کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ابتلای کلینتون به ذات‌الریه کارزار انتخاباتی‌اش را متوقف کرد


کد خبر : ۲۷۵۸۰دوشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱:۵۷۳۵۶۹ بازدید

هیلاری کلینتون، نامزد دمکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، به ذات‌الریه مبتلاست. او به دلیل بیماری‌اش ناگزیر شد کارزار انتخاباتی‌اش را برای ...
ابتلای کلینتون به ذات‌الریه کارزار انتخاباتی‌اش را متوقف کردابتلای کلینتون به ذات‌الریه کارزار انتخاباتی‌اش را متوقف کرد

هیلاری کلینتون، نامزد دمکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، به ذات‌الریه مبتلاست. او به دلیل بیماری‌اش ناگزیر شد کارزار انتخاباتی‌اش را برای مدتی کوتاه متوقف کند و از مبارزه انتخاباتی در کالیفرنیا چشم بپوشد.

یک سخنگوی ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون، نامزد حزب دمکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، روز دوشنبه (12 سپتامبر / 22 شهریور) گفت که سفر کلینتون به کالیفرنیا برای انجام کارزار انتخاباتی در این ایالت به علت بیماری لغو شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه پزشکان روز جمعه تشخیص داده بودند که هیلاری کلینتون به بیماری ذات‌الریه مبتلاست . او در مراسم پانزدهمین سالگرد حملات ۱۱ سپتامبر که روز یکشنبه برگزار شد نیز حضور داشت، اما به علت "گرمازدگی و کم‌آبی بدن" مراسم را زود ترک کرد.

ستاد انتخاباتی کلینتون در این میان اعلام کرده که که حال این نامزد 68 ساله رو به بهبودی است، اما همچنان نیاز به استراحت دارد.

مخالفان کلینتون از حزب جمهوری‌خواه می‌کوشند که با مطرح کردن موضوع سلامتی جسمی کلینتون، شایستگی و قابلیت او برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را زیر سوال برند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه جمهوری‌خواهان آمریکا مدتی است که شایعاتی را نیز در مورد اینکه کلینتون به‌شدت بیمار است، بر سر زبان‌ها انداخته‌اند.

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در گذشته بدون ذکر مدرک با مطرح کردن شرایط جسمانی و سلامت خانم کلینتون او را مناسب پست ریاست جمهوری ندانسته بود. اما دکتر معالج کلینتون گفته است که او سلامتی جسمی خوب و لازم برای خدمت کردن به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا را دارد.

هیلاری کلینتون یک‌بار در سال 2012 به دلیل لخته شدن خون عمل جراحی شده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها