کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
iRest
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

تبريزى‌ها چه مدل خودروهايى سوار مي‌شوند؟ / تصاویر

کدخبر:۲۶۲۲۷چهارشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳:۴۷۹۶۷۴ بازدید

چند سالى است كه تبريز در حوزه منطقه آزاد ارس قرار گرفته و همين امر باعث شده تا اين شهر بورس خودروهايى شود كه برخى از آنها را در ...

چند سالى است كه تبريز در حوزه منطقه آزاد ارس قرار گرفته و همين امر باعث شده تا اين شهر بورس خودروهايى شود كه برخى از آنها را در پايتخت هم نميتوانيم بيابيم.
اگر براى گشت و گذار پا به خيابان هاى تبريز بگذاريم، ميتوانيم خودروهاى زيادى را ببينيم كه با پلاك منطقه آزاد ارس در حال تردد هستند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از اسب بخار، در بازار منطقه آزاد، بيشترين سهم پلاك منطقه آزاد به خودروهاى كره اى رسيده است. هيونداى توسان، سانتافه ٢٤٠٠، سانتافه ٣٣٠٠، گرند سانتافه ٣٣٠٠، سوناتاى توربوشارژ، هيونداى سولاريس، كيا اپتيما ٢ ليتر، كيا اپتيما ٢٤٠٠، سورنتو نيو فيس، كيا سراتو نيو فيس، اسپرتيج نيوفيس و برخى مدل هاى سانگ يانگ از اين دسته خودروها هستند كه در منطقه آزاد پلاك ميشوند.

اما جذاب ترين بخش اين بازار را خودروهاى آمريكايى تشكيل مى دهند. اين خودرو ها محبوبيت زيادى در ميان تبريزى ها دارند اما بر خلاف اين همه محبوبيت و قيمت به نسبت مناسب آنها، بازار دسته دوم پر رونقى ندارند و مشترى خاص خود را ميطلبند.

خودروهاى آمريكايى در واقع وجه تمايز بازار مناطق آزاد با ساير مناطق هم هستند كه جذابيت بيشترى هم نسبت به ساير مناطق دارند اما جالب تر از همه ى اين ها، شايد اين موضوع باشد كه در كنار اين همه خودروى آمريكايى و كره اى، خودروهاى چينى هم نظير جيلى و برليانس در تبريز ميتوان پيدا كرد كه با پلاك منطقه آزاد در سطح شهر تردد ميكنند.

حال كدام خودروهاى داراى پلاك منطقه آزاد را در خيابان ها رويت ميكنيم؟

وقتى وارد شهر تبريز ميشويم، براى يافتن خودروهاى پلاك ارس، نيازى نيست شهر را جست و جو كنيم. خودروهايى مانند كيااپتيما، هيونداى سانتافه و هيونداى گرند سانتافه، فورد اج، جيپ گرند چروكى به تعداد قابل توجهى در سطح شهر تردد ميكنند و با كمى گشت و گذار در خيابان آنها را ميتوانيم چندين بار ببينيم.

اما خودروهايى هم هستند كه هميشه شانس ديدار آن ها وجود ندارد و ممكن است اين خودروها ماهى ١ بار آسفالت خيابان هاى تبريز را لمس كنند. خودروهايى نظير لامبورگينى اونتادور، رولزرويس ريس، بنتلى كنتينانتال و مازراتى گرن توريزمو. پس اگر روزى يكى از اين خودروها را اتفاقى در تبريز ديديد، بسيار خوش شانس هستيد!

و اما اگر دنبال ماسل كار هاى تبريز هستيد، بهتر است شب به بلوار هاى بالاى شهر تبريز سرى بزنيد تا انواع فورد ماستنگ، شورولت كامارو، دوج چارجر، دوج چلنجر،كرايسلر ٣٠٠ و همينطور خودروهاى خاصى مانند پژو RCZ، مينى كوپر S، بنز S550 و… را ملاقات كنيد.

 

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

خودروهای پلاك منطقه آزاد ارس

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

علی: 1395/5/2000:11:50،
78
25
کسی توضیح میتونه بده اگه یکی پولش رو بده سایپا چرا لهش 30 درصد سود میده!!؟؟ ممکنه پولش بره!؟
پیمان: 1395/5/2008:44:55،
193
79
چرا انقدر تبعیض و بی عدالتی ؟؟؟ آخه ما چه گناهی کردیم که باید تو شهرهای دیگه لگن سوار شیم و اینا تو تبریز با ماشین های به روز جیلون بدن....؟ آخه چرا.....؟؟؟
نادر: 1395/5/2009:07:07،
120
25
ما اشغالاي كره اي سوار ميشيم بعد ٣-٤ سال اينگار ماشين وفته جنگ عونم تو ترافيك وحشتناك ك ساعتي داره زياد ميشه هيچ كس هم فكري براي مهاجرت معكوس و خروج ادارات و كارها از تهران انجام نميده
خوشبحال شما هم ماشين خوب و هم هوا و ارامش
homayun: 1395/5/2009:24:39،
92
22
من حداقل میگم اونم آلودگی هواست چرا تو کلان شهری مثل تهران آزاد نمیکنند والله از آلودگی هوا مردیم
حامي: 1395/5/2009:35:34،
75
33
كاش همه شهرستانها غير از تهران رو منطقه آزاد مي كردن همه همون شهرشون مي موندن بلند نميشدن بيان تهران خراب شه تهران همه همون شهرشون بمونن پس چه دليلي داره يارو از تبريز ميكنه مياد تهران آخه چرا بمونيد كيف كنيد به خدا
پوريا: 1395/5/2010:18:45،
72
92
اصلا"تبريز در حوزه منطقه آزاد ارس قرار نگرفته واينهم يكي از پارتي بازيهاي دولت هاست.
فاصله تبريز از مرز ارس آنقدر زياد است كه شهرهاي مختلفي در اولويت هستند ولي پارتي ندارند!
مثل منطقه ويژه مغان كه امتيازش مال اردبيل خواهد شد.
رضا: 1395/5/2000:11:58،
125
212
این هم نتیجه منطقه آزاد!!!!

چرا کسی جلوی این بی عدالتی رو نمی گیره؟؟!!!

چرا باید مردم تبریز ماشین خارجی سوار شوند ولی دیگر مردم ایران نه؟؟!!!
آرش: 1395/5/2008:16:33،
163
28
نگو بابا میان اونارم میگیرن ازشون! اینا همیشه صورت مسلرو پاک میکنن
ناشناس: 1395/5/2009:19:40،
107
31
مشكل هميشگي و كبود فرهنگ همينه كه بجاي اينكه چيزي رو واسه خودمون بخواهيم و برا بدست آوردنش تلاش كنيم، ميشينيم نگاه ميكنيم و ميگيم چرا اون يكي داره و از كجا آورده.

نويسنده هم قصدش بصورت زيركانه دنبال جنگ رواني هستش چرا كه با مقايسه شماره پلاك مناطق آزاد متوجه ميشين كه نسبت به جمعيت، تبريزيها كمتر ماشين وارد كردن(حدود پلاك تبريز الان 20000 تاست)
علی : 1395/5/2010:17:44،
68
55
ادم باید فرهنگ و روحش ازاد باشه نه منطقه اش
حامد: 1395/5/2010:24:00،
49
59
راست میگه بابا، خب چرا ما منطقه آزاد نشیم. چرا شمال یا جنوب یا شرق نشه، چرا؟ اگه ارس منطقه آزاده، ماشیناش باید همونجا بمونن، مثل کیش و قشم. نه که تو استان بچرخن. خب چرا هرمزگان اینجوری نیست یا خوزستان یا ...... قانون باید برای همه باشه
mj: 1395/5/2011:28:30،
78
26
چه اشکالی داره بزا حداقل اونا ماشین درست حسابی سوار شن.

تبری: 1395/5/2014:53:17،
48
24
برادر محترم عوض اینکه بگی چرا دیگران از امکانات استفاده میکنند باید بگی ما هم امکانات می خواهیم مگر تبریزیها از جیب شما یا بیت المال ماشین سوار میشوند شما باید به قوانین اعتراض بکنی شما به تهرانیها اعتراض بکنی که با پول مردم دارند ماشینهای میلیاردی سوار میشوند در ضمن الان در خوزستان و انزلی هم از این ماشینها سوار میشوند تو نمی توانی سوار شوی باید حل مشکلت را جای دیگر پیدا کنی نه در کسانی که یک حداقل امکاناتی را توانستند بگیرند
تبريزي: 1395/5/2000:12:24،
77
146
البته اگر راستش رو بخواهيد اكثرا پيكان وانت استفاده ميكنن ولي تو خيابون ولي عصر فقط يك درصدشون اين ماشين ها رو دارن
ali: 1395/5/2009:20:29،
73
31
چه جواب بی ربطی!
آرش: 1395/5/2014:06:37،
55
28
چرا چرند میگی؟ کجا همه مردم پیکان وانت استفاده میکنن؟ ماشین هایی که تبریز سوار مییشن هیچ جای ایران نمونش دیده نمیشه.تبریز یه شهر کاملا صنعتی و متمول هستش و مردمش هم حق استفاده از این امکانات دارن
مهرداد: 1395/5/2000:15:01،
160
28
البته خاص تبریز نیست.همه مناطق آزاد اینجورن
الان کل خوزستان از ماشینهای منطقه آزاد اروند استفاده می کنن و مردم خیلی ماشین آمریکایی مثل کامارو و موستانگ و دوج خریدن و استفاده می کنن.
امیدوارم بزودی همه جای این مملکت بشه منطقه آزاد و ایرانی بتونه بهترین و به روز ترین ماشینهای دنیارو استفاده کنه.یقینا لیاقتشم داریم.لیاقت مردم ما آشغالهای ایران خوردرو و سایپا و چینی ها نیستن.
كيا: 1395/5/2000:18:46،
209
83
بهترين اتوموبيل هاى جهان امريكايى هستن
موافق++++++
مخالف---------
حسین: 1395/5/2008:53:56،
67
27
لازم نیست در کشور لگن سواران رای بگیری !!! دربقیه دنیا که مردم آزادند تمام خودروهای جهان رو امتحان کنند به این نتیجه رسیده اند از قدیم تا به حالا که بهترین خودروهای جهان بدون شک آلمانی و ژاپنی هستند . به ۱۰۰۰ دلیل عملی نه نظری !!! چون مردم تو سایت یک جورایی نظر میدن ولی وقتی موقع پول دادن شد یک جورایی دیگه عمل میکنن !!!! البته اگه ملت در حصر نباشن و اصلا حق انتخابی داشته باشن !!!
حسین: 1395/5/2008:56:12،
64
24
جالبه بدونین خودروهای آلمانی و ژاپنی با وجود محبوبیت و مقبولیت اصلا ارزانتر تز آمریکایی ها نیستند و در اکثر مدل ها گرانتر هم هستند !!! ولی با وجود گرانتر بودن بخاطر اصالت و‌کیفیت بشدت استقبال میشوند !!!!
Ehsan: 1395/5/2000:24:14،
58
124
اخه این چه تیتری هست که زدین؟!
فقط تو کوچه ما سه تا از همسایهامون مازراتی دارن
تهران هستیم :)
پاسخ به احسان: 1395/5/2008:30:09،
94
27
تیتر رو درست بخون !!!!!!!!!!!!!
خو زده اونا چه ماشینهایی سوار میشن.
نگفته شما و همسایه های شما چی سوار میشن.
ما هر وقت فرهنگمون درست بشه اونوقت به فکر ماشین سوار شدنم باشیم آقای با کلا..س
فا: 1395/5/2010:35:44،
50
21
احسان خب شما لابد بالای شهر تهران تشریف دارید که همسایه هاتون چند تا مارزاتی دارن ما که تو دورو بریامون کسی مارزاتی نداره
حسود: 1395/5/2000:32:03،
50
76
این همه نوعی تبعیض است بین شهروندان یک مملکت.یک تبریزی میتونه با یه قیمت خیلی پایین تر یه ماشین یا کالایی بخره که من کویر نشین نمیتونم.یا یه امکانی من دارم که اونا ندارن که البته بعیده.از عدالت به دوریم.
Reza1919: 1395/5/2008:32:12،
68
23
دوست محترم اون دیگه برمیگرده به جبر جغرافیایی..
reza: 1395/5/2009:42:07،
89
52
وقتی معادن آذربایجان تاراج میشه و در کرمان فراوری میشه اون تبعیض نیس وقتی جوانهای آذربایجانی برای کار باید مهاجرت کنن و آواره شهرهای فارس نشین بشن اون تبعیض نیس وقتی به زور میخان زبان و فرهنگ تورکی رو ازبین ببرن تبعیض نیس حالا چهارتا آهن پاره که برای شیره مالیدن سره مردمه شده تبعیض
پاسخ به رضا: 1395/5/2011:15:16،
56
69
شما تاريخ رو بخون همه ابهامات راجع به زبان تركي وارداتي از مغول بدست مياري كتاب هاي تاريخي يا كار ساده ترش ويكي يا تاريخ شناسان
منم تركي بلدم و اذري هستم ولي اينكه زبان وارداتي تركي رو فرهنگ و تاريخچه بدونيم درست نيست حذفش هم درست نيست بالاخره زبون مادري هست
در ضمن همه ايران اوضاش خوب نيست
عباس: 1395/5/2011:45:43،
68
44
اونی که پاسخ به رضا داده خودشم میدونه مجعول یعنی چی و فرافکنی هم یعنی چی. دوست عزیز من ساکن تبریزم ترک هستم و وطن مادریم هم تا ابد ازربایجان خواهد ماند. تو حالا میگی از اونجا اومده از اینجا اومده به خودت مربوطه
ببین اگر زبان ترکی از مغول اومده زبان فارسی هم لهجه چندم زبان عربیه:)
ممنون از ایرانجیب به خاطر چاپ
مرام: 1395/5/2012:03:10،
48
29
منهم موافقم و میگم تبعیض خیلی بده و باید این تبعیض ها برداشته بشه مثلا امکاناتی که تو تهران هست باید در همه شهرستانها هم باشه و یا همه فرهنگها و زبانها از امکانات آموزشی برابر برخوردار باشند تا افراد به حداقل اطلاعات لازم در مورد زبان و فرهنگشان دسترسی داشته باشند و مثل این کامنت گذار بی نامی که خودش را آذری مینامد اینقدر بیسواد نباشد.
علی: 1395/5/2000:39:32،
52
23
از اینکه همواره اختلافات طبقاتی به اشکال گوناگون در این مملکت بوجود میآید خیلی ممنونم...

یعنی میشود روزی بیاید که همه مردم در رفاه و آسایش واقعی باشند؟
حسین: 1395/5/2000:46:17،
65
20
مثل آدم تمام مرزها رو باز کنید که اینهمه غایم موشک بازی راه نیفته که مردم پلاک منطقه آزاد بخرن هی برن مرکز استان و برگردن !!! به این میگن شتر سواری دولا دولا !!!!
سیروس: 1395/5/2000:48:37،
42
63
بیا اهواز را ببین و بعد مقایسه کن با تبریز.
1: 1395/5/2000:50:52،
80
22
خوشا به حالت ای تبریزی.......
آرش: 1395/5/2015:34:32،
37
22
آواز دوهول شنيدن از دور خوش است
بفروش بيا اينجا زندگي كن ببين مشكلاتشو
محمود: 1395/5/2000:54:33،
66
22
خوش بحال شان
در تهران و دیگر نقاط به لطفا توجیه های عوام فریبانه آقایان به بهانه حمایت از تولید داخلی ویک مشت مزخرفات بچه گول زننده و.... مارا از بهره گیری از لذت رانندگی و تکنولوژی محروم کردند 35000کشته در سال در حوادث رانندگی کوچکترین وجدان دردی برایشان در بر نخواهد داشت چون ملت ایران تنها هنگام انتخابات ملتی بزرگ و شریف هست در بقیه موارد یک ابزاری هستند برای چپاول که هیچوقت صدای شان و فریاد شان بلند نخواهد شد
على آباد: 1395/5/2000:59:50،
57
19
يعنى اين معنيش اينه كه بقيه مردم ايران كه تومنطقه آزاد نيستن تواسارت هستن؟كه خودروسه برابر قيمت هستش؟
فرزاد: 1395/5/2001:00:03،
42
40
تعداد ماشین های اروندی در اهواز به مرز شصت هزار رسیده
امید: 1395/5/2001:01:20،
77
25
خدایی قیافه ماشین های آمریکایی رو ببین
آدم سر حال میاد
ایول به این طراحی
با مرام : 1395/5/2001:08:16،
55
46
الان چرا باید تبریز منظقه ازاد باشه نهران نباشه ؟؟؟؟ خوش اب و هوا نیس که هست ! صنعتی هم که هست ، مرزم که نیست .واقعا جالبه ! البته نوش جون تبریزیا من موافقم که اونجا منطقه ازاد و خودرو ارزونه اما سوالم اینه چرا تبریز منطقه ازاده؟ مثلا سرزمینای جنوبی ظاهرا به خاطر شرایط اب و هوایی و میزان بالای الایندگی پالایشگاها اینکارو کردن اما تبریز که مشکلی نداره ! بازم میگم نوش جون مردم تبریز اما توجیشون واسم جالبه
احمد: 1395/5/2001:20:21،
36
68
الان یه. عده میگن باید کل ایران همینجور بشه اپتیما رو قیمت آزاد یعنی هشتاد تومن بدید اینا همونا هستن که پول پراید بیست تومنی ندارن بعد میان اینجا منی که شاسی بلند x60دارم. رو منفی میدن بعد از همین منفی نتیجه میگیرن ملت مخالف منه در صورتی که تو خیابون راه برید هشتاد درصد پراید میبینید بیست درصد خودرو شاسی بلند بالای هفتاد تومن دقیقا عین تعداد منفی و مثبت های من
ج: 1395/5/2001:45:00،
44
27
اون پرایده خیلی قشنگ بود.
Ramin: 1395/5/2001:46:40،
99
32
یاشاسین تبریزیم.ایشالا همه ایرانی ها بتونن خودرو را با قیمت واقعی سوار بشن .
لعنت به باعث و بانیش
رضا: 1395/5/2001:52:07،
54
25
مسولین محترم کشور بفرمایند که طبقه بندی دو کشور یکی
منطقه ازاد که در آن خودروی روز و ایمنی با قیمت جهانی عرضه
میشود و دیگری منطقه ای که در آن خودروهای سی سال پیش
دنیا با کیفیت و ایمنی فاجعه تحویل مردم میشود کجای دنیا
چنین روالی در اداره مملکت وجود دارد!!؟
زهرا: 1395/5/2001:53:18،
57
35
این چه مسخره بازی تو منطقه ازاد قیمت خودرو جهانی حساب میشه بعد تو سرزمین اصلی 3 برابر قیمت مگه خونه گیلانی ها و تبریزی ها از ما رنگین تره
محسن 2: 1395/5/2001:53:55،
75
27
درود بر تبریز..
بعدش نوبت زنجان
همینطور رفته رفته تمام ایران
توجه توجه توجه: 1395/5/2001:54:00،
49
19
قیمت خودرو ها درمنطقه آزاد انزلی توسان مدل پایه 65 میلیون مدل فول 81 میلیون.اسپورتیج مدل پایه 66 میلیون مدل فول 83 میلیون.سانتافه مدل پایه 80 میلیون مدل فول 95 میلیون.سوناتا و اپتیما مدل پایه 64 میلیون مدل فول 84 میلیون.مزدا 3 مدل پایه 50 میلیون مدل فول 60 میلیون.مزدا 6 مدل پایه 60 میلیون ومدل فول 80 میلیون.النترا مدل پایه 45 میلیون همه این ماشین ها مدل 2016 میباشند وبا پرداخت یک سوم مبلغ خودرو و اقساط 36 ماهه تحویل مشری داده میشود
هومن: 1395/5/2001:54:52،
39
28
ماشین های منطقه ازاد سالی یه ماه مرخصی دارن ومیتونی به صورت گذر موقت وارد سرزمین اصلی بشی
روحانی مچکرم: 1395/5/2001:57:10،
53
24
دیروز توی یکی از نمایشگاه های ماشین توی رشت قیمت توسان 2016 پلاک انزلی را زده بود 66 میلیون شاخ درآوردم اونم از دم قسط. بعد مابرای یه توسان باید 180 میلیون پول بدیم
نسترن: 1395/5/2001:58:27،
46
23
با بودن این همه ماشین تو منطقه ازاد ادم مگه دیوانست واسه ماشین های پلاک ملی پول بده
حقیقت: 1395/5/2001:59:06،
46
63
بد نبود به جای تیتر تبریزی ها مینوشتید اهوازی ها چه خودروهایی سوار میشوند!در حال حاظر منطقه آزاد اروند واقع در خوزستان بزرگترین منطقه آزاد کشور با حضور بیش از 55 هزار خودرو میباشد. بنتلی ،رولزرویس،فراری،آستون مارتین،انواع آمریکایی و ... تنها بخشی از هزاران خودروی لوکس اهواز میباشد.
رومینا: 1395/5/2001:59:52،
34
33
ماشین های منطقه ازاد سالی یه ماه مرخصی دارن ومیتونی به صورت گذر موقت وارد سرزمین اصلی بشی.یعنی هیچ فرق زیادی با ماشین های پلاک ملی نداره
حسین: 1395/5/2002:04:07،
44
45
اخه من نمیدمنم تبریز و انزلی کجاش منطقه محروم هستند که کردنش منطقه ازاد.بعد ماتو سرزمین اصلی باید سه برابر قیمت جهانی برای یه ماشین پول بدیم
طبق بندی: 1395/5/2002:07:42،
42
23
مسولین محترم کشور بفرمایند که طبقه بندی دو کشور یکی
منطقه ازاد که در آن خودروی روز و ایمنی با قیمت جهانی عرضه
میشود و دیگری منطقه ای که در آن خودروهای سی سال پیش
دنیا با کیفیت و ایمنی فاجعه تحویل مردم میشود کجای دنیا
چنین روالی در اداره مملکت وجود دارد!!؟
تبریزی: 1395/5/2002:10:47،
57
26
بعد تو اخبار میگن مردم تبریز ادم های ضعیفی هستند از نظر مالی . کافیه یه بار بیان خیابونای تبریز رو نگاه کنن از ده تا ماشینی که رد میشه 9 تاش ماشین خارجیه
بیزار از چینی: 1395/5/2002:11:15،
35
30
خوشبحالشون، ما که فعلا دلمون رو خوش کردیم ببینیم ایران فرغون کی میاد این لگن ثبت نامیم رو تحویل بده.
مجبور بودم ثبت نام کنم، مجبور، میفهمی؟!
بابک: 1395/5/2002:27:15،
77
30
ستارخانلی، باقرخانلی، باکری لی
یاشاسین ایران یاشاسین آذربایجان
گکمن: 1395/5/2002:32:11،
37
57
اینا که در مقابل ماشینای تهران چیزی نیست.ماشینای استوک و از رده خارج که بصورت تکی و موردی وارد میکنن، ولی در تهران یهوداخل یه نمایشگاه 50 تا مازراتی،i8, پورشه و....میبینی.
siya: 1395/5/2013:16:34،
46
24
مشکل اینه که 50 تا مازراتی،i8,پورشه و... رو به پول خون باباشون میندازن داداش آره مشکل اینه
ابولي: 1395/5/2002:36:35،
46
23
دوستان يه سوال

اون ماشين هيونداي كه پشتش نوشته elantra , نسل جديد و فيس ليفت همين النترا هست يا كلا يه ماشين ديگست !!؟؟
دانیال: 1395/5/2012:04:17،
35
21
مدل 2017 داداش گلم
علیرضا: 1395/5/2003:03:35،
36
19
جیلی و برلیانس هم سوار میشن .. ایول
مهدی: 1395/5/2003:10:05،
51
22
دوستان تبریزیا به ماشین خوب سوار شدن معروفن ... ماشین های آمریکایی و ایتالیایی و انگلیسی و کره ای و ژاپنی و تو چینیا جیلی و برلیانس سوار میشن ولی اسمی از رنو نبردین فک کنم تبریزیا علاقه ای به محصولات رنو ندارن... هههههههههه
مهران: 1395/5/2003:10:52،
51
27
به امید روزی کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
هیچ ایرانی رنگ ماشین های لگن داخلیو نبینه
هیچ ایرانی از تکنولوژی روز دنیا بی نصیب نباشه
هیچ خیابون و جاده ای شاهد تصادف و فوت براثر نداشتن امکانات و ایمنی ماشین نباشه


البته من هیچ امیدی ندارم
ممد: 1395/5/2006:12:11،
46
22

به به آدم حال میکنه نیگا این ماشینا میکنه
مرگ بر آمریکا
علی: 1395/5/2007:05:18،
35
19
مملکت جالبی داریم. دور تا دور ایران منطقه آزاده مثل تبریز، خوزستان و .... و ماشین های خارجی با قیمت جهانی با پلاک اروند و ارس و... دارن جولان میدن ، ولی شهرهای مرکزی نمیتونن از این وضعیت استفاده کنن.باید پراید و پژو سوار بشن(البته عامه مردم نه پولدارا)
Patron: 1395/5/2007:11:16،
58
23
باشد.

ماشینو ولش،آب و هوای تبریزو بچسب.اون ابرهای سفید.
محمد: 1395/5/2007:11:55،
50
20
کاش کل مملکت آزاد میشد
Morteza Hatami: 1395/5/2007:12:23،
45
51
باسلام
متاسفانه مناطق آزاد تبدیل شده به مکانهایی برای هدررفت ارز مملکت که این کاملا به ضرر اقتصاد کشورمان است وضربه مهلکی به تولید ملی میزند.
سهیل: 1395/5/2007:12:37،
77
32
یاشاسین آذربایجانیم

نوش جونتون، غیورمردای آذری عزیز
صادق: 1395/5/2007:19:41،
85
22
هموطن تبریزی دوستتون داریم.
مهدی: 1395/5/2008:16:39،
56
25


مبارکتون باشه
برای ما پرایدی ها هم دعا کنید

مطلع : 1395/5/2007:32:03،
44
22
منطقه آزاد فرودگاه امام هم برای تهرانی ها راه افتاده و بزودی رباط کریم و حسن آبادی ها در فشافویه این گونه ماشین ها رو سوار خواهند شد
Tebrizli: 1395/5/2007:37:02،
61
25
با تشکر از ایران جیب از استثناعات هم باشد بالاخره یه چیز مثبتی در مورد تبریز و ترکها نوشت امیدوارم این روند ادامه داشته باشه. ;-)
iman: 1395/5/2007:40:31،
47
21
واقعا کم کم باید جم کنیم بریم مناطق آزاد زندگی کنیم . حتی اگه نتونیم این ماشینا رو بخریم ولی میتونیم از وجودشون که واقعا باعث زینت شهر میشن استفاده کنیم . . .
سوار نشده: 1395/5/2007:53:44،
45
21
خوشبحالشان...
حسن: 1395/5/2008:00:15،
44
27
این عین ناعدالتی است بقیه استانهای که منطقه آزاد ندارند چه گناهی کردند
مهدي: 1395/5/2008:01:41،
49
24
مملكت شده مسابقه تجملات همه چيز از كاكرد واقعيش خارج شده در عوض تبديل شده به اسباب تفاخر و تخاصم بين مردم ما ايرانيا داريم به قهقرا ميريم . ديگه شعر و ادب ملاك برتري نيست ارزش همه چيز داره به پول و ماشين و خونه و.... سنجيده ميشه اين جامعه در نهايت محكوم به فناست . متاسفم متاسف
رضا: 1395/5/2008:02:50،
46
23
اگه توتمام استانهای ایران یه منطقه آزادمیزدند چقدرخوب میشد.دیگه هیچکی آشغال وطنی نمیخرید بااون پول خارجی سوارمیشد
آریا: 1395/5/2008:04:21،
41
35
اونوقت میگن تو شهرستانها امکانات نیست!جالبه الآن شمال و جنوب شمال غرب کشور تبدیل به منطقه آزاد شده و ملت میتونن بهترین خودروها و خدمات رو تو استان خودشون تجربه کنند ولی باز دست از سر تهران برنمی دارند!!
نادر: 1395/5/2009:09:57،
42
22
اونايي كه شهرشون رو دوست دارن و البته ٩ تشون گرو ٨ نيست و وضع مالي متوسط ب بالا دارن ميمونن تو شهرهاشون تا شهرها متروكه نشه و اباد شه
اگه كسي ب فكر شهرهاشون نباشه و همه يادشون بره متولد كجا هستندً شهرها و روستاها بزودي نابود و متروكه ميشه
محمد حسین: 1395/5/2008:11:00،
59
29
خوش به حال تبریزیا و کلا آذریا. لیاقتشو داشتن. دعا می کنم روزی در تمام ایران همه بتونن ماشینای خوب به بهای خوب سوار شن.
خوزستان: 1395/5/2008:11:40،
43
24
برای استانهای بالایی خوبه ما که همه داریم از خوزستان فرار می کنیم


گرد و خاک امانمون رو بریده اکثر به تهران و کرج مهاجرت می کنیم
ملک ری: 1395/5/2014:15:39،
43
17
فرار از مهلکه راحت ترین روش اقدامه هموطن خوزستانی من!
اینکه شما از خوزستان کوچ کنی و به تهران و حومه مهاجرت کنی اولا باعث میشه شهر و دیار شما متروک تر از پیش بشه و نتیجتا نه مسئولین و نه سرمایه گذاران فکری بحال رفع معضلات آن نکنند درثانی باعث میشه شهر و دیار ما نیز بر اثر تراکم جمعیت با بحرانهای مهیب زیست محیطی و اجتماعی روبرو بشه کما اینکه تا حالا این اتفاق رخ داده و تهران با مشکلات شدید ناشی از آلودگی هوا و کمبود آب و ترافیک و شیوع بیماریهای لاعلاج روبروست که در کنار همه اینها وفور خرده فرهنگ ها و تضاد آنها با یکدیگر که نهایتا باعث از بین رفتن هویت فرهنگی تهران گردیده نیز جای خود دارد!
هر چند شاید بگویید از ما که گذشت اما بیایید ما بمانیم و موطن خویش را آباد کنیم نه اینکه همچون سایرین جلای وطن کرده و بجای آباد کردن خانه خویش آنرا تخریب نماییم.
آرش: 1395/5/2015:39:47،
41
21
برادر تهراني من لطفا بجاي نصيحت كردن و گفتن اين كار رو بكن و اين كار نكن يه حركتي به خودتون بدين تا در آينده نه چندان دور نه خودتون دچار مشكل بشين و نه بقيه مجبور به مهاجرت
مثلا به جاي اينكه بگوييد نيا تهران بگوييد منم ميام خوزستان تا با هم براي حل مشكل گرد و غبار و سرمايه گذاري راه حلي پيدا كنيم
امیر: 1395/5/2009:03:54،
67
30
تبریز هر روز زیباتر از دیروز
تبریزی: 1395/5/2009:28:09،
49
22
دوستان تعداد ماشینهای ارس پلاک زیر 10000 تا هست. فقط پولدارها این ماشینها رو سوار میشن. تو عکس ها هم معلومه . در ضمن اینا نمیتونن از تبریز خارج بشن فقط دویست کیلومتر از ارس میتونن دور بشن. مشکل باید از ریشه حل بشه!!!
امير: 1395/5/2009:32:50،
47
21
فرارى 458 اسپايدر يادت رفته بنويسى.
جعفر: 1395/5/2009:59:25،
42
29
اقای رییس جمهور باز کردن منطقه ازاد در مرزهای ایران که در اینده نزدیک 15 استان مرزی ایران که داریم انجام می شود دودی است که به چشم اقتصاد ایران می رود ما می شویم وارد کننده تمام عیار واینقدر تولید ضعیفی که داریم ازبین می رودفقط خودرو نیست وارد می شود بلکه اجناس دیگر هم بدون گمرگ قاچاق می شود تازه به استانهای دیگر ایرا ن این اجناس نرود ودر این 15 استان مصرف اجناس خارجی بشود فاجحه برای تولید کشور می شود بیکاری 100درصد برای جوانان ایران می شود .این از نظر اقتصادی و از نظر اهمیتی هم برای کشور هزینهای زیادی دارد . وازنظر اجتماعی هم برای کشور بین مردم تعبیض ایجاد می شود . باید اقتصاد مرزنشی باید جمع بشود . ما برعکس تمام کشورها شدیم انها دوست دارند به ابهای ازاد حتی با ایجاد کانال راه داشته باشند و ما داریم سرمایه گذاری در ابهای ازاد غافل می شویم . وداریم دروازهای کذای برای کشورباز می کنیم
سعید: 1395/5/2010:05:01،
50
26
تبریزیها هم مثله بقیه جاها پراید و 405 و سمند سوار میشن.شما چرا رفتی ماشینای یه عده متول پولدارو انگشت گذاشتی روش ؟؟؟؟ نه عزیز من همه مردم ازین ماشینا ندارن شما نیمه یه ذره پره لیوانو نبین نیمه خیلی خیلی خالیه لیوانو ببین.
رضا: 1395/5/2011:16:31،
45
22
تنها کشوری در دنیا که به دو منطقه تقسیم شده: یکی منطقه
ازاد که مردم خودروی روز و ارزان سوار می شوند و دیگری که شامل اکثریت مردم ان کشور هستند باید خودروهای گران و بی کیفیت و ناایمن سوار شوند!!!!
md: 1395/5/2012:01:53،
57
32
ماشین هایی که ما تو تبریز سوار میشیم تهرانی ها تو بازی ندفور اسپید به اون مرحله نرسیدن خخخخخخخخخخخ
خشایار: 1395/5/2016:28:15،
32
28
خیلی هنر کردید حالا خوبه منطقه آزادید.. من با 180 میلیون پول تو تبریز میتونم بنزc200 مدل 2016 صفر بخرم ولی با همین پول تو تهران باید اپتیما صفر بخرم... باز با این وجود تو تهران کلی خودروهای لوکس هست از مازراتی و بنتلی بگیر تا فراری و غیره..... تهرانم منطقه آزاد شه اونوقت بیاید با تهرانیا رقابت کنید
soheyl: 1395/5/2014:21:15،
36
25
مالک این بنز هاچبک شخص سرمایه داری به اسم آقای راضی هست و اکثر بنزهای منطقه رو ایشون وارد میکنه و کارشون درسته.
محمد: 1395/5/2015:01:50،
31
25
حق مردم همیشه در صحنه تهران بیش از پراید و پژو 405 نیست پرچم داران وام 25 میلیونی
مهدی: 1395/5/2016:14:57،
40
27
الان منطقه های آزاد واسه خودشون کشوری شدن و کسانی که اونجا زندگی می کنن هم دارن پادشاهی می کنن
این بی عدالتی مردم های که تو منطقه ازاد نیستن به خاطر کارشون باید ماشین پرایدو سوار بشن وزندگی خودشون رو به خطر بی اندازن الان فقط ارس اینجوری شما برید خوزستان از ارس هم وعضش بهتره و ماشین های وارداتی از امارات خیلی باحال تره
ما هم زندگی می کنیم اونا هم زندگی می کنن
رامین: 1395/5/2016:31:18،
43
23
ماشین نمره منطقه ویژه امروز میخری 70 میلیون 5 سال بعد 15 میلیون هم نمیخرن از آدم
این هم یه نکته است خودش
مثل همه جای دنیا
مسعود ارتبريز: 1395/5/2018:05:05،
42
26
قابل توجه عزيزانى كه به اينهشم اعتراض دارن: تبريزبايستى تاامروز يه شهرى ميشد درحدباكو واستانبول، نه اينكه درحسرت مترو ونگران خشكشدن درياچه اورميه ش ويادردسرحاشيه نشينى باشه. اولارفت وآمداين ماشينهاتوتبريزكاملاقانونيه وهيچ امتيازخاصى براش قائل نشدن برعكس حتى نسبت به مناطق ديگه تبعيض هم داشتن چراكه قراربود اين ماشينها دركل استان بتونن ترددكنن نه فقط تبريزولى متاسفانه نذاشتن ثانيامردم وصنايع استان آذربايجانشرقى بواسطه پركارى وكم ادعاييشون وشم اقتتصادى بالاشون بيشترين ماليات رو توكشور پرداخت ميكنن واين دروضعيتى است كه مع الاسف اين استان سالهاست توصف اختصاص بودجه كشورى دررديفهاى جلو قرارداده نميشود.
مسعود ازتبريز: 1395/5/2019:51:25،
38
30
درضمن علاوه برمسايل اقتصادى، آذربايجان و توركان ايران بمركزيت تبريز هميشه پيش قراول وصادركننده فرهنگ علم دانش تمدن هنر وتفكرومكتب وجهان بينى (بدون چشمداشت)بكشور بوده اند وشهراولينهابودن تبريزهم خودگواه براين ادعاست. امامتاسفانه امروزه شاهدآن هستيمكه نه تنهااين دستاوردهامورد بيمهرى وحتى سرقت وبنام ديگرى ثبت ميشوندبلكه تبريزبنوعى بايكوت رسانه اى شده دركشوروتخريب رسانه اى نيزميشود(براى مثال: اولين دستگاه چاپ كشور توسط تبريزيان درتبريزشروع بكارنموده ولى چندماه پيش درخبرصداوسيما گزارشى ازواحداصفهان پخش ميشود واينمهم رابدروغ به يك ارمنى دراصفهان نسبت ميدهد ويايكماه پيش وقتى پدرموسيقى ايران درميگذرد رسانه هااورابجايه تبريزى بودن مهاجرتكرده ازروسيه مينامندبدون آنكه حتى كلمه اى ازتبريزبياورند ويادرموردپدرجامعه شناسيه ايران وپدرهنرسفالگريه نوين كه چندروزپيش درتبريزفوت نمودند هم درخبرهاپرداخته نشد)
مسعودازتبريز: 1395/5/2023:29:29،
31
29
وصدالبته بسياردانشمندان وباصطلاح پدرعلمها وپدرهنرهاى تبريزى و توركه ديگركه ميتوان نام بردوازاين قاعده مستثنى نشده اند ودرجايى همكه درموردشان تكذيب وبايكوت وتخريب كارسازنشده،همين توركها كه ازازل صاحبان اصليه ايران بوده وهستن، (ازسويه برخى نژادپرست فاشيست)، متاسفانه مغول ناميده ميشوندوايندرصورتيستكه همين دروغهاى شاخدار استكه بنام ايران امابكام استعماربكشورضررميرساندومانع پيشرفتش ميگردد چراكه اصولا اينحرفهازده ميشودتابابرچسبهايى مانندجدايى طلب ونژادپرست حقوق اوليه اقوام مختلف ايرانى ناديده گرفته شود.سخن آخراينكه ماتوركهااگرآنارشيست بوديم امروزاثرى اززبان فارسى نبود،امادربرابراينهمه انسانيت ودموكراسى مداربودنمان امروز دركمال بيعدالتى ازحق تحصيل وتدريس بزبان مادريمان توركى حتى براى كودكانمان وايجادفرهنگستان زبان وحق داشتن شبكه تلويزيونى كاملا توركى وچاپونشرمطالب بتوركى و..محروم نگهداشته ميشويم.

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما