کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

درآمد 250 میلیون دلاری از یک بازی تازه‌وارد


کد خبر : ۲۶۸۳۵پنجشنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۸:۴۷۳۰۵۴ بازدید

احتمالا در مورد بازی پوکمون گو (Pokemon Go) شنیدید. یک بازی که حدود 50 روز فعالیت خود توانسته است به شهرت جهانی برسد. از شهرت جهانی ...
درآمد 250 میلیون دلاری از یک بازی تازه‌وارددرآمد 250 میلیون دلاری از یک بازی تازه‌وارد

احتمالا در مورد بازی پوکمون گو (Pokemon Go) شنیدید. یک بازی که حدود 50 روز فعالیت خود توانسته است به شهرت جهانی برسد. از شهرت جهانی که بگذریم، 250 میلیون دلار درآمد برای یک بازی خارق العاده است. البته بهره گیری از تکنولوژی های مکان یابی سبب شده تا این بازی با محدودیت هایی مواجه شود. چین و اسرائیل استفاده از این بازی را در مراکز نظامی و حساس ممنوع کردند و ایران به کلی این بازی را فیلتر کرده است.

البته این نگرانی‌ها بیراه نیست و شائبه امکان سوء استفاده امنیتی از این بازی مطرح است با این حال، آنچه بیش از اصل بازی اهمیت دارد، صحبت در مورد سازنده و توسعه دهنده بازی است. زندگی جان هنکه درس هایی برای کارآفرینان و جوانان ایرانی دارد که می توانند از آن بهره‌مند شوند.
 
یک کارآفرین خلاق مثل هنکه با چسباندن تجربیات این دو دوره از زندگی اش یک بازی جدید خلق کرد. بازی که اگرچه ایرادات و مشکلاتی دارد اما حداقل کاربران را از پای سیستم ها بلند می کند و شاید به خاطر همین ویژگی است که با اقبال مواجه شده است.

بازی پوکمون گو (Pokemon Go)



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها