کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نسل جدید وانت کاپرا رونمایی شد


کد خبر : ۲۶۹۸۶دوشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳:۴۷۹۷۲۸ بازدید

کمپانی چینی ZX Auto در طراحی و ساخت گرندتایگری که ما با نام کاپرا می شناسیم هم نیم‌نگاهی به چهره و هیکل تویوتا تاندرای نسل یک ...
نسل جدید وانت کاپرا رونمایی شدنسل جدید وانت کاپرا رونمایی شد

کمپانی چینی ZX Auto در طراحی و ساخت گرندتایگری که ما با نام کاپرا می شناسیم هم نیم‌نگاهی به چهره و هیکل تویوتا تاندرای نسل یک داشت؛ حال پیکاپ جدید این کمپانی با تاثیرپذیری آشکار تر از طراحی نسل دوم تویوتا تاندرا معرفی می‌شود.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از عصرخودرو، این پیکاپ جدید با نام Terralord با ابعاد 5.341×1.885×1.815 میلیمتر، سوار بر دو محور به فاصله 3.250 میلیمتر بوده، از هر نظر بزرگتر از کاپرا بوده و این بزرگتر بودن، در هیکل تنومند تر آن نیز مشهود است.

نیروبخش این هیکل، یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری توربودیزل است که با 130 اسب‌بخار قدرت و 340 نیوتن‌متر گشتاور، از مسیر یک گیربکس 6 سرعته دستی، محرک هر چهار چرخ است. آغاز عرضه تِرالورد در بازار چین برای دو ماه آینده برنامه‌ریزی شده و احتمالا قیمت پایه ای در محدوده 100 هزار یوان خواهد داشت. لازم به ذکر است انتظار اینکه شرکتی در حد ZX Auto بخواهد گرندتایگر یا همان کاپرا را از خط تولید خارج، و ترالورد را جایگزین آن کند، کمی دور از ذهن است و این محصول جدید، به عنوان ساخته ای بالارده تر و کمی بزرگتر از گرندتایگر تولید و عرضه خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها