کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات صدور قبوض پیامکی آب و برق به مردم


کد خبر : ۲۶۲۶۵چهارشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲:۳۷۱۹۳۵ بازدید

وزیر نیرو از صدور قبوض پیامکی برای مشترکان آب و برق تا پایان فعالیت دولت یازدهم خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح دسترسی ...

وزیر نیرو از صدور قبوض پیامکی برای مشترکان آب و برق تا پایان فعالیت دولت یازدهم خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح دسترسی مشترکان به اطلاعات مصرف خود از طریق تلفن همراه است.

حمید چیت‌چیان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح های جدید فرهنگ سازی در مصرف آب و برق توسط مشترکان، گفت: تا پایان فعالیت دولت یازدهم مشترکان باید بتوانند از طریق تلفن همراه به تمام اطلاعات خود در مورد خدمات آب و برق دسترسی داشته باشند.

وزیر نیرو با اعلام اینکه به‌روزرسانی اطلاعات در وب‌سایت‌ها و ارائه اطلاعات خدمات آب و برق بسیار مهم است و تا یک سال باقیمانده عمر دولت یازدهم باید دسترسی به اطلاعات مشترکان از طریق تلفن همراه میسر شود، تصریح کرد: با اجرای این طرح مشترکان می توانند میزان مصرف و سایر نیازهای آب و برق و ... را از طریق تلفن همراه در داخل خانه‌های خود محاسبه کنند و به بسیاری از اطلاعات در این زمینه دسترسی داشته باشند.

این عضو کابینه دولت، افزود: این کار فراموش‌نشدنی خواهد بود که در سهولت دسترسی مردم به اطلاعات صنعت آب و برق، از دولت یازدهم در کشور به یادگار باقی خواهد ماند. وزیر نیرو با اشاره به خدمات وزارت نیرو که به‌صورت شبانه‌روزی و بدون لحظه‌ای توقف در طول سال به مشترکان سراسر کشور ارائه می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر شاید سه یا چهار سال قبل مردم کشور ما اطلاعات بسیار اندکی در زمینه بحران آب داشتند و حساسیتی که امروزه بر روی موضوع آب در سطح بسیار وسیعی در جامعه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم مردم را متقاعد کنیم که به بخش تخصصی آب ایمان بیاورند که آب محدود است و باید درست مصرف شود و این مهم را در رفتار خود منعکس کنند موفقیت بزرگی برای ملت ما است که اثرات دامنه‌دار برای نسل‌های آینده خواهد داشت.

چیت چیان با یادآوری اینکه اگر امروز ادعا داریم بیش از ۹۰ تا ۹۵ درصد نیازهای صنعت آب و برق اعم از تجهیزات، سخت افزار و دانش این صنعت را دارا هستیم، حاصل دو یا سه سال گذشته نیست، بلکه مربوط به مدیران و متخصصانی است که از بعد از انقلاب به این مهم توجه داشتند و ما امروز ثمره آن را شاهد هستیم، بیان کرد: صنعت آب و برق را بسیار پرهزینه بوده به طوری که انتقال چند صد کیلومتر آب تصفیه شده و یا انتقال شبکه‌های سراسری برق از هزینه بالایی برخوردار است.

این مقام مسئول، تاکید کرد: در سال‌های اخیر درآمد نفت خوب و هزینه‌های ناچیز و امکانات خوبی داشتیم، ولی اکنون این منابع محدود شده و صنعت آب و برق چاره‌ای جز روی پای خود ایستادن ندارد. وی در پایان خطارنشان کرد وزارت نیرو مجبور است نیازهای مالی و اقتصادی خود را تأمین کند و برای این کار نیاز به تجربه جهانی در اقتصاد آب و برق داریم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها