کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مهلت پرداخت عوارض های شهری


کد خبر : ۲۷۵۱شنبه، ۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۳:۳۸۲۰۸۹ بازدید

برای آخرین بار؛ مهلت پرداخت عوارض های شهری تا 15 دیماه تمدید شد معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از تمدید مهلت پرداخت عوارض های شهری جهت شرکت در قرعه کشی بزرگ جوایز شهرداری تا 15 دیماه خبر داد.

حسین محمد پورزرندی" با اعلام این خبر تاکید کرد: پیش از این مهلت پرداخت عوارض های شهری – نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند – تا پنجم دیماه تمدید شده بود که نظر به استقبال شهروندان، این مهلت برای آخرین بار تا 15 دیماه تمدید شد. 
 
وی با تاکید بر اینکه مهلت پرداخت عوارض های شهری به هیچ عنوان، دیگر تمدید نخواهد شد گفت: شهروندان تهرانی می توانند در فرصت باقیمانده تا 15 دیماه ، از طریق سایت شهرداری تهران به نشانی Tehran.ir  عوارض خود را صورت غیر حضوری پرداخت کرده و امتیاز خود جهت شرکت در قرعه کشی را سه برابر کنند. 
 
به گفته پوزرندی، شهرداری تهران امسال 2025 جایزه نفیس برای شهروندان خوش حساب تهرانی که عوارض خود را تا 15 دیماه پرداخت کنند، در نظر گرفته است. 
 
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شهروندان همچنین می توانند از طریق مراجعه به شبکه بانکی کشور، دستگاههای خودپرداز و پرداخت اینترنتی عوارض خود را پرداخت کنند. 
 
وی گفت: شهروندان تهرانی با پرداخت عوارض های شهری تا 15 دیماه علاوه بر شرکت در قرعه کشی بزرگ شهرداری تهران، از 10 درصد جایزه خوش حسابی نیز برخوردار خواهند شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها