کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ساخت اولین و بزرگترین هتل 5 ستاره حلال ايران


کد خبر : ۲۶۰۶۰شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۳۴۵۱۰۵ بازدید

شنبه نهم مرداد 1395 اصفهان قطب بزرگ گردشگری ایران و آماده شدن برای ورود به عرصه ای جدید در صنعت گردشگری ، صنعتی که پیش ...

شنبه نهم مرداد 1395 اصفهان قطب بزرگ گردشگری ایران و آماده شدن برای ورود به عرصه ای جدید در صنعت گردشگری ، صنعتی که پیش نیازهای اولیه و بسترهای متناسب آن نیازمند همتی قوی و عزمی راسخ است و مجموعه آتیه صبا با جدیت تمام و با تمرکز مدیریتی خاص به این امر همت گذاشته است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از عصرخبر، در همین راستا و با حضور دکتر احمدرضا نیک کار اصفهانی ، آخرین مرحله از آماده سازی زمین محل احداث اولین و بزرگترین هتل 5 ستاره حلال کشور بر اساس استانداردهای جهانی و با برندی معتبر، به پایان رسید.

عملیات اجرایی و ساخت این مجموعه بزرگ شامل 200 اتاق، 8 واحد سوئیت و 50آپارتمان تحت نظارت و استاندارد های یکی از بزرگترین برند های جهانی، در ساخت و نگهداری و بهره برداری از مجموعه های گردشگری در محل قدیمی هتل جهانگردی اصفهان به زودی آغاز خواهد شد و بدین ترتیب با تبدیل یک مجموعه 45 ساله به هتلی مدرن و استاندارد، بهترین نمونه بهینه سازی در صنعت گردشگری داخلی صورت خواهد گرفت.

این هتل که روزانه 600 تخت به ظرفیت گردشگر پذیری کشور اضافه خواهد کرد، ضمن ایجاد 200 شغل مستقیم و ترغیب بسیاری از گردشگران مسلمان برای بهره گیری از خدمات گردشگری با استاندارد های جهانی، میتواند به صورت غیر مستقیم نیز موجب اشتغال زایی گسترده ای شود.

جدیت و تمرکز مدیریتی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا در انتخاب محل قدیمی هتل جهانگردی اصفهان برای این منظور بدعتی خواهد بود تا سایر این مراکز در شهرستان های کشورنیز آماده موج تغییرات و بازسازی و بهینه سازی شود و به این ترتیب سطح استانداردهای گردشگرپذیری ارتقاء یافته و در سراسر کشور فراگیر و گسترده شود.

نکته ارزشمند دیگراین است که این هتل در مجاورت ساختمان دانشگاه لوزان که اولین آکادمی بین المللی هتل داری ایران در زمینه آموزش های تخصصی در حوزه گردشگری و هتلداری است، قراردارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها