کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طعنه جالب هواوی به آیفون جدید / عکس


کد خبر : ۲۷۳۹۴پنجشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸:۴۸۱۰۷۵۴ بازدید

اپل شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی کرد. حالا هواوی از فرصت برای طعنه به اپل استفاده کرده و می‌گوید سال‌ها ...
طعنه جالب هواوی به آیفون جدید / عکسطعنه جالب هواوی به آیفون جدید / عکس

اپل شب گذشته آیفون 7 پلاس را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی معرفی کرد. حالا هواوی از فرصت برای طعنه به اپل استفاده کرده و می‌گوید سال‌ها پیش دوربین دوگانه را در گوشی‌هایش داشته است.
 
دوربین دوگانه آیفون 7 برای زوم اپتیکال تا 2 برابر بدون کاهش کیفیت و البته ایجاد افکت عمق میدان گنجانده شده است. با وجود این‌که کاربرد دوربین دوگانه در گوشی‌های پی 9 و Honor 8 هواوی متفاوت است اما هواوی در اکانت توییتر و فیس‌بوک خود به کوپرتینو طعنه زده و ادعا می‌کند از 2 سال پیش در گوشی‌هایش دوربین دوگانه را داشته است. اگر به خاطر داشته باشید +Honor 6 اولین گوشی هواوی با دوربین دوگانه بود که دو سال پیش معرفی و عرضه شد. حالا هواوی در این‌باره نوشته است:
 
هواوی   

هواوی در فیس‌بوک خود می نویسد :

Welcome to the wonderful world of dual-lens photography. We’ve been expecting you. Huawei P9 Welcome To The Party

هیچ‌وقت دیر نیست! به جشن ما خوش آمدی. مدت‌ها منتظرت بودیم #

به گزارش ایران‌جیب به نقل از فارنت، البته این موضوع را نیز باید در نظر داشته باشیم که اچ‌تی‌سی و ال‌جی احتمالاً اولین سازنده گوشی‌های هوشمند نوین با دوربین دوگانه در بیش از 5 سال پیش بودند. HTC Evo 3D و LG Optimus 3D هر دو از دوربین دوگانه برای گرفتن تصاویر سه‌بعدی استفاده می‌کردند و پس از آن HTC با One M8 برای گرفتن تصاویری با عمق میدان کم از دوربین دوگانه بهره گرفت.
 
اما کاربرد دوربین دوگانه در Huawei P9 و Honor 8 استفاده از سنسور مونوکروم برای ثبت تصاویری با دامنه دینامیکی و کیفیت بالاتر است. شاید بتوان نزدیک‌ترین دوربین دوگانه به آیفون 7 پلاس را دوربین‌های LG G5 یا LG V20 دانست که برای گرفتن تصاویر واید با گستره دید بیشتر از این چینش استفاده می‌کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها