کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برق مجانی برای مشترکین بخش کشاورزی


کد خبر : ۲۶۰۳۵جمعه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۴۷۱۸۶۳ بازدید

معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر گفت: مشترک بخش کشاورزی اگر در زمان چهار ساعته پیک حاضر شود برق خود را قطع ...

معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر گفت: مشترک بخش کشاورزی اگر در زمان چهار ساعته پیک حاضر شود برق خود را قطع کند، بقیه ساعات را می‌تواند از برق مجانی استفاده کند.

محمودرضا حقی‌فام در خصوص مشترکان کشاورزی که بر اساس قراردادی، برق خود را در زمان پیک قطع می‌کنند، گفت: اگر مشترکی در زمان چهار ساعته پیک حاضر شود برق خود را قطع کند، بقیه ساعات را می‌تواند از برق مجانی استفاده کند چرا که بارهای کشاورزی در برخی مناطق ما سهم عمده‌ای دارند مانند کرمان و فارس و در واقع مشترکان کشاورزی هم همکاری بسیار موثری را انجام دادند.

وی ادامه داد: این کار هیچ مشکلی در این بخش ایجاد نمی‌کند و اگر قرار است مخزن آبی با پمپاژ آب پر شود، می‌تواند این کار در زمان شب و در ساعات غیر پیک انجام شود.
حقی‌فام با بیان اینکه یکی دیگر از کارهای قابل توجه برای کاهش پیک مصرف برق تغییر ساعات کاری و اداری بود افزود: این روش در مناطق گرمسیری تا حد زیادی به ما کمک کرد و در برخی استان‌ها ساعت کاری از 6.30 صبح آغاز شد و تا حدود 13 ادامه یافت و با توجه به اینکه عمده پیک مصرف بین ساعات 12 تا 16 است و به طور دقیق، پیک بار در محدوده ساعت 14 اتفاق می‌افتد، ما بارهای اداری را در ساعت یک، به کمترین میزان ممکن می‌رسانیم.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر استفاده از مولدهای خود تأمین را یک روش دیگر مؤثر برای کنترل و کاهش پیک مصرف دانست و افزود: مولدهای خود تأمین که در بخش مشترکین و بارهای صنعتی وجود دارند، در سال گذشته برق تولیدی آن‌ها را صنعت برق هر کیلوات ساعت 900 ریال خریداری و سوخت آن‌ها را هم تأمین می‌کرد، ولی امسال یک جهش بزرگی ایجاد شد و رقم خرید هر کیلووات ساعت با ابلاغ وزیر نیرو به 150 تومان رسید و در نتیجه امسال مولدهای خود تأمین مشارکت‌های بسیار خوبی را، در این زمینه داشتند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها