کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حک شدن قیمت بر روی تخم مرغ شاید وقتی دیگر


کد خبر : ۲۶۸۳۶پنجشنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹:۱۸۸۶۶ بازدید

مدیر عامل اتحادیه مرغداران گفت: حک شدن قیمت بر روی تخم مرغ در دستور کار است اما باید امکانات لازم برای تولیدکنندگان در جهت ...

مدیر عامل اتحادیه مرغداران گفت: حک شدن قیمت بر روی تخم مرغ در دستور کار است اما باید امکانات لازم برای تولیدکنندگان در جهت اجرای این امر مهیا شود.

رضا ترکاشوند مدیر عامل اتحادیه مرغداران میهن به باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت حک شدن قیمت بر روی تخم مرغ اظهار داشت: در برخی از واحد های  مرغداری استان های البرز، قزوین و تهران این امر به صورت پایلوت آغاز شده اما تا کنون عوامل اجرایی و دستگاه های نظارتی نتیجه بررسی این موضوع را اعلام نکردند تا حک شدن قیمت به صورت فراگیر آغاز شود.

وی با بیان اینکه از اجرای قطعی طرح حک شدن قیمت نمی توان صحبت کرد، گفت: بسیاری از واحد های تولیدی دستگاه پرینت قیمت ندارند و تنها به صورت ترجیحی برخی مرغداران این کار را انجام می دهند اما اجرای این طرح به صورت اجباری نیازمند فراهم شدن بسترهای لازم است.


طرح قیمت گذاری بر روی تخم مرغ در همه استان ها قابل اجرا است

فرزاد طلاکش دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار گفت: کار حک شدن قیمت بر روی تخم مرغ به اتحادیه میهن واگذارشده که دراین خصوص جلسه فنی با اتحادیه صنفی استان های تهران، قزوین و البرز برگزار نموده و خوشبختانه اتحادیه های صنفی این قضیه را بلا مانع  اعلام کردند ؛ حال منتظریم که اتحادیه میهن این امر را به وزارتخانه اعلام کند تا حک شدن قیمت بر روی تخم مرغ در این سه استان اجرایی شود.

وی در پاسخ به این سوال که امکان اجرایی نشدن این امر وجود دارد یا خیر؟ گفت: اعتقاد همه بر آن است که این امر اقدام مناسبی در جهت حقوق مصرف کننده و مرغدار است که متاسفانه با پیگیری های دو سال گذشته  این موضوع تا کنون اجرایی نشده است.

طلاکش ادامه داد:در اکثر مرغداری های استان های هدف امکان پرینت و حک قیمت وجود دارد اما احتیاط دستگاه های اجرایی تنها بدان است که مشکلات مرغداران دو چندان نشود و این درحالیست که مرغداران مشکلی با اجرایی شدن این امر ندارند.

دبیر کل کانون پرورش دهندگان مرغ تخم گذار با بیان اینکه اجرایی شدن این امر در سایر استان ها نیز امکان پذیر است، بیان کرد: اجرای این طرح در سایر استان ها به سبب هزینه پایین امکان پذیر است به گونه ای که همه مرغداران می توانند در واحد های بسته بندی که شرایط لازم را دارد این اقدام را انجام دهند.

طلاکش تصریح کرد: با اجرای این امر ضمن کاهش نوسانات قیمت و  کنترل حاشیه سود، مصرف کنندگان از قیمت واقعی محصول مطلع می شوند .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها