کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سامسونگ نوت 7 جایگزین هم به درستی کار نمی‌کند


کد خبر : ۲۸۰۴۶شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹:۲۷۳۴۴۷ بازدید

سامسونگ که چند وقتیست با بحران و رسوایی دست و پنجه نرم می کند، به تازگی توانسته تعدادی موبایل گلکسی نوت 7 سالم را به دست ...
سامسونگ نوت 7 جایگزین هم به درستی کار نمی‌کندسامسونگ نوت 7 جایگزین هم به درستی کار نمی‌کند

سامسونگ که چند وقتیست با بحران و رسوایی دست و پنجه نرم می کند، به تازگی توانسته تعدادی موبایل گلکسی نوت 7 سالم را به دست مشتریان کره جنوبی و دیگر کشورها برساند، اما به نظر می رسد مشکلات به این زودی ها دست از سر این کمپانی کره ای بر نمی دارند.

به نوشته ایران‌جیب به نقل از دیجیاتو ‌،‌ ظاهراً فبلت جایگزین که به دست کاربران کره جنوبی رسیده، مشکلات مختلفی را برای آنها به وجود آورده که مهم ترین آنها، داغ کردن بیش از حد و عملکرد نامناسب باتری است. البته هنوز مشخص نیست این مشکل تا چه حد عمومیت دارد، اما در حال حاضر هر خبری در مورد نوت ۷ به صدر اخبار تکنولوژی راه می یابد.

اولین گزارش در این زمینه توسط شبکه خبری YTN کره جنوبی اعلام شد. به نظر می رسد گلکسی نوت ۷ جایگزین در حالت عادی بیش از حد داغ می کند و حتی در حین شارژ نیز از درصد باتری آن کم می شود. البته این مشکل فعلاً تنها در کره جنوبی مشاهده شده.

گفتنی است سامسونگ هنوز تعداد دستگاه های دچار این نقص را عنوان نکرده و سخنگوی این کمپانی می گوید «این وضعیت هیچ ارتباطی به باتری دستگاه ندارد»، بلکه صرفاً ایرادات پراکنده و محدودی در روند تولید بوده. آنها همچون همیشه اعلام کردند در حال بررسی دقیق موضوع هستند.

از سوی دیگر همان طور که چندی پیش خواندید، کارشناسان معتقدند تعجیل سامسونگ برای پشت سر گذاشتن اپل، عدم توجه کافی به طراحی تلفن همراه مورد بحث و گنجاندن باتری با ظرفیت بالا در فضایی محدود، دلیل اصلی بروز این مشکلات است.

به هر حال غول تکنولوژی کره به تازگی توانسته تقریباً نیمی از موبایل های فروخته شده در ایالات متحده آمریکا، یعنی بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ دستگاه را تعویض نماید. با این حساب احتمال دارد به زودی خبرهایی مبنی بر بروز مشکل فوق در بین شهروندان آمریکایی را نیز بشنویم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها