کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت پیشنهادی فازهای 8 ،9 و 5 مسکن مهر پردیس تعیین شد


کد خبر : ۲۶۲۱۸سه شنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵:۰۹۲۹۶۱ بازدید

جلسه ویژه تعیین قیمت نهایی مسکن مهر برای فازهای 8، 9 و 5 شهر جدید پردیس امروز صبح برگزار شد و در این جلسه شرکتهای پیمانکار ...

جلسه ویژه تعیین قیمت نهایی مسکن مهر برای فازهای 8، 9 و 5 شهر جدید پردیس امروز صبح برگزار شد و در این جلسه شرکتهای پیمانکار با ارائه قیمت پیشنهادی به شرکت عمران شهر پردیس گلایه های خود را از بابت پایین بودن قیمت اظهار داشتند.

صبح امروز در شرکت عمران شهر جدید پردیس جلسه‌ای با حضور شرکتهای پیمانکار فعال در ساخت واحدهای مسکن مهر برگزار و در این جلسه قیمت نهایی و پیشنهادی از سوی پیمانکاران ارائه شد.

در این جلسه پس از ارائه پیشنهاد قیمت واحدهای مسکن مهر برای فازهای 8، 9 و 5 پیمانکاران از پایین بودن قیمت پیشنهادی پس از چکش کاری از سوی شرکت عمران اظهار گلایه کرده و اعلام کردند که این قیمت نمی تواند موجب پیشرفت در کار شود و باید افزایش یابد.

در قیمت های پیشنهادی ارائه شده برای فازهای مورد اشاره قیمت‌ها متفاوت است و به نظر می رسد قیمت واحدهای فاز 8 که متراژ واحدهای آن بالا و دارای پارکینگ است نسبت به سایر فازها(9 و 5) بالاتر است.

شرکت عمران شهر جدید پردیس در حال چکش کاری این قیمت ها است و آنچه که تاکنون به تایید شرکت عمران رسیده موجب انتقاد پیمانکاران شده و آنها اعلام کرده‌اند که حاضر به پذیرش این قیمت ها نیستند.

هر چند گفته می‌شود که برای تعیین قیمت نهایی مسکن مهر این فازها مقرر شده بخشی از این افزایش قیمت از محل منابع شرکت عمران شهرهای جدید تأمین شود.

قیمت نهایی فاز 11 شهر جدید پردیس چند ماه پیش به میزان 39 میلیون و 750 هزار تومان تعیین شد، بنابراین مدیر عامل جدید شهر پردیس در تلاش است تا با قیمت نهایی سایر پروژه‌های مسکن مهر پردیس از جمله واحدهای فاز 8، 5 و 9 سرعت تحویل و تکمیل این واحدها را افزایش دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها