کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سامسونگ Galaxy Note 7 با قیمت نجومی به بازار ایران رسید


کد خبر : ۲۶۲۶۳چهارشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱:۲۴۱۵۵۲۱ بازدید

سوگلی خانواده نوت سامسونگ هم‌اکنون وارد بازار شده است، در ادامه از قیمت و تاریخ وارد شدن رسمی آن در کشور مطلع شوید.
سامسونگ Galaxy Note 7 با قیمت نجومی به بازار ایران رسیدسامسونگ Galaxy Note 7 با قیمت نجومی به بازار ایران رسید

همان طور که اطلاع دارید سامسونگ هفته گذشته در تاریخ 12 مرداد به صورت رسمی از نسل ششم سری نوت با نام Galaxy Note 7 پرده برداری کرد که با بررسی اولیه آن شمارا با این گوشی آشناتر کردیم. اکنون با اختلاف زمانی کمی شاهد وارد شدن  پرچمدار جدید سامسونگ به بازار کشورمان هستیم و جای تعجبی ندارد که در اوایل ورود این گوشی به بازار با قیمت نجومی به فروش برسد اگرچه جای نگرانی وجود ندارد چرا که با گذشت زمانی اندک قیمت گلکسی نوت ۷ کاهش پیدا خواهد کرد و طبق گفته مدیر روابط عمومی سامسونگ در ایران باید شاهد ارایه این گوشی به صورت رسمی با پشتیبانی کامل و گارانتی در اوایل شهریور با قیمت مناسب باشیم.

از بروزرسانی و قابلیت‌های برجسته نوت 7 می‌توان به صفحه‌نمایش سوپر آمولد با دو لبه‌ خمیده همانند اس 7 اج و پخش ویديوهای HDR، خاصیت ضدآب بودن با گواهی نامه IP68، حسگر عنبیه چشم، نسل جدید قلم SPen، درگاه USB-C، شارژ سریع بی‌سیم، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با تکنولوژی Dual Pixel و گوریلا گلس ۵ اشاره کرد.

​قیمت تعیین شده برای گلکسی نوت 7 - 849 دلار است که با توجه به نرخ ارز و سود واسطه‌ها پس از گذشت زمان باید با قیمت حدود 3,200,000 الی 3,400,000 تومان به فروش برسد ولی گلکسی نوت 7 هم اکنون با رنج قیمتی 4,100,000 الی 4,300,000 تومان موجود در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی بدون گارانتی به فروش می‌رسد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها