش سقف فردی تسهیلات از 30 میلیون تومان به 40 میلیون تومان را در دستور کار خود قرار دهند. بنابراین اگر این اتفاق رخ دهد این قائله ختم به خیر خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها