کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

به پول مفت نفت عادت کرده‌ایم

کدخبر:۲۶۸۵۱پنجشنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹:۱۲۲۰۰۱ بازدید

معاون فناوری رئیس جمهور در خصوص موضوع ارتباط صنعت و دانشگاه گفت:‌ صنعتی که با پول مفت نفت بالا بیاید دیگر به دنبال دانشگاه نیست و تا زمانی که دیدگاهمان ...

معاون فناوری رئیس جمهور در خصوص موضوع ارتباط صنعت و دانشگاه گفت:‌ صنعتی که با پول مفت نفت بالا بیاید دیگر به دنبال دانشگاه نیست و تا زمانی که دیدگاهمان نسبت به صنعت هنوز فروش مواد اولیه باشد صنعت رشد نخواهد کرد.

به گزارش تسنیم، سورنا ستاری شب گذشته در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر افزود: تسهیلات خاصی داریم برای کسانی که بخواهند اختراع خود را به ثبت بین المللی برسانند و تقریبا تمامی هزینه های ثبت اختراع خارجی را در معاونت علمی پرداخت می کنیم.

وی در خصوص ثبت نظام مالکیت بانکی نیز گفت:اصلاحیه‌ قانون مربوط به آن هم اکنون در مجلس شورای اسلامی است و قاعدتا مجلس جدید باید آن را اصلاح کند.

معاون فناوری رئیس جمهور در خصوص موضوع ارتباط صنعت و دانشگاه نیز افزود:‌صنعتی که با پول مفت نفت بالا بیاید دیگر به دنبال دانشگاه نیست و تا زمانی که دیدگاهمان نسبت به صنعت هنوز فروش مواد اولیه باشد صنعت رشد نخواهد کرد.

ستاری گفت:‌ وقتی درباره اقتصاد دانش بنیان صحبت می کنیم آنچه که کمتر اهمیت دارد مواد اولیه است و آن دانشی که به محصول قیمت می دهد مهمتر است که در حقیقت آن دانش را یک محقق یا کارآفرین تولید می کند که این قسمت قضیه دارای اهمیت فراوانی است.

وی درباره پیوست فناوری نیز افزود: این پیوست طی یکی دو هفته آینده توسط آقای جهانگیری ابلاغ می شود.

معاون فناوری رئیس جمهوری درباره توسعه اقتصاد دانش بنیان نیز گفت:‌ اقدامات زیادی انجام شده به طوری که ما در حوزه آی تی هم اکنون شرکتی داریم که 2 هزار میلیارد تومان فروش دارد و در حوزه بیوتکنولوژی نیز بزرگترین شرکت های منطقه را داریم و به همین ترتیب به روسیه دارو صادر می کنیم و هر یه ویال داروی بیوتکنولوژی که صادر می شود معادل 200 بشکه نفت محسوب می شود.

ستاری درپاسخ به این سوال که مهمترین نقطه قوت دولت چیست افزود:‌به نظر می رسد کمترین اختلاف بین افراد نسبت به دولت های قبل در این دولت است و همه با هم یک دل هستند.

معاون علمی فناوری رئیس جمهور گفت: ارتباط بین صنعت و دانشگاه یک ارتباط دو طرفه است.

سورنا ستاری ادامه داد : اقتصاد کشور به سمت بکارگیری جوانان تحصیلکرده روی آورده است، به طوری که بخشی از این جوانان در شرکت های استارتاپ خود مشغول فعالیت هستند و برخی از این شرکت ها توانسته اند درآمد بالایی کسب کنند.

ستاری افزود: در دانشگاههای مطرح کشور تغییر رویکرد و نوع نگرش صنعتی و دانش مبتنی بر بازار در حال شکل گیری است.

او گفت: صنعتی که با پول مفت نفت رشد کرده باشد آینده دار نیست و به دنبال دانش هم نمی رود؛ دانش واقعی را یک محقق و یک کارآفرین ایجاد می کند.

معاون علمی، فناوری رئیس جمهور گفت: ما به پول مفت نفت عادت کردیم؛ چرا کشورهایی که منابع زیرزمینی دارند پیشرفت نمی کنند.

ستاری با بیان اینکه وقتی اتکا به نیروی انسانی باشد این مسائل حل می شود و این مشکلات که بسیاری از آن فرهنگی است در کشور ما وجود دارد افزود : بدنه لخت دولتی این مشکلات را نمی تواند حل کند و ما به دنبال حل این مسائل هستیم.

او گفت: یکی از بهترین دستگاههایی که در این زمینه و در بحث تولید داخل همکاری می کند و پیشرو است وزارت جهاد کشاورزی است.

ستاری ادامه داد : اکنون در بسیاری از دانشگاه های مطرح و نخبه پرور کشور، فرهنگ دانش بنیان در حال شکل گیری است و این اتفاق در حال وقوع است اما هنوز حجم خیلی زیادی از دانشجویان درگیر این پروسه و این زیست بوم نشده اند.

او خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و زمینه سازی برای کارآفرینی نیازمند اصلاحات عمیق فرهنگی در حوزه اقتصاد است که بیش از 100 سال مبتنی بر درآمدهای نفتی اداره شده است.

ستاری با بیان اینکه تفکر در اقتصاد دانش بنیان، نگرش جدیدی است که به مرور و آهستگی در حال شناخته شدن است، افزود: این تفکرات جدید از جمله این که دانشگاه ها درآمدزا هستند و محل هزینه نیستند، دارایی های اصلی یک کشور نیروی انسانی آن است و لزوم اصلاح اقتصاد خام فروشی، همگی تفکراتی هستند که نیازمند فرهنگ سازی و ایجاد باور در جامعه هستند که به کمک همه ستادها و سازمان ها تحقق می یابد.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: نقطه پرگار کشور در بحث توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری است.

رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: بازار تجارت الکترونیک در دو سال آینده به ارزش 80 میلیارد دلار می رسد چون ایران بازار بزرگی است؛ این عامل باعث شده بسیار از افرادی که از کشور مهاجرت کردند ، برگردند.

ستاری طرز تفکر مدیران قدیمی به پژوهش را اشتباه بر شمرد و گفت: پول دولت برای کار تجاری نیست، دولت باید در مباحث تحقیقی و پژوهشی سرمایه گذاری کند که قرار نیست تا 10 سال آینده کار تجاری در ان انجام شود.

وی با اشاره به شکل گیری بزرگترین برندهای معتبر بین المللی بدون کمک های دولتی گفت: از این نوع شرکتها در ایران هم ایجاد شده اند، شرکتهایی که بازار خوبی دارند و از زیرزمین ها و پارکینگ های خانگی برخاسته اند.

معاون رئیس جمهور گفت: تفکر حاکمی که می گوید با کاهش قیمت نفت کشور ضرر می کند، یک اشتباه بزرگ است و نمی توان با پول نفت کشور را اداره کرد؛ این موضوع را اکثر مدیران درک کرده اند.

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

بهزاد تحریم: 1395/6/414:55:40،
200
16
کی عادت کرده برادر؟ ما یا یه عده خاص؟
وطن پرست: 1395/6/415:49:30،
102
16
نمک ميخوري نمک دان ميشکني. مگه مدرک خودتون رو (البته اگه اصلش باشه) از کجا گرفتيد؟ اين ملت براي پول مفت نفت خيلي چيزا جاش دادن والا مقام.
رحیم: 1395/6/416:08:10،
137
10
جناب ستاری

آقازاده ها به پول مفت نفت عادت کردند نه مردم!!!!

ضمنا درست صحبت کن نفت برای همه هست و اگه شماها نمیتونید با این پول و ثروت خدادی نفت کار کنید مشکل شما ها هستید نه نفت...چطور قطر و عربستان و انگلیس از پول نفت استفاده میکنند ولی به ما که میرسه میشه نفت سیاه و بد!!!
مجید ضد دلواپس: 1395/6/416:29:15،
90
17
لطفا دقیق و شفاف اعلام کنید که خودتون عادت کردید نه مردم. ما که تمام یارانه ها رو دودستی تقدیمتون کردیم و هیچ خدمات رایگانی هم دراختیارمون نیست. تا قرون آخر رو درهر چیزی از حلقوم ملت بیرون میکشید. خجالت آوره لحن حرف زدنتون
ایرانی اصیل: 1395/6/416:54:46،
125
14
مگه ذاتا شعار انقلاب نفت وگاز وبرق وآب مجانی نبود؟
رضا : 1395/6/417:47:22،
71
9
جناب معاون محترم .... از این پول مفت نفت توی نروژ هم هست برید اونجا ببنید چیکار کردن یه کم شما هم یاد بگیرید
نیما: 1395/6/418:26:50،
56
12
در حال حاضر مردم ایران خدماتی را دریافت می کنند که کمتر از کشور های فاقد نفت هست

پس کسی که به پول نفت عادت کرده مردم نیستند و افرادی هستند که...
زیزو: 1395/6/420:59:53،
46
14
ما عادت نکردیم چون اصلا نمیدونیم پول نفت چیه،شما از بالایتون تا پاینتون عادت کردین
محمد: 1395/6/421:08:31،
40
13
تا کی میخواین به ملت توهین کنید
جاوید شاه: 1395/6/423:23:40،
55
14
پول نفت ما مفت نیست شما مفت می خورید و از قبلش گروه تروریستی ایجاد میکنید منطقه رو ریختید به هم
نفس: 1395/6/507:59:10،
54
12
جناب آقای معاون چرا حرف مفت میزنید؟
عقب افتادگی کشور چه ربطی به نفت داره؟؟؟
مگه روسیه نفت نداره؟
مگه آمریکا نفت نداره؟
چرا اونا عقب افتاده نیستند؟
در ضمن مردم کشورهای عربی که پول نفت میره توو جیبشون و رفاه و آسایش دارن به پول نفت عادت کردن نه مردم بدبخت ما.
اون کسایی که توو کشور به پول نفت عادت کردن امسال شما مدیران گرامی هستند که حقوق های چند صد میلیونی و وام های میلیاردی بدون بازگشت میگیرن.
ما مردم عادی فقط به چندر غازی که خودمون با بدبختی در میاریم عادت کردیم که اونم باید نصفشو به هزار بهانه تقدیم شما کنیم.
ماشین،خونه،پروانه و...
حتی نفس بخواهیم بکشیم باید هزار جور مالیات و عوارض پرداخت کنیم.
کاش فقط به پول نفت قانع بودید.
اصلا مگه شماها میذارید یه جوون یه اختراع ثبت کنه و ازش پول در بیاره؟
فقط کافیه بوی پول به دماغتون برسه هزارتا سازمان مسخره عین لاشخور رو سرش خراب میشید.
عباس: 1395/6/517:38:51،
29
9
واقعآ مردم به پول مفت عادت کردند یا شما مسئولین زحمت کش ؟!!!!!!!!
اصلا مردم چشمشون پول نفت دیده؟ ماشالا خیلی رو دارید.
فرزاد: 1395/6/614:53:49،
17
6
شما خودتون به پول مفت نفت عادت کردید و ما هم به حضور شما عادت کردیم و فکر میکنیم اگه شماها نباشید لولو میاد سرمون رو میبره!!!
کارمند: 1395/6/415:01:07،
98
19
جناب معاون محترم
شاید برای شما با حقوق نجومی که دریافت میکنید پول نفت مفت تلقی بشود ولی برای من که سختی زندگی را با تار و پود وجودم حس می کنم اصلا
مفت نیست
تفکر شما باید از 37 سال پیش رویش کار میشد
نه الان که در حال غرق شدن هستیم
ضمنا الحمداله دولتمردان همه حرف زدن را خوب بلد هستند ولی دریغ از یک ارزن ملی گرایی ...
شرکت نظم نیرو بازیافت: 1395/6/415:02:11،
43
88
با سلام. بنده حرف ایشان رو قبول دارم. متاسفانه پول نفت ما ایرانیها رو تنبل کرده و حتی حاضر نیستیم چند تا مطلب مفید بخونیم چه برسه به عمل. اینهمه تحصیلکرده در جامعه، همه منتظر دعوت به مصاحبه هستند. دیشب از تلویزیون برنامه ای دیدم در مورد پرورش شترمرغ در استان گلستان. یک آقایی با خانمش یک واحد کوچک پرورش شترمرغ راه انداخته بودند همه به ایشان میگفتند در این منطقه نمیتونی ولی خدارو شکر تونسته بود و حتی چند نفر هم کارگر داشت. میگند تولیدیها در ایران خوابیده میخوام بدونیم چه تولیدی هایی خوابیده؟ اونهایی که هیچ تلاشی جهت ارتفا نکردند. دانش بنیان نبودند کپی کاری بودند و.. چون اکثر تولیدی ها دست افراد دلسوز اما بی تخصص بوده. وقتی تحصیلکرده نیاد جلو خوب این دسته عزیزان بار تولید رو به دوش میکشند.
امیر: 1395/6/417:09:08،
48
11
من یک شرکت تولیدی مصالح ساختمانی ۲ خط جدید از ایتالیا دارم کارم هم بلدم حاضر هستم هرگونه ازمونی هم لازم باشد بدهم وقتی ساختمان ساخته نمیشود من باید چه کار کنم شما میخری ۲.۵ساله تعطیلم قبل از ۲.۵ ماهی ۷۰۰تن تولید داشتم در سال ۹۲ به زیر ۱۰۰ تن رسیده بود و تمامی همکارانم هم. همین اوضاع داشتن نگاه به منطقه خودت نکن حرف بزن نگاه اوضاع کشور کن حرف بزن طرف ۴ تا شترمرغ داشته خوب خودش هم کل سال میتونه ۴ تا شتر مرغ بخوره یک واحد تولیدی که هزاران متر یا تن ازیک محصول تولید میکنه چه راهی داره
رضا: 1395/6/419:24:23،
41
9
مگه به ما پول نفت رو میدن برادر!!!!!!!!!!!!! که میگی پول مفت نفت
رضا: 1395/6/419:27:10،
39
14
در ضمن اگه همه تولید کننده باشند، شرکت ها از کجا نیروی کار بیارند. آیا اینقدر کار در مملکت اسلامی هست که همه شرکت بزنند و تولید کننده بشند!!!!!!!!1
البرز: 1395/6/415:04:13،
48
85
دیشب برنامه رو دیدم.
فهمیده ترین، باشعورترین، باسوادترین و از همه نظر بهترین مسئولی بود که تا حالا دیدم.
خدا تیمسار ستاری رو رحمت کنه که همچین پسری تحویل جامعه داد.
ریز بین: 1395/6/416:02:13،
91
16
اولا که بزرگی و سواد به عمل است و نه به حرف
ایشون به عنوان در زمینه جلوگیری از خروج نخبگان چه کاری کرده
ثانیا ایشون اگه فرزند اون شهید نبود الان داشت مثل بقیه دارندگان دکترا دنبال کار میگشت
حکایت اینستکه: گیربم پدر تو بود فاضل ...
البرز: 1395/6/417:25:57،
38
35
ایشون خیلی کارهای مهمی برای استارت آپ ها و شرکتهای دانش بنیان انجام دادن. مهاجرت نخبگان دلایل زیادی داره، ایشون به تنهایی نمیتونه مملکتو آباد کنه و جلوی فرار مغزهارو بگیره. در مسئولیتی که هست کارهای بزرگی انجام دادن.
در ضمن ایشون خودشون فارغ التحصیل دکترای شریف هستن و اونموقع که دانشجوی ممتاز شریف بودن پدرشون در قید حیات بودن. حتی از دانشگاههای خوب امریکا پذیرش داشتن که پدرشون ازشون خواست که بمونه و به مملکتش خدمت کنه
مهدی: 1395/6/415:06:41،
52
12
از یک طرف ایشون میگه باید جوونامون تفکر کارافرینی داشته باشن اما از طرف دیگر رییس محترم بانک مرکزی برای منافع رانت خواران عامدانه با بی ارزش نگه داشتن پول ملی فقر عمومی رو گسترش میده از یک طرف اقای ستاری میگه به پول مفت نفت عادت کردیم اما از طرف دیگر اقای جهانگیری و نعمت زاده جاده صاف کن قاچاق میشن! قسم حضرت عباس(ع) رو باور کنیم یا دم خروس رو!
استاد : 1395/6/415:11:37،
72
9
پول مفت شما ها را بد عادت کرده نه مردم رو، ما با بوی نفت بد عادت شده اییم جناب دکتر....
واقع بین: 1395/6/415:12:57،
23
85
خوشحالم که از آن پدر چنین پسر روشنفکری به یادگار مونده، امیدوارم در آینده کارهای مهمتری رو بهش واگذار کنند.
وطن پرست: 1395/6/509:32:00،
26
13
با اين طرز فکر که بوي قرمه سبزي ميده اخه تو چطور دکتر شدي؟اگر جاي سيل مياد کوهاشو نميکوبن که مثلا" جلوشو بگيرن بلکه هدايتش ميکنن تا ازش استفاده کنن. دکتر جان
علی 65: 1395/6/415:15:21،
76
11
والا ما که پول نفتی ندیدیم شاید شماها عادت کرده باشید اما امثال ما از پول نفت هیچی ندیدیم.
فراربزرگ تاریخی...: 1395/6/415:18:27،
88
15
اصلا کل کشور رو مفت صاحب شدین!
هادی: 1395/6/415:24:16،
69
16
دو چیز که ایران نابود کرده پول مفت نفت مفت خورهایی که حتی سربازی هم نمی روند؟
صادق: 1395/6/415:26:05،
43
18
کاملا موافقم.
هیچ کشور نفت خیزی به استثنای چند کشور خاص مثل نروژ که درامد نفت را در بودجه جاری هزینه نمیکنند را نمی توان پیدا کرد که توسعه یافته باشد پول بادآورده نفت همه را تنبل، فساد مالی را افزایش، حکومت را غیر پاسخگو و توسعه را مختل می کند
عجب: 1395/6/416:53:00،
57
17
روسیه آمریکا کانادا بریتانیا دانمارک مالزی و...
اینا همه نفت دارن تنبلی ازجای دیگست
مهرداد: 1395/6/415:26:54،
62
12
اره دیگه پول مفت مال شما دولت مردان و اقا زاده ها هست نه مردم بدبخت ،البته فقط پول مفت نفت نیست مثال : گاز ، سنگ اهن ، مس سرچشمه ، و خیلی منابع دیگه که دارین میخورین ولی میگین نفت ، خجالت بکشین که مردم رو به روز سیاه نشوندین
kj: 1395/6/415:27:52،
43
8
خب اینو که سال هاست ما میدونیم و از دست مردم هم کاری برنمیاد یعنی اجازه همکاری نداریم این مسله طی سیاست های نادرست شما بوجود امده.یعنی خود کرده را تدبیر نیست.حالا اگه میتونید کشور داری کنید بفرمایید اگر نمی تونید برید بذارید کار بلدا بیان رو کار یا اصلا شاید پول مفت ملت که می دزدید نمیذاره ول کنید حکومت کردن را...
بیل: 1395/6/415:37:08،
61
9
شمامفت حقوق میگیرید نه ما که کار میکنیم واسه نان شب گرفتاریم،
میلاد: 1395/6/415:40:22،
43
11
حرفش کاملا درسته اگه پول به زحمت به دست اومده بود خرج چیزای بدون توجیه اقتصادی و بی مورد مثل ایران خودرو یا سایپا یا نیروگاه هسته ای یا حتی موشک نمیشد بلکه صرف کاری میشد که بازده داشته باشه
نفت بر سر سفره: 1395/6/416:23:25،
52
13
مگر قرار نبود بیاد سر سفره؟
احمد: 1395/6/418:16:08،
48
16
چراعزیزم،قراربودولی بخاطراینکه تشخیص دادن نفت بوی بدی داره وبرای سلامتی مردم مضرره وچون سلامتی مردم خیلی براشون مهمه،بخاطرهمین کنسل شد.
آزادی: 1395/6/423:42:42،
32
9
اومد مگه نمیبینی مدیران محترم میلیاردها تومن دزدی میکنن
امیر: 1395/6/417:43:31،
48
16
طی سالهای متمادی و در گذشته فقط حرفهای قشنگ تحویل
مردم داده اید ولی در هیچ شاخصی از جمله در اقتصاد و
روابط اجتماعی و...کشور هیچ پیشرفتی نکرده است!!
نظر : 1395/6/418:28:41،
19
17
ایران به دلیل خام فروشی بعد از سالیان متمادی هنوز مستعمره نفتی است .به واسطه فروش نفت مان دهها مشتقات نفتی از کشور های پیشرفته به قیمت گزاف می خریم در حقیقت انها سود می برند وما وارد کننده ومتضرر.
اگه مکانیزم فراوری و پالایش مواد نفتی در داخل صورت پذیرد نفت به عنوان یک امتیاز بزرگ چهانی برای توسعه کشور است که موجب اشتغال ,ابادانی و تولید ثروت وصنعت خواهد بود .
آزادی: 1395/6/418:39:41،
44
17
پول مفت نفت رو مدیران محترم به عنوان حقوق میگیرن چه نفعی به حال ملت داره
Matin: 1395/6/418:49:03،
34
16
نفت رو که داریم نمیتونید درست بهره برداری کنید از چیزی که داریم نمیتونید استفاده کنید به فکر استفاده از چیزایی هستید که اصلا ندارید عجب
ایران: 1395/6/500:59:18،
20
8
38 سال پول نفت مملکت الکی تو آب انداختند تمام کارخانجات روبا بخش خصوصی نابود کردند سرمایه ها برباد دادنند
رضا: 1395/6/420:36:09،
21
16
به پول مفت برایاا فراد خاص چی؟ حقوق 450 میلیونی چی؟ برادر دانشمند مگه پول مفت نفت تو جیب مردم میرفت
باقرزاده: 1395/6/421:31:34،
19
17
همینکه شخصی اومده و با این صراحت داره شکوه میکنه از هدر دادن و هدر رفتن پول نفت جای خوشحالی داره.
اگر مدیریت سرمایه به روش اصولی و صحیح مدیریتی انجام بشه این مملکت آباد میشه و مشکلاتش حل میشه.
ولی اگه با این وضع پیش بره آینده خوبی پیش بینی نمیکنم. اگر با فروش نفت بخواهیم به زور چرخهای صنعت را بچرخانیم و تلاشی برای عدم اتکا به نفت انجام ندهیم هیچ مشکلی از ایران حل نخواهد شد و کشوری خواهیم داشت که هیچ ارزش افزوده ای در دنیا ایجاد نمیکند و فقط میخورد.
شناس: 1395/6/421:58:42،
24
11
بله این صنعت دست پرورده شما جنابعان عالی و آقازاده های گرامی هست.
خیلی کشورا هستن که با سیاست های درست و با نداشتن منابع خدادادی از ما خیلی جلوترن؟ چرا؟
چون ما شما رو داریم
جکی : 1395/6/422:55:54،
21
10
ما قشر کارگر وکسبه,کلا ربطی به نفت پول نفت بیت المال واین چیزا نداریم.اصلا ما طفیلی هسیم و پول نف به جیب کارمندان دولت میره حالا یکی دو میلیون یکی میلیارد میلیارد.به ما یک قرونم نمیرسه
مهرداد: 1395/6/500:00:20،
29
16
در نروژ نفت را می فروشند و 2% از انرا هزینه می کنند
و بقیه را در صندوقی به نام ذخیره ارزی صرف سرمایه گذاری انباشت می کنند.اینجا برعکس 98% از درامد نفتی
را هزینه می کنند انهم نه برای بهبود زیرساختهای کشور
بلکه روزمرگی و ایجاد هزینه های غیرضروری!!!
جکی: 1395/6/513:44:27،
17
10
اینجا صندوق اقا زاده داریم که هیچ وقت پر نمیشه و تا پول میره سریع خالی میشه
حسین: 1395/6/509:06:52،
36
16
اگر این پولها نبود که حضرت عالی و همکارانتان حقوقهای آنچنانی بگیرید و به ریش مردم بخندید که از گرسنگی می مردید .چون کاری بلد نیستید.
خجالتی: 1395/6/510:26:08،
29
15
جناب معاون محترم رئیس جمهوری
لطفاً درپاسخ بیانات خود نظرات مردمو بخون وقضاوت کن
خدایی خجالتی هم چیزخوبی است
ویرو گردی: 1395/6/514:27:41،
23
14
فارغ از آقازادگی ایشون و اینکه انتقادات متوجه ایشون هم هست
بالاخره یه مسئول پیدا شد حرف خوبی بزنه
ایران: 1395/6/516:06:25،
27
10
طرف حقوق چند ده میلیونی مگیره تا آخر عمر از کجا از بیت المال بعد شروع می کنه به نطق کردن برای مردم بدبخت که حقوق کارگر 850 تومن یک دهم درآمد یک کارگر اروپایی می باشد
پوریا: 1395/6/519:26:22،
23
7
مملکت که دست عمع بنده نیست که به این روز افتاده است.
دست شما و امثال شماست.اگر درست اداره می شد که الان در
همه شاخصها از امارات و قطر و...عقب نبودیم!!!
نخبه گرفتار: 1395/6/523:18:17،
29
8
با سلام من به عنوان یک مخترع و عضو هیات هلمی چند ساله دانشگاه دولتی می خواهم بدانم در مورد مشکلات ذیل چه کمکهاپی می‌توانید به ما بدهید:
۱) چه ارگانی می‌تواند دست یک مخترع را برای تجاری سازی و تولید انبوه بگیرد؟
۲) ضمن اینکه نکته مهم این موضوع امکان بازاریابی نیز فراهم گردد.
۳) تازه بعد از گذشت دو بند بالا چه تضمینی برای حضانت و حفاظت از حقوق معنوی یک مخترع و تولید کننده است که بلافاصله کپی‌های آن ساخته نشود تا تمام رشته‌های مخترع بدبخت پنبه نشود؟
مطمین باشید اگر این اطمینانها باشد خیلی از مخترعین با علاقه تمام مسیر تجاری سازی را دنبال خواهند کرد

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل