کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حمایت صداوسیما از یک اقدام غیرقانونی‌ در قم / عکس


کد خبر : ۲۷۲۷۷دوشنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱:۵۵۱۷۰۷ بازدید

شب گذشته برنامه پایش که شبکه اول صدا و سیما پخش می شود به نانوایی های غیرمجاز پرداخت.

شب گذشته برنامه پایش که شبکه اول صدا و سیما پخش می شود به نانوایی های غیرمجاز پرداخت.

شب گذشته برنامه پایش که شبکه اول صدا و سیما پخش می شود به نانوایی های غیرمجاز پرداخت. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، برنامه پایش در اقدامی عجیب در آنتن زنده و گرانقیمت صدا و سیما با پخش یک عکس نانوایی پلمب شده طبق قانون، با مسئولین اتخادیه نانوایی قم صحبت کرد که چرا این نانوایی را پلمپ کرده اند، اقدامی که در آنتن زنده شبکه یک سیما برای پیگیری یک مشکل صنفی عجیب به نظر می رسید.
 
مجری برنامه پایش گفته است: یک نونوایی سنگکی سر خیابان مهدیه قم بعلت شکایت نانوایی لواشی پلمپ شده که عالمی زاده نائب رئیس اتحادیه نانوایان قم در پاسخ گفت: در اصناف مختلف چند هم صنف کنار هم ایجاد شود تبدیل به بورس می شود اما در صنف نانوایی اینگونه نیست و با ایجاد یک انوایی جدید در کنار نانوایی دیگر هر دو نانوایی از کار می افتند.

از سوی دیگر مشخص نیست اصرار صدا و سیما برای حمایت از فردی که بدون هیچ گونه مجوز قانونی اقدام به ایجاد یک صنف که با سلامت و تغذیه مردم ارتباط مسقیم دارد، چه توجیه عقلانی دارد چرا که نمی شوند مثلا فردی بدون دریافت مجوز قانونی کارگاه تولید لبنیات راه اندازی کند و مسئولین چون این فرد اقدام به اشتغال زایی کرده، مجبور به اعطای مجوز به وی شوند!

بدیهی است که قانون روش دریافت مجوز را اعلام کرده و هیچ فردی حق ندارد بدون دریافت مجوز اقدام به کاری آن هم در حوزه سلامت و تغذیه مردم کند.
تصاویر زیر مربوط به نانوایی سنگکی است که در شهرک مهدیه قم مشغول به فعالیت بوده و کیسه های موجود در تصویر ضایعات نانی است که به دلیل عدم استقبال مردم منطقه از نانوایی، باعث هدر رفت سرمایه ملی شده است.
 
xjbmp9bb35w226kzzszx.jpg 

xnypnpxqyl97w08d585c.jpg
 
باید دید برنامه پایش چه توجیه و دفاعی برای این دارد که بدون تحقیق و آنتن زنده تلویزیون را در اختیار یک فرد ذی نفع متخلف قرار داده است و از چه زمانی صدا و سیما به مسائل و مشکلات صنفی میان دو هم صنفی آن هم در محله ای در یک شهرستان می پردازد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها