کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بزرگترین جشنواره تابستانه پوشاک کشور برگزار می‌شود.


کد خبر : ۲۶۱۲۶یکشنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶:۳۷۶۸۵ بازدید

​بزرگترین جشنواره حراج آنلاین پوشاک کشور همزمان با نیمه تابستان و داغ‌تر شدن تنور خرید پوشاک تابستانی، در فروشگاه مدیسه برگزار می‌شود.

بزرگترین جشنواره حراج آنلاین پوشاک کشور همزمان با نیمه تابستان و داغ‌تر شدن تنور خرید پوشاک تابستانی، در فروشگاه مدیسه برگزار می‌شود. در جشن اولین تولد مدیسه، بیش از هزاران کالا و ده‌ها گروه محصول با قیمت‌هایی استثنایی تا 70% تخفیف ارائه می‌شود. فروشگاه اینترنتی مدیسه، با عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین پوشاک و سومین فروشگاه اینترنتی کشور در آستانه اولین تولدش، از شنبه 16 تا یکشنبه 31 مرداد 1395، جشن تخفیف عظیمی به پا می‌کند.
 

فروشگاه مدیسه

به گزارش ایران جیب؛ مدیسه اولین تولدش را در کنار صدهاهزار نفر از مشتریان وفادار خود در کمپینی با شعار "مهمان جشن ما باش"‌ جشن می‌گیرد. در این جشن، کالاهایی با قیمت‌ باورنکردنی از برترین و معتبرترین برندها و محبوب‌ترین‌ گروه‌های محصولات مدیسه انتخاب شده‌اند. طی این مدت، هر روز تخفیف‌های تکرارنشدنی تا 70% روی برندهای معتبر پوشاک، عطر، لوازم منزل و ... به مشتریان ارائه ‌می‌شود.

مدیسه

فروشگاه آنلاین مدیسه کمی کمتر از یک سال است که با شعار "دوست خوش سلیقه من" و با  بهره‌گیری از تجربه گروه تجاری گلستان، در صنعت تجارت الکترونیک و فروش آنلاین کالا، پا به میدان گذاشته‌است. طی این مدت کوتاه، مدیسه گلچینی بیش از ده‌ها هزار کالا اعم از پوشاک زنانه و پوشاک مردانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لباس ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم سیسمونی و لباس کودک، چای و قهوه، ظروف و لوازم منزل و... از برترین و معتبرترین برندها نظیر زارا، مانگو، LC Wakiki،  نایکی، آدیداس، ریباک، را در ویترین فروشگاه خود قرار داده‌است.

برای آگاه شدن از خبر‌های جشن تولد مدیسه همین حالا وب‌سایت مدیسه را ببینید و یا با ثبت آدرس ایمیل و پیوستن به جمع همراهان مدیسه، از خبر‌ها و بهترین تخفیف‌های این کمپین تخفیف با شعار "مهمان جشن ما باش" بیشتر مطلع شوید. علاوه بر تمام این‌ها، در جشن تولد مدیسه، هزینه تحویل کالا رایگان است، کوپن‌های تخفیف ارزنده به عنوان هدیه برای شما ارسال می‌شود و هم‌چنین ده‌ها سورپرایز دیگر هست که انتظار شما را می‌کشد...



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها