کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مدافعان حرم ایرانی در عراق و سوریه ماهیانه چقدر حق ماموریت می‌گیرند؟


کد خبر : ۲۶۴۶۰سه شنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵:۴۴۳۷۷۱ بازدید

سردار حاج محمد فلکی، فرمانده تیپ ادوات (نینوا) لشکر ۱۰ سید الشهدا علیه السلام ضمن حضور در سایت خبری مشرق به سوالات در زمینه ...
مدافعان حرم ایرانی در عراق و سوریه ماهیانه چقدر حق ماموریت می‌گیرند؟مدافعان حرم ایرانی در عراق و سوریه ماهیانه چقدر حق ماموریت می‌گیرند؟

سردار حاج محمد فلکی، فرمانده تیپ ادوات (نینوا) لشکر ۱۰ سید الشهدا علیه السلام ضمن حضور در سایت خبری مشرق به سوالات  در زمینه دیدبان های لشکر ۱۰ و وضعیت فعالیت های فرهنگی رزمندگان این تیپ پاسخ گفت.

وی که مدتی به عنوان فرمانده یکی از واحدهای رزمی در سوریه حاضر شده بود، درباره رشادت های رزمندگان افغانستانی نیز خاطراتی را تعریف کرد.

سردار فلکی در پاسخ به سوالی پیرامون جوسازی دشمنان درباره حق ماموریت های بالا برای مدافعان حرم ایرانی گفت: این قسم، حرمت زیادی دارد اما والله که به مدافعان حرم، ماهیانه و حداکثر ۱۰۰ دلار (۳۵۰/۰۰۰ تومان) هدیه داده می شود که واقعا مبلغ ناچیزی است. من به عنوان کسی که سابقه حضور در میان رزمندگان در سوریه را داشته ام، اعلام می کنم که آنقدر انگیزه جهاد و شهادت در آن ها بالاست که اصولا آدم خجالت می کشد در رابطه با حق ماموریت آن ها صحبت کند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها