کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عدم خرید و فروش در بازار خودرو + قیمت روز


کد خبر : ۲۶۶۷دوشنبه، ۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲:۰۱۱۵۲۵۴ بازدید

کاهش نرخ ارز و رکود بازار باعث افت جزئی قیمت برخی خودروها به ویژه خودروهای خارجی در بازار شد.

 کاهش قیمت ارز و نبود خریدار برای خودروهای گران موجود در بازار باعث کاهش جزئی قیمت برخی خودروها به ویژه محصولات خارجی شده است.

بر این اساس، قیمت پژو 206 تیپ 2 با افت 500 هزار تومانی به 35.2 میلیون تومان رسیده و هر دستگاه پژو 206 تیپ 5 نیز با کاهش قیمت 2 میلیون تومانی، این روزها 36.2 میلیون تومان معامله می‌شود.

همچنین قیمت پژو 206 صندوق‌دار مدل V8 با 1.5 میلیون تومان کاهش به 36.2 میلیون تومان رسیده و مدل V9 این خودرو نیز همچنان با قیمت 49.5 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر اساس این گزارش قیمت پژو پارس سال با 700 هزار تومان کاهش، به 34 میلیون و 400 هزار تومان رسیده است،وانت پیکاپ دوکابین نیز با افت یک میلیون تومانی 83 میلیون تومان است.

تیانا با کاهش قیمت 2 میلیون تومانی مواجه شده و در حال حاضر این خودرو 139 میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود.

در مورد خودروهای خارجی مونتاژ داخل نیز باید به افت کاهش تقاضا برای خرید این خودروها اشاره کرد. در حال حاضر قیمت ویتارا در بازار 123 میلیون تومان است در حالی که قیمت این محصول در کارخانه به بیش از 131 میلیون تومان می‌رسد.

دلیل این مسئله، عرضه خودروهای خارجی وارداتی مانند اسپورتیج و توسان با قیمتی در محدوده 140 میلیون تومان است که خریداران از این نوع خودروها استقبال بیشتری می‌کنند.در حال حاضر هر دستگاه اسپورتیج و توسان به ترتیب با قیمت 144 و 139 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شوند.

در عین حال، قیمت تویوتا کمری نیز با افت یک میلیون تومانی به 140 میلیون تومان رسیده و در همین راستا اپتیما با کاهش قیمت 2 میلیون تومانی، این روزها 140 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت سراتو با افزایش 2 میلیون تومانی به 114 میلیون تومان رسیده است که دلیل این افزایش قیمت، عرضه این خودرو در مدل جدید 2014 است.قیمت هیوندایی I20 نیز با کاهش 2 میلیون تومانی به 81 میلیون تومان رسیده است.

همچنین سانتافه 2014 نیز با افت قیمت 9 میلیون تومانی، این روزها به قیمت 177 میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود. قیمت سوناتا نیز طی روزهای اخیر با کاهش 3 میلیون تومانی، به 137 میلیون تومان رسیده است.

رکود در بازار خودرو در حالی ادامه دارد که مشتریان این بازار همچنان در انتظار متعادل شدن قیمت‌ها و کاهش نرخ در این بازار هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها