کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ارتش سوریه یک بالگرد و پهپاد رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد


کد خبر : ۲۷۶۱۶سه شنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۱۱۴۲۰ بازدید

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای اعلام کرد که پدافند این کشور یک فروند بالگرد و پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را ...

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای اعلام کرد که پدافند این کشور یک فروند بالگرد و پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را در حریم هوایی ریف قنیطره سرنگون کرده است.

در این بیانیه آمده است که پدافند ارتش سوریه در پی این تجاوز یک فروند بالگرد جنگی و یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را در غرب قنیطره هدف قرار داده و سرنگون کردند.
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه می افزاید که این تجاوز رژیم صهیونیستی در چارچوب پشتیبانی این رژیم از گروه های تروریستی و تلاشی نافرجام در راستای بالابردن روحیه از هم گسیخته تروریست ها پس از شکست های متوالی در ریف قنیطره است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد روز سه شنبه پایگاه های ارتش سوریه را در منطقه جولان هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تایید حمله این رژیم به توپخانه های متعلق به ارتش سوریه در منطقه قنیطره مدعی شد: این عملیات در پاسخ به اصابت خمپاره به منطقه تحت اشغال جولان صورت گرفته است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی طی یک هفته گذشته در چند نوبت مناطقی از خاک سوریه را به بهانه اصابت خمپاره به فلسطین اشغالی هدف حمله قرار داده اند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها