کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تجمع اعتراض‌آمیز کارکنان هواپیمایی آسمان


کد خبر : ۲۶۲۰۰سه شنبه، ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶:۱۸۲۸۴۰ بازدید

یکی از کارکنان شرکت هواپیمایی آسمان گفت: 14 مرداد امسال تجمع اعتراض‌آمیزی درباره دستمزد و مزایای مالی داشتیم و از مدیرعامل توضیح ...

یکی از کارکنان شرکت هواپیمایی آسمان گفت: 14 مرداد امسال تجمع اعتراض‌آمیزی درباره دستمزد و مزایای مالی داشتیم و از مدیرعامل توضیح خواستیم که با پادرمیانی پنج نفر از مدیران ارشد و هماهنگی آنها با مدیرعامل مقرر شد خواسته معترضان در مدت یک هفته محقق شود.

ظاهراً تعدادی از کارکنان شرکت هواپیمایی آسمان، در اعتراض به آنچه عدم پرداخت حقوق قانونی آنها عنوان شده است، تجمع اعتراض‌آمیزی برگزار کرده‌‌اند.

یکی از کارکنان شرکت هواپیمایی آسمان در این‌باره به فارس گفت: در تاریخ 14 مرداد 1395 تجمعی اعتراض‌آمیزی نسبت به عدم پرداخت مطالبات قانونی پرسنل شرکت هواپیمایی آسمان همزمان با تشکیل مجمع عمومی سهام‌داران اصلی شرکت هواپیمایی آسمان ‌در ساختمان مدیریت‌، برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مطالبات صنفی و مالی مربوط به مدت 2 سال پیش و از زمان حضور مدیرعامل فعلی شرکت‌ تاکنون وجود دارد، بیان کرد: ‌تجمع از مقابل ساختمان مدیریت و تا سالن‌های طبقه اول و دوم آن ساختمان برگزار شد.

این کارمند شرکت هواپیمایی آسمان ادامه داد: مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان چند بار با حضور در این تجمع خواستار بازگشت کارکنان به محل فعالیت خود و سکوت‌اختیار کردن آنان شد که با امتناع معترضان مواجه شد‌.

وی با بیان اینکه این تجمع اعتراض‌آمیز بیش از یک ساعت در جلوی درب ساختمان مدیریت به طول انجامید، اضافه کرد:‌ تجمع‌کنندگان‌ خواستار روبه‌رو شدن با سهامداران اصلی شرکت جهت بازگو کردن تقاضاهایشان بودند که با درخواست آنها مخالفت شد.

این کارمند شرکت هواپیمایی آسمان بیان کرد: مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان (علائی) مدعی است که ‌«دست شرکت خالی است و درآمدها‌ را بابت بدهی‌ها پرداخت می‌کنیم»، ما در این تجمع به مدیرعامل اعلام کردیم که «آمده‌ایم تا از سهامداران اصلی شرکت درخواست ارائه کمک به جنابعالی در جهت رفع تنگناهای مالی داشته باشیم و در واقع این تجمع در جهت کمک به جنابعالی است».‌

وی افزود: در ادامه این اعتراض‌ها حدود پنج تن از مدیران ارشد شرکت هواپیمایی آسمان، پس از احضار مدیرعامل و گفت‌وگو با وی در جمع کارکنان معترض حاضر شدند و اعلام کردند:‌ «مقرر شده است مدیرعامل‌ پس از بررسی دقیق آماری و عددی مطالبات همه پرسنل و افزایش حقوق آنها ظرف یک هفته، نسبت به پرداخت این مطالبات در بازه زمانی منطقی اقدام کند، در غیر این صورت همگی آن مدیران‌ از مسئولیت خود استعفا می‌دهند و حتی تاریخی برای این وعده خود اعلام کردند که روز 23 مرداد خواهد بود».

این کارمند شرکت هواپیمایی آسمان مدعی شد: مطالبات افزایش حقوق قریب پنج سال است که در شرکت مطرح شده اما در این سال‌ها با وجود وعده‌های بسیار زیاد، هیچ اتفاقی رخ نداده است؛ پس از روی کار آمدن مدیرعامل فعلی (از 3 سال قبل) با اینکه‌ پرسنل چندین بار موضوع را به وی متذکر شدند، ‌اما مدیرعامل‌ از این امر سر باز زد‌.

این کارمند شرکت هواپیمایی آسمان اظهار داشت: ما مدعی هستیم که با عنایت به اسناد و مدارک موجود در شرکت و با وجود تراز مالی مثبت ‌پرداخت مطالبات قانونی مدت‌دار شده است‌.

وی تأکید کرد: قطعاً فعالیت تخصصی و خیرخواهانه پرسنل خدوم شرکت هواپیمایی آسمان، ‌منجر به ایجاد این تراز مالی مناسب و داشتن بیشترین پروازهای داخلی ‌با وجود ‌کمبودهای پشتیبانی قطعات، شده است‌ کارکنان با جان و دل کار کرده‌‌اند اما از آنها حمایت مالی نمی‌شود.

به گزارش فارس، در حال حاضر سه شرکت هواپیمایی آسمان، ایران‌ایر و ماهان، جزو‌ بدهکارترین شرکت‌‌های هواپیمایی به شرکت فرودگاه‌‌های کشور بابت دریافت خدمات فرودگاهی و شرکت پالایش و پخش فرآورده‌‌های نفتی بابت دریافت سوخت، هستند.

البته سه ایرلاین مذکور، بیشترین تعداد پرواز را در طول سال در فرودگاه‌‌ها‌ انجام می‌دهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها