کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

روزنامه کیهان: چند دقیقه احترام خودتو نگهدار، من دستم بنده!


کد خبر : ۲۶۳۱۷شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲:۵۴۱۷۷۹ بازدید

روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود امروز (شنبه 23 مرداد)، در مطلبی تحت عنوان احترام به سخنان اخیر صادق زیباکلام در خصوص ...
روزنامه کیهان: چند دقیقه احترام خودتو نگهدار، من دستم بنده!روزنامه کیهان: چند دقیقه احترام خودتو نگهدار، من دستم بنده!

روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود امروز (شنبه 23 مرداد)، در مطلبی تحت عنوان "احترام" به سخنان اخیر صادق زیباکلام در خصوص حقوق های نجومی مدیران پرداخته است.

روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود امروز (شنبه 23 مرداد)، در مطلبی تحت عنوان "احترام" به سخنان اخیر صادق زیباکلام در خصوص حقوق های نجومی مدیران پرداخته که در ادامه آن را می خوانیم:

گفت: آقای  زیباکلام گفته است «می‌دانم این سخنم دست‌مایه تمسخر روزنامه وزین کیهان قرار خواهد گرفت ولی...»

گفتم: کدام سخن؟!

گفت: ایشان گفته است «ولی معتقدم نه تنها دریافت حقوق‌های نجومی غیرقانونی، غیرشرعی و غیرعقلی نبوده بلکه اصرار در پس گرفتن آنهاست که غیرقانونی می‌باشد»!

گفتم: یعنی دست‌درازی به بیت‌المال و سوء استفاده از موقعیت شغلی برای منافع شخصی آن هم در حد و اندازه حقوق‌های نجومی و دریافت‌های کلان از کیسه مردم مظلوم، غیرقانونی و غیرشرعی و غیرعقلی نیست؟!

گفت: معلوم نیست از نظر ایشان عقل و شرع و قانون چه مفهومی دارد؟ و ایشان از کی تا به حال، متخصص شرع و عقل و قانون شده‌اند؟!

گفتم: چه عرض کنم؟! یارو به یکی گفت؛ قربون دستت، من دستم بنده، اگه ممکنه و توانش رو داری، فقط چند دقیقه احترام خودتو نگهدار تا من کارم تموم بشه و دوباره از دستت بگیرم و نگه دارم!



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها