کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قهر بانک های استرالیا با اپل


کد خبر : ۲۶۷۸۴سه شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰:۰۳۱۱۱۲ بازدید

دولت استرالیا همکاری بانکی با اپل را متوقف کرد، این قطع همکاری در شرایطی صورت می گیرد که اعتراض کاربران اپل برانگیخته شده است.
قهر بانک های استرالیا با اپلقهر بانک های استرالیا با اپل

دولت استرالیا همکاری بانکی با اپل را متوقف کرد، این قطع همکاری در شرایطی صورت می گیرد که اعتراض کاربران اپل برانگیخته شده است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از فرصت امروز، مدتی پیش سه بانک بزرگ استرالیایی تلاش هایی برای دریافت مجوز موقت همکاری با اپل کردند. به موجب این مجوز، کابران اپل قادر بودند بسیاری از فعالیت های بانکی الکترونیک خود را به واسطه سیستم عامل  IOS انجام دهند. بانک هایی چون NAB که لقب بزرگ ترین وام دهنده استرالیا را یدک می کشند، به سرعت از این طرح استقبال کرده و در آن مشارکت کردند.

با این وجود و با گذشت تنها چند ماه از آغاز این همکاری، سه بانک بزرگ استرالیایی مدعی شدند که اپل از موقعیت به دست آمده سوء استفاده می کند و برخی برنامه های بانکداری الکترونیک که متعلق به این شرکت هستند، با نقض قوانین تراست شرمن به تخلف قانونی می پردازد.

سخنگوی اپل در سیدنی تاکنون از هر گونه اظهارنظر در خصوص شائبه های مطرح شده خودداری کرده است، با این حال راد سیمز، ریاست هیات مدیره کمیسیون مصرفی استرالیا، از مذاکرات دولت با شرکت اپل برای رسیدن به توافق تجاری خبر داد. سیمز امیدوار است با ایجاد فضایی سالم و بدون نقض هر قانون دولتی، بتوان الگویی نظامدار از فعالیت های مشترک بانکداری الکترونیک بین دولت و شرکت اپل تنظیم کرد. با این وجود تاریخ ازسرگیری همکاری بین این دو، همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها