کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توضیحاتی در خصوص دست‌مزد 30 میلیونی مهران مدیری


کد خبر : ۲۶۸۱۵چهارشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۵۴۹۰۴۳ بازدید

هاشم رضایت، تهیه کننده برنامه تلویزیونی دورهمی گفت: به هر جهت برخی از رسانه ها،‌روزنامه ها و نشریات زمانی که تعداد ...

هاشم رضایت، تهیه کننده برنامه تلویزیونی "دورهمی" گفت: به هر جهت برخی از رسانه ها،‌روزنامه ها و نشریات زمانی که تعداد خواننده‌هایشان کم می شود دنبال سوژه ای جهت افزایش شمار آن ها هستند و در این زمینه بهترین سوژه آدم های مشهوری هستند که می توانند روی آنها موج سواری کنند.

وی ادامه داد: به طور معمول ازدواج ها، طلاق ها و حقوق های افراد مشهور سوژه جذابی برای خواننده ها تلقی می شود که بیشتر مطالب منتشر شده در این خصوص نوعی شایعه است و به نظر من بهتر است بیش از انتشار هر مطلب از صحت و درستی آن با خبر شوند.

تهیه کننده برنامه پر مخاطب "دورهمی" با اشاره به مطلب منتشر شده درخصوص حقوق بالای مهران مدیری برای هر شب اجرای این برنامه یادآور شد: دریافت دستمزد 30 میلیون تومانی از سوی "مهران مدیری" برای هر شب اجرای برنامه دورهمی اصلا صحت ندارد و این موضوع را تکذیب می کنم چرا که تا به حال هیچ وقت تلویزیون چنین پولی به کسی نداده است.

رضایت در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: امیدوارم در انتشار مطالب انسانیت و راستی و درستی را در نظر بگیریم و ابتدا از صحت و سقم خبر موجود با خبر شویم و سپس اقدام به انتشار آن کنیم چرا که متاسفانه تعدادی از رسانه ها ابتدا اقدام به انتشار خبر کذب مورد نظر می کنند و سپس و بعد از اینکه به مقاصد مالی خود دست پیدا می کنند به دنبال اطلاع از صحت مطلب مورد نظر می روند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها