کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عاملان قتل هولناك در شيراز دستگير شدند


کد خبر : ۲۶۶۹۶دوشنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹:۳۵۱۴۸۱ بازدید

القاصی از دستگیری عاملان حمله بیرحمانه و قتل یک مرد در شیراز خبر داد.

علی القاصی رئیس کل دادگستری فارس از دستگیری عاملان حمله بیرحمانه و قتل یک مرد در شیراز خبر داد و گفت: عاملان این جنایت هولناك در محدوده  بلوار امیرکبیر و پلیس راه قدیم شیراز -بوشهر به قتل مردی مقابل چشمان همسر باردارش اقدام كرده بودند كه پس از انتشار در فضای مجازی احساسات مردم را شدیداً جریحه دار كرد.

وی در توضیح این ماجرا گفت: به دنبال اطلاع از وقوع یک فقره قتل در محدوده بلوار امیرکبیر که توسط این افراد و با تبر رخ داده بود با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی ویژه به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول عالی قضایی در ادامه افزود: در این خصوص تیم‌های ویژه اطلاعات و نیروی انتظامی در استان فارس تشکیل و ردیابی عاملان این جنایت در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان فارس اظهار کرد: ماموران امنیتی و انتظامی با انجام اقدامات گسترده و تلاش‌های شبانه روزی توانستند یکی از عاملان این جنایت را در ابرکوه در این استان شناسایی کنند.

وی اضافه کرد: با به دست آوردن مخفیگاه این متهم در ابرکوه اکیپی از ماموران به مخفیگاه وی عزیمت کرده و نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

القاصی  گفت: با دستگیری این متهم سرنخهای دیگری نیز از یکی از متهمان به دست آمد و فاش شد که نامبرده به خرم آّباد گریخته است که با تلاش ماموران نیروی انتظامی وی در مخفیگاهش دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس با تاکید بر اینکه پرونده این جنایت با حساسیت و به صورت ویژه در دستگاه قضایی استان رسیدگی می شود، اظهار داشت: دستگاه قضایی استان فارس برای برخورد با این افراد مصمم بوده و به صورت ویژه پرونده آنها را بررسی و  حکم نهایی را صادر می کند.

گفتنی است در درگیری روز چهارشنبه گذشته فردی در بلوار امیر كبیر شیراز پس از درگیری با تبر فرد مقابل دعوی حمله كرد كه در نتیجه آن یك نفر به قتل رسید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها