کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

باز پس‌گیری عنوان پرفروش‌ترین برند لوکس دنیا از مرسدس‌بنز


کد خبر : ۲۶۰۶۶شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴:۵۳۳۶۳۳ بازدید

برای سال‌ها گروه خودروسازی ب‌ام‌و پرفروش‌ترین برند لوکس ساز در دنیا بوده است. ب‌ام‌و در همراهی با مینی و رولزرویس قادر است تا در امر ...
باز پس‌گیری عنوان پرفروش‌ترین برند لوکس دنیا از مرسدس‌بنزباز پس‌گیری عنوان پرفروش‌ترین برند لوکس دنیا از مرسدس‌بنز

پدال- برای سال‌ها گروه خودروسازی ب‌ام‌و پرفروش‌ترین برند لوکس ساز در دنیا بوده است. ب‌ام‌و در همراهی با مینی و رولزرویس قادر است تا در امر فروش از رقبای قدرتمند خود پیشی بگیرد. هرچند در شش‌ماهه اول امسال، مرسدس بنز این عنوان را از چنگ رقیب باواریایی ربوده است؛ اما این امر باعث نشده تا ب‌ام‌و برای بازپس گرفتن این عنوان دست روی دست بگذارد.

دلیل اصلی پیشی گرفتن مرسدس در امر فروش در این بازه‌ی زمانی هجوم مدل‌های جدید این شرکت به بازار است. مرسدس به تازگی سدان های C و E کلاس و شاسی‌بلندهای GLC و GLE را عرضه کرده است. این هجوم همه‌جانبه محبوبیت فوق‌العاده‌ای را برای این برند اشتوتگارتی به ارمغان آورده است. البته فکر می‌کنیم که بازار خودروهای لوکس دوره‌ای است.

ب‌ام‌و امسال مدل‌های جدید زیادی نداشته و البته M2 نیز فروش محدودی دارد که باعث شده تا مرسدس جلو بزند. البته اواخر امسال ب‌ام‌و با عرضه‌ی سری 5 جدید می‌تواند در برابر رقبا قد علم کند. این خودرو به عنوان یکی از محبوب‌ترین مدل‌های ب‌ام‌و می‌تواند به آمار فروش شرکت کمک کند. اگر این خودرو تنها چند ماه پایانی سال عرضه شود نمی‌تواند برای بازپس گرفتن عنوان پرفروش‌ترین برند لوکس‌ساز به ب‌ام‌و کمک کند.

هرچند علیرغم فاصله‌ی اندکی که این برند با مرسدس بنز در بحث فروش دارد اما باید گفت که ب‌ام‌و هنوز هم بسیار سودآور است. در حقیقت ب‌ام‌و بسیار خوب عمل کرده و بیست و پنجمین ماه موفقیت‌آمیز خود را پشت سر می‌گذارد. درآمد ب‌ام‌و در سه‌ماهه دوم سال به 3.05 میلیارد دلار رسیده که نسبت به 2.83 میلیارد دلار سال پیش رشد داشته است.

ب‌ام‌و همچنین بخش اعظمی از زمان و انرژی خود را روی تکنولوژی‌ها و قوای محرکه‌ی جدید صرف می‌کند. برای نمونه این برند باواریایی می‌خواهد تا سال 2021 خودروی کاملاً خودران را عرضه کند. ب‌ام‌و در این زمینه با کمپانی‌های نظیر اینتل همکاری می‌کند. در شش‌ماهه اول امسال فروش خودروهای الکتریکی این شرکت رشد 87 درصدی داشته است.

اما امسال و تا به اینجای کار ب‌ام‌و در امر فروش پایین‌تر از مرسدس بنز قرار دارد. در بیانیه اخیر ب‌ام‌و، این برند باواریایی مصرانه قصد دارد تا پایان سال به پرفروش‌ترین برند لوکس ساز دنیا بدل شود. سری 5 جدید که ماه آینده رونمایی می‌شود می‌تواند کمکی خوب باشد. همه‌چیز در چند ماه آینده مشخص خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها