کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از نسل جدید کشنده‌های اسکانیا + فیلم مراسم


کد خبر : ۲۶۸۱۸چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸:۴۷۶۲۰۹ بازدید

شب گذشته از نسل جدید کشنده های اسکانیا در پاریس رونمایی شد. این مراسم که ابتدا اعلام شده بود 900 مهمان برجسته از 70 کشور دنیا خواهد ...
رونمایی از نسل جدید کشنده‌های اسکانیا + فیلم مراسمرونمایی از نسل جدید کشنده‌های اسکانیا + فیلم مراسم

شب گذشته از نسل جدید کشنده های اسکانیا در پاریس رونمایی شد.  این مراسم که ابتدا اعلام شده بود 900 مهمان برجسته از 70 کشور دنیا خواهد داشت ولی بعد از مراسم آمار آن به 1200 تن رسید! در سالن Grand Palais شهر پاریس فرانسه برگزار گردید تا از بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ اسکانیا و تلاش 10 ساله پرسنل آن در بخش های طراحی، آزمایش و تولید پرده برداری شود.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از خبرماشین، از نکات قابل توجه نسل جدید می توان به کلاس بندی محصولات اسکانیا که کابین S به آن اضافه شده که بزرگترین کابین، دارای ورودی 4 پلکانی و فاقد پالنی موتور است، کلاس R هم با مدل R500 رونمایی شد که ارائه دهنده یک موتور 13 لیتری یورو 6 جدید است که برخلاف موتور 16 لیتری تنها از SCR بهره می برد. این موتورها قابلیت استفاده از سوخت های جایگزین به جای دیزل را دارند.

از حیث طراحی هم ظاهراً تمرکز اسکانیا روی هندسی کردن ظاهر کابین بوده تا به این شکل مدرن بودن طراحی خود را نشان بدهد. به مانند نسل جدید ولوو، اسکانیا نیز از پرژکتورهای درشت در بالای سقف کابین استفاده نموده که از این لحاظ باید به داف که بیش از یک دهه است این رویه را در کابین کشنده های مسافت طولانی پایه گذاری کرده آفرین گفت.

SCANIA NEW 2017

اسکانیا نسل جدید به همراه مرسدس بنز OM471 و ایوکو استرالیز XP کاندیدهای دریافت جایزه معتبر کامیون سال 2017 می باشد. 




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها