کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مقاومت بعدی قیمت طلا


کد خبر : ۲۶۸۱سه شنبه، ۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷:۱۰۲۰۰۹ بازدید

تحلیلگران اقتصادی موسسه مالی اچ اس بی سی اعلام کردند، سطح مقاومتی بعدی برای قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1180 دلار خواهد بود.

 روند نزولی قیمت طلا در بازارهای بین المللی پس از تصمیم هفته گذشته فدرال رزرو آمریکا مبنی بر کاهش محرک پولی 85 میلیارد دلاری به 75 میلیارد دلار تشدید شده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون حدود 30 درصد ارزش خود را از دست داده است. کارشناسان اقتصادی اچ اس بی سی بر این باورند که سطح مقاومتی بعدی برای قیمت هر اونس طلا 1180 دلار است و در صورت شکسته شدن این سطح احتمال کاهش قیمت طلا به 1150 دلار بسیار زیاد خواهد بود.

در شرایط کنونی اکثر سرمایه گذاران بین المللی اقدام به فروش ذخایر طلای خود کرده اند و افزایش عرضه و کاهش تقاضا در بازار تاثیر زیادی بر افت شدید قیمت طلا داشته است. به نظر می رسد طلا در حال ثبت بدترین عملکرد خود در 32 سال اخیر است.

سرمایه گذاران بین المللی در شرایط کنونی منتظر کاهش بیشتر قیمت طلا برای خرید هستند. توصیه کارشناسان اقتصادی نیز این است که سرمایه گذاران بین المللی تا اواسط ژانویه منتظر بمانند تا بازار طلا و قیمت ها تثبیت شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها