کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیفون سال 2017 به اسکنر چشم مجهز خواهد شد


کد خبر : ۲۷۱۰۴پنجشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸:۴۷۲۲۸۷ بازدید

تازه داشتیم به خوبی‌ها و ویژگی‌های آیفون مدل سال 2016 می‌رسیدیم که طبق گزارشی مهم متوجه شدیم آیفون‌های سال 2017 به اسکنر چشم ...
آیفون سال 2017 به اسکنر چشم مجهز خواهد شدآیفون سال 2017 به اسکنر چشم مجهز خواهد شد

تازه داشتیم به خوبی‌ها و ویژگی‌های آیفون مدل سال 2016 می‌رسیدیم که طبق گزارشی مهم متوجه شدیم آیفون‌های سال 2017 به اسکنر چشم مجهز خواهند شد.

سال 2017 میلادی، دهمین سال تولد گوشی هوشمند سمبلیک شرکت اپل است و حدس می‌زنیم به همین علت از ایجاد تغییرات زیاد در آیفون مدل امسال خودداری کرده تا سال بعد با تغییرات جدید طوفان به پا کند.

شرکتی به نام Xintec در سال بعد به تولید انبوه اسکنرهای چشم می‌پردازد و انتظار می‌رود که در آیفون 2017 از آن‌ها استفاده شود. سامسونگ به‌تازگی گلکسی نوت 7 را عرضه کرده است. این فبلت دارای اسکنر چشم است و کاربر می‌تواند قفل آن را به سرعتش با چشمانش باز کند.

جدای از اسکنر چشم، ممکن است آیفون 2017 به صفحه‌نمایش AMOLED با حاشیه صفحه بسیار کم و قاب تمام شیشه‌ای مجهز شود. با حذف شدن دکمه Home، Touch ID درون صفحه‌نمایش قرار خواهد گرفت.

حالا خارج بحث شایعات، قرار است که از آیفون‌های مدل 2016 در تاریخ 17 شهریور توسط اپل در سانفرانسیسکو رونمایی بشود. دو روز بعد می‌توان اپل آیفون 7 و اپل آیفون 7 پلاس را پیش سفارش داد، عرضه گوشی‌ها در تاریخ 26 شهریور صورت می‌پذیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها