کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اکثر بانک‌های بورسی قرمز شدند


کد خبر : ۲۷۱۱چهارشنبه، ۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵:۵۴۳۸۷۷ بازدید

نمادهای حاضر در گروه بانک‌های بورسی با توجه به افزایش قیمت‌ هفته‌های اخیر منفی شده و پتروشیمی‌ها نیز با پیشنهاد افزایش 5 برابری نرخ خوراک و ریسک‌های ناشی از آن با عرضه‌های سنگینی مواجه شده‌اند.

از دقایق ابتدایی معاملات امروز اکثر نمادهای حاضر در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری با کاهش قیمت روبرو شده و به عبارتی در حال اصلاح قیمتی پس از افزایش قیمت هفته‌های گذشته هستند.

امروز بانک تجارت، بانک ملت، بانک صادرات، بانک پاسارگاد، بانک دی، بانک تجارت، بانک پارسیان،‌بانک انصار، بانک اقتصاد نوین و بانک سینا ضمن کاهش قیمت در برخی از این نمادها صف فروش شکل گرفته است.

در گروه شرکت‌های سرمایه‌گذاری نیز بیشتر نمادها با برتری تقاضا همراه شده که در این میان سرمایه‌گذاری ملت، آتیه دماوند، سپه، صنعت و معدن و بوعلی با افزایش قیمت معامله می‌شود.

هلدینگ صنایع پتروشیمی فارس به تنهایی بیش از 329 واحد تاثیر مثبت بر شاخص گذاشته و به دنبال آن ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، توسعه معادن و فلزات، صنعتی بهشهر، سینمان تهران و سرمایه‌گذاری البرز بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشته‌اند. اما در مقابل گسترش نفت پارسیان، هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تأمین، بانک ملت، بانک پاسارگاد، سرمایه‌گذاری  غدیر، بانک سینا و بانک پارسیان بیشترین تأثیر منفی را در شاخص گذاشته‌اند.

گروه ‌قند و شکر که چند روزی با افزایش قیمت کام سهامداران خود را شیرین کرده‌ بودند، امروز با روند نزولی، تأثیر منفی بر شاخص بورس گذاشته‌اند.

همچنین در گروه حمل و نقل نیز به غیر از یک نماد مابقی شرکت‌ها با صف خرید سنگینی معامله می‌شوند، در این گروه نماد معاملاتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای تعدیل درآمد هر سهم (بر اساس شنیده‌های بازار مثبت) متوقف شده است.در جریان معاملات امروز، اخبار مهمی از نرخ خوراک پتروشیمی‌ها منتشر شده و این اخبار حاکی از تصمیم جدی دولت مبنی بر افزایش نرخ خوراک گاز این شرکت‌هاست، بر همین اساس بسیاری از این نمادها ضمن کاهش قیمت با صف فروش نیز همراه شدند.

بنابراین گزارش، طبق آخرین اطلاعات، نرخ خوراک 13 سنتی هم‌اکنون از پتروشیمی‌های گازی دریافت می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها