کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

اولین تجربه رانندگی با پژو 508 محصول جدید ایران خودرو

کدخبر:۲۵۹۵۹پنجشنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸:۴۷۳۲۲۱۵ بازدید

پژو و به طور کل فرانسوی‌ها را باید یکی از سلاطین فروش خودروهای کوچک شهری و هاچ‌بک در نظر گرفت ولی تقریبا در هیچ بازه زمانی ...

پژو و به طور کل فرانسوی‌ها را باید یکی از سلاطین فروش خودروهای کوچک شهری و هاچ‌بک در نظر گرفت ولی تقریبا در هیچ بازه زمانی شرکت‌های خودروسازی این کشور نتوانسته اند در کلاس سدان‌های متوسط و بزرگ به رقابت با دیگر همتایان اروپایی و آسیایی خود بپردازند. البته فروش نامناسب به معنای تولید مدل‌های غیر رقابتی نیست چرا که به طور نمونه، پژو 405 توانسته عناوین مختلفی مانند بهترین خودروی سال اروپا در اواخر دهه 80 میلادی را از آن خود کند. کسب چنین جوایزی در سری چهار پژو همچنان ادامه داشته تا برادران بزرگتر 405 خودمان مانند 406 و 407 نیز بتوانند به عنوان بهترین خودروی سال اروپا انتخاب شوند، اما بقای هر محصولی نیازمند فروش قابل توجه و به عبارتی سود ده بودن آن است تا حداقل این مورد به‌خصوص در سدان‌های متوسط پژو چندان صادق نباشد.

 در سال 2011 پژو تصمیم گرفت تا در اقدامی استراتژیک دو کلاس سدان متوسط و بزرگ خود (پژو 607) را با یکدیگر ترکیب کند تا شاهد تولد پژو 508 باشیم.

این خودرو که در سگمنت D قرار میگیرد توانست همانند مدل‌های دیگر پژو موفقیت نسبی را به دست آورد تا کسب عنوان بهترین خودروی سال، بهترین سدان بزرگ خانوادگی و بهترین خودروی وارداتی همگی در اسپانیا یکی از آنها باشد. البته آمار فروش 508 در کل فروش سالانه پژو همچنان رقم ناچیزی را نشان میدهد به طوری که از فروش تقریبی 850 هزار دستگاهی سال گذشته میلادی پژو در اروپا، این خودرو تنها 43 هزار دستگاه را به خود اختصاص داده است. در عین حال پس از اروپا، چین کماکان بزرگترین بازار فروش 508 محسوب می‌شود تا با کمتر از 17 هزار دستگاه در سال گذشته میلادی از مجموع فروش 407 هزار دستگاهی شرکت مادر در چین، موفقیت تقریبا مناسبی داشته باشد. 

پژو 508

پژو 508 در ایران

پس از برجام و با باز شدن عرصه اقتصادی کشور بر روی شرکت‌های غربی، انتظار ورود مجدد شریک قدیمی ایران‌خودرو یعنی پژو به بازار داخلی یک از محتمل‌ترین گزینه‌ها به حساب می‌آمد که خوشبختانه با قراردادی بسیار منطقی، حساب شده و محکم، حضور سه مدل 208 ،301 و 2008 در خیابان‌های کشور قطعی شده که شاهد فروش آنها خواهیم بود. در این میان، بسیاری از بازدیدکنندگان نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودروی کشور در اسفند سال گذشته، دو مدل دیگر از شیران فرانسوی را در میان انبوه محصولات جدید و به روز شده ایران‌خودرو مشاهده کرده بودند که در شماره‌های پیشین به بررسی جامع و کامل یکی از آنها پرداختیم. در این مطلب قصد داریم تا تجربه چند روز رانندگی با بزرگترین سدان فعلی پژو یعنی 508 در داخل کشور را بیان کنیم. پژو 407 جدیدترین سدان متوسط پژو در بازار داخلی به حساب می‌آید که بنا بر برخی مشکلات مانند عرضه ناموفق و در زمان نامناسب نتوانست به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند.

حال پس از گذشت حدود هفت سال، صحبت‌ها برای عرضه مدل فیس لیفت شده 508 در خیابان‌های ایران بسیار داغ شده تا بررسی اولیه این خودرو خالی از لطف نباشد. خوشبختانه پژو 508 وارد شده به داخل کشور همانند برادر هاچ بک GT است که همین موضوع بر جذابیت‌های کوچکتر خود در تیپ Line- آزمایش توانایی‌های حرکتی آن افزوده ضمن این که باید به این نکته توجه داشت بر خلاف سه خودروی اصلی پژو، 508 در صورت عرضه، تنها به صورت وارداتی طعم حضور در کشور را خواهد چشید که شاید برای برخی از خریداران حتی یک امتیاز مثبت به حساب آید. به هر صورت، 508 در حال حاضر بزرگترین سدان تولیدی پژو محسوب می‌شود که برخلاف مدل‌های هاچ بک و کراس اوور این شرکت، حضور کم رنگ‌تری در بسیار از بازارهای جهانی دارد هر چند که همان طور که قبلتر نیز بیان شد، این مساله را به هیچ وجه نباید به معنی قابلیت کمتر رقبایی این مدل در نظر گرفت.

قیمت پژو 508

بدنه و کابین

با توجه به عرضه اولیه در سال 2011 هنوز برای رونمایی از نسل دوم 508 (حالا با هر چیدمان عددی) زود است، بنا بر همین دلیل، سال گذشته، پژو فیس لیفت کلی برای این خودرو در نظر گرفت تا چهره 508 را بیشتر به DNA طراحی مدل‌های جدید خود شبیه کند. مدل مورد بررسی نیز از آخرین تولیدات این خودرو محسوب میشود که در اطراف بدنه آن نشان پکیج Line-GT را به وضوح میتوان مشاهده کرد. البته از آن جایی که حجم تغییرات انجام شده بر روی بدنه چندان زیاد نیست، ظاهر کلی خودرو بسیار به نمونه اولیه شباهت دارد هر چند در بخش جلو و عقب (کاملا با استانداردهای پژو)، به‌روز رسانی را می‌توان نظاره‌گر بود.

اگر بخواهیم به طور کلی در مورد طراحی پژو 508 صحبت کنیم باید آن را یک سدان اروپایی بدانیم که نه به سادگی رقبای ژاپنی خود است ونه پیچیدگی طرح کره ایها را دارد ضمن این که هیچ یک از این سه‌گانه‌ها نیز عمال در سطح قیمتی سدان‌های متوسط لوکس اروپایی قرار نمی‌گیرند. از هر زاویه‌ای که به 508 نگاه شود بدون شک، چهره خشن و ساده آن اولین چیزی است که برای هر بیننده‌ای جالب توجه خواهد بود که البته این خصوصیت تقریبا در تمام مدل‌های جدید این شرکت از جمله 308 ،208 ،2008 و حتی سدان ارزان 301 نیز وجود دارد. در نمای جلو، شخصیت اصلی پژو 508 را شاید بیش از هر بخش دیگری بتوان مشاهده کرد چرا که طرح کاملا جدید چراغ‌ها، جلو پنجره و سپر در مقایسه با نمونه اولیه، حالتی رو به جلو و تهاجمی برای آن فراهم کرده تا از این نظر مطابق با رویه اسپرت‌سازی نمادین بسیاری از مدل‌های در این سگمنت باشد.

7letcox3eyc7vcs90wxz.jpg

البته حسن دیگر پژو در قیاس با رقبای آسیایی استفاده از لامپ‌های صد در صد LED در چراغ‌های جلو است که از این حیث باید آن را با خودروهای یک کلاس بالاتر مقایسه کرد. خصوصیات نمای جانبی بدنه خودرو از چند بخش اصلی قابل ذکر تشکیل شده که مهمترین آن سقف منحنی و کوپه مانند است که در نتیجه شیب بسیار زیادی برای شیشه‌های جلو و به خصوص عقب به وجود آورده تا با وجود وضعیت بسیار بهتر آیرودینامیکی، محدودیت دید راننده به عقب را تشدید کند هر چند که وجود سنسورها و دوربین عقب به طور کامل این معضل را رفع کرده است.

خط کمربند شانه‌ای 508 نیز همانند مدل‌های دیگر جدید پژو با کمترین برجستگی ممکن تا حد امکان به سمت پروفیل کوتاه شیشه‌های جانبی سوق داده شده تا در کنار خط عضلانی پایین درها و رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی پکیج Line-GT که با تایرهای پهن و دیواره باریک 235.45.18 میشلن پایلوت اسپرت همراه شده، ظاهر خودرو را در این نما بیشتر مانند یک سدان اسپرت نماید تا لوکس. خوشبختانه در نمای عقب، پژو ایرادات موجود در مدل اولیه را به خوبی بر طرف کرده تا با طرحی جوان پسندتر و البته اسپرت‌تر رو به رو باشیم. تغییرات اصلی در این نما به در صندوق، گرافیک جدید چراغ‌ها و طرح سپر عقب معطوف شده تا به عبارتی تمام این بخش از خودرو از نو مورد بازنگری قرار گرفته باشد. وجود دو خروجی اگزوز چهار گوش در این بخش درست مانند 308 بر جذابیت‌های اسپرتی خودرو افزوده تا چهره فرانسوی و متفاوت 508 در تمام بخش‌ها مشهود باشد.
 

کابین پژو 508

با وارد شدن به کابین پژو 508 اولین نکته‌ای که شاید برای هر فردی جلب توجه کننده باشد طراحی و فضای ساده‌ای است که البته با رویه پژو در سایر مدل‌های این شرکت نیز کاملا هم سو است. بر همین اساس اگر این خودرو را با رقبای کره‌ای و ژاپنی آن بخواهیم مقایسه کنیم طبعا امتیاز چندان بالایی را نباید به آن اختصاص داد چرا که به نوعی 508 بین مدل‌های اسپرت‌تر و لوکس گیج مانده تا نتواند حداقل انتظارات ما را از یک سدان متوسط اروپایی آن طور که باید برطرف کند، اما جدا از مساله طراحی، در بقیه مسایل 508 یک خودروی تمام عیار محسوب میشود که مطمئنا لبخند رضایت را بر چهره راننده و سرنشینان خود خواهد نشاند. کیفیت مواد و پوشش‌های به کار رفته در داشبورد و به طور کلی فضای کابین خودرو کاملا قابل قبول و در حد و اندازه خودروهای خوب این سگمنت است.

ضمن این که وجود برخی موارد مانند پوشش مشکی براق ادوات کنسول مرکزی بر جذابیت‌های لوکس آن می‌افزاید هر چند که استفاده از چرم ناپا حتی با توجه به پکیج Line-GT ،به غیر از صندلی‌ها چندان وسیع نیست که خود جای سوال دارد. یکی از خصوصیات مثبت پژو 508 به خصوص در مقایسه با مدل 308 ،انحصاری نکردن تنظیم و کنترل بخش‌های مختلف خودرو از طریق صفحه نمایش لمسی است. به این معنا که برخلاف 308 که همه تنظیمات و حتی تغییر وضعیت سیستم تهویه مطبوع با رابط کاربری صفحه نمایش انجام میشد، در 508 به راحتی و بدون دغدغه خاطر می توان به صورت سنتی و با استفاده از کلیدهای فیزیکی در نظر گرفته شده در کنسول هر نوع تغییری را به سرعت در تنظیمات بخش‌های مختلف انجام داد ضمن اینکه همچنان کار کردن با صفحه نمایش نه چندان بزرگ هفت اینچی بالای کنسول مرکزی لذت بخش باشد.

مشخصات پژو 508

قوای محرکه

چند سالی است که به دلیل افزایش قیمت سوخت و از آن مهمتر قوانین سخت گیرانه آلایندگی، بیشتر شرکت‌های بزرگ خودروسازی به سمت استفاده از پیشرانه‌های کم حجمتر پیش رفته‌اند تا حتی خودروی اسپرتی مانند پورشه باکستر نیز نیروی خود را از یک پیشرانه دو لیتری تامین کند! این رویه در پژو البته کاملا به این صورت نبوده چرا که سابقه پیشرانه‌های با حجم پایین در این کارخانه بسیار زیاد است. عمده فروش پژو در اروپا بر روی مدل‌های دیزلی این شرکت است ولی در بازارهایی مانند کشور ما که زیرساخت‌های سوخت دیزل به اندازه کافی تامین نیست باید به سراغ نمونه‌های بنزین سوز رفت.

 موتور پژو 508

در نتیجه Line-508GT مورد بررسی از پیشرانه 1.6 لیتری (EP6) بهره می‌گیرد که به کمک سیستم توربو قادر به تولید بیشترین قدرت 163 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و گشتاور 240 نیوتن متر در پنج هزار دور در دقیقه بود.همچنین این نیروی تولیدی از طریق یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.


رانندگی

پژو 508 با توجه به کلاسی که در آن قرار گرفته طبیعتا بیشتر جنبه استفاده خانوادگی خواهد داشت تا رانندگی اسپرت تر، هر چند که در پکیج Line-GT به لطف استفاده از رینگ‌های آلیاژی بزرگتر 18 اینچی، لاستیک‌های پهن تر، چراغ‌های LED در جلو و عقب، پوشش چرم با دوخت قرمز در کابین و البته نشان Line-GT در بخش‌های مختلف بدنه، ماهیت اسپرتی خودرو اندکی بیشتر از مدل استاندارد شده است. به غیر از 405 که به وفور در داخل کشور یافت میشود، مدل‌های سدان دیگر پژو مانند 406 و 407 در تعداد بسیار اندکی حاضر هستند.

از آنجایی که تجربه رانندگی با هر سه مدل مذکور توسط نگارنده وجود دارد با سطح انتظارات بیشتری برای اولین بار سوار بر پژو 508 شدیم تا بهینه‌سازی‌های پژو در جدیدترین مدل این خودرو را بررسی کنیم. نکته مثبت در خصوص 508 این است که برخلاف سدان‌های قبلی پژو، 508 به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که چه بخواهید و چه نه، چهره اسپرت‌تری را از خود نشان میدهد. این موضوع علاوه بر طراحی بدنه و کابین در نوع تجهیز شدن این خودرو نیز کاملا مشخص است تا اولین مورد پدال‌های تعویض دنده در پشت فرمان به حساب آید!

peugeot 508

به هر صورت، با فشردن دکمه استارت که در سمت چپ فرمان قرار گرفته درحالی که جعبه دنده در حالت P و پا بر روی پدال ترمز است، پیشرانه خودرو شروع به کار میکند. به خوبی در همان ابتدای کار میتوان دریافت که پیشرانه درست همان سکوت و کارکرد آرام نمونه به کار رفته در 308 را دارد تا یکسان بودن پیشرانه‌های این دو خودرو نیز در نوع خود جالب باشد. به لطف برنامه محدود کننده ECU ،دورگیری پیشرانه در حالت خالص تا حدود 3800 دور در دقیقه انجام می‌شود تا فشاری به قطعات مختلف آن وارد نیاید، اما به محض قرار دادن جعبه دنده در حالت D به راحتی میتوان قابلیت‌های مناسب این پیشرانه در افزایش سرعت خودرو را متوجه شد.

پژو 508 در مدل مورد بررسی دارای وزن خالصی در حدود 1450 کیلوگرم است و به همین دلیل نباید انتظار شتاب گیری بسیار سریعی همانند 308 و از همه آنها مهم‌تر GTi208 (این خودرو هفته گذشته در ایران‌جیب بررسی شد) را داشت، اما به هر حال قدرت 163 اسب بخاری در ترکیب با گشتاور 240 نیوتن‌متری به خوبی میتواند از پس وزن خودرو برآید تا به عنوان یک سدان متوسط شهری عملکرد مناسبی برای آن فراهم شود. جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک 508 دقیقا با نمونه به کار رفته در 308 مشابه است با این تفاوت که اگر خواهان اندکی رانندگی اسپرت باشید میتوان از پشت فرمان به لطف دو پدال تعبیه شده به تعویض دنده‌ها اقدام کنید. همانند دیگر مدل‌های جدید پژو، هماهنگی بسیار مناسبی میان پیشرانه و جعبه دنده وجود دارد تا احساس یک رانندگی لذت بخش در راننده و سرنشینان به وجود آید.

قیمت پژو 508 در ایران

در کنار توانایی‌های حرکتی، برای متوقف کردن این سدان متوسط نیز نباید چندان نگران بود چرا که دیسک‌های خنک شونده بزرگ در هر چهار چرخ به خوبی از پس وظیفه خود بر می آیند و طی دو روز رانندگی با 508 در هیچ شرایطی باعث ناامیدی راننده نشده اند. البته باید در این جا اشارهای هم به عملکرد مناسب سیستم‌های ESP، ABS و سیستم کمکی حرکت در سراشیبی‌ها داشت که در این مورد نیز امتیاز بالایی را از آن خود می‌کنند. برخلاف 308 ،حتی پکیج Line-GT در پژو 508 نتوانسته منجر به خشکی خودرو شود و در تمامی مسیرها به وضوح میتوان حرکت نرم و پایدار را احساس کرد.

البته نکاستن از ارتفاع لول فنرها یکی از دلایل این امر است هر چند که وزن بیشتر خودرو نیز مزید بر علت شده تا وضعیت رانندگی با 508 با بسیاری از مدل‌های دیگر پژو متفاوت باشد. همچنین با وجود ابعاد 4830 ،1828 و 1456 میلی متر به ترتیب در طول، عرض و ارتفاع و البته فاصله بین دو محور 2817 میلیمتری، فضای داخل کابین در هر دو ردیف صندلی‌ها بسیار مناسب است به طوری که پنج سرنشین بزرگ سال به راحتی میتوانند در مسافرت‌های طولانی در خودرو بنشینند، در عین حال با اینکه شیب سقف بسیار زیاد و کوپه مانند است ولی فضای باقی مانده برای سر سرنشینان ردیف عقب حداقل برای یک فرد 182 سانتی متری کافی به نظر میرسد.


نتیجه‌گیری

در اینکه پژو 508 یکی از بهترین سدان‌های تولیدی پژو در تاریخچه این شرکت است، به هیچ وجه نباید تردید کرد چرا که استفاده از مواد و پوششهای با کیفیت بسیار بالا در کابین، فضای زیادی برای تمامی سرنشینان و البته طراحی اسپرت و جذاب بدنه جزو مزایای این مدل است. همچنین پیشرانه 1.6 لیتری توربوی قرار گرفته در زیر کاپوت با این که در مقایسه با رقبایی همچون سوناتا، اپتیما، آکورد و ... چندان قدرتمند به نظر نمی‌رسد ولی عملکرد بسیار مناسبی برای 508 به ارمغان می‌آورد. البته موضوع اصلی به قیمت‌گذاری این خودرو بازمی‌گردد تا در بازار داخلی که با حضور طیف بسیار بیشتری از مدل‌ها در مقایسه با سال‌های گذشته رنگ و بوی رقابتی‌تری به خود گرفته، باید دید آیا پژو 508 می‌تواند موفقیت خود را تضمین کند یا خیر؟

به گفته مدیر بازاریابی ایران خودرو، پژو 508 در تیپ های مختلف با قیمتی بین 160 تا 180 میلیون تومان به فروش خواهد رسید. با توجه به قیمت اعلام شده خودروهایی چون سوناتا LF ، اپتیما و رنو سفران 2.5 رقیبی مستقیم برای پژو 508 در بازار ایران به حساب می‌آیند.

pfnwu1aihs8nclbac9bg.jpg

- هفته نامه ایران‌خودرو

همراه مکانیک



دیدگاه ها

عزیز: 1395/5/1300:35:36،
470
20
اینا رو بیخیال. فقط بگو آخرش چند.............
این همه حلوا حلوا کردید. آخرش قرار هست یه خودرو بیاد که اکثر قشر متوسط و پایین جامعه بتوانند سوار بشوند یا نه.............
دارمونمیخرم: 1395/5/1301:30:15،
242
467
چینی میخرم ولی از محصولات فرانسه که ایدز رو به ایران وارد کردن چیزی نمیخرم
موقع تحریما دید چطور تو همه صنایع از خودرو بگیر تا نفتو..... دستمونو تو پوس گردو گذاشتن
مردم اگه غیرت دارید سمت محصولات فرانسوی نرید
کرمانشاه: 1395/5/1301:33:45،
221
15
رنو و پژو این همه محصول دارند
یعنی واقعا پروفسورای کشورم هم سایپا و هم ایرانخودرو نمیتونن یه محصول خوب مثل این تولید کنند؟خدا فقط یک محصول خوووب
به این جمله فکر کنید
بهادری: 1395/5/1301:47:02،
219
86
چقد زشته
پت و مت باز رفتن از رده خاج خریدن
نیما: 1395/5/1302:58:11،
102
18
خیلی خوبه حداقل این بار پلاکش رو ناشیانه فتوشاپ نکردن !!!
200000000000009 مدل سال 2098 پ: 1395/5/1310:55:19،
108
59
دست خودم نيست هر چى نگاه مىکنم ياد مدل هاى mvm چينى بدقواره مى افتم،
Ehsan: 1395/5/1312:31:12،
45
49
قیمتش حدود 170 در میاد
اینجوری که تو نمایشگاه خودرو می گفتن
ناصر: 1395/5/1317:05:31،
95
49
به نظر می رسه تعداد افرادی که ماشین چینی دارند رو به افزایش است وگرنه لاشه پزو و رنو از بهترین چینی بسیار بهتره
شهر خيام : 1395/5/2110:37:28،
29
14
مطمعن باشين اينا راه قالب كردن اين ماشينارو هم بلدن ، تا چند وقت ديگه وامهاي ١٠٠ توماني خودرو رو هم راه ميندازن ، اونوقت ميبيني خيلي راحت ماشيناي زير ٨٠،٠٠٠ تومان رو به ملت خيلي راحت بالاتر از اينا قالب ميكنن
علی: 1395/5/2110:44:11،
35
41
لعنت بر لگن های چین و کره و فرانسه ....
آرمان : 1395/5/2110:55:15،
82
34
تو رنج ١٥٠ تا ١٨٠ مليون مگه كسي عقلشو از دست داده كمري و اپتيما و سوناتا و آي٤٠ و خيلي گزينه هاي بهتر ديگه رو نخره بياد اينو بخره؟ حداكثر ٩٠ مليون باشه ارزش خريد داره... ( البته در اصل بخواييد حساب كنيد كه بايد ٤٠، ٥٠ مليون باشه ولي خب ما با توجه به شرايط مسخره ي خودرو تو كشورمون ميگيم ٩٠)
mashin: 1395/5/2111:22:02،
69
33
مگه دیوانست 180 پول اینو بدی
اوپتما خیلی سر
احمد: 1395/5/1300:40:52،
101
152
این آدمایی که من میبینم بنز 2016 زیر 10 میلیون میگن آشغاله به درد ما نمی خوره
سوشا : 1395/5/2110:42:36،
72
35
ههههه،زده 160تا 180 میلیون، اخه کی میاد تویوتا کمری رو ول کنه بیاد این پژو قدیمی که تازه ایرانم ساختشو بخره. حالا ازرا و اپتیما و بقیش بماند
کرمانشاه: 1395/5/1300:44:18،
179
104
از محصولات فرانسه بدم میاد
مهدی: 1395/11/419:09:48،
7
2
به جای سدان 508 ، اگه suv های 3008و5008 رو وارد کنن خیلی موفقتر میشه،از ما گفتن.
کیانی: 1395/5/1300:52:27،
119
68
ماشین فقط ماشینای قدیمی . یادش بخیر 504 چه سالاری بود
milad: 1395/5/1300:52:28،
72
99
قیمت نهایتش 60 تومن....
امیر: 1395/5/1300:54:13،
59
19
این دفعه آرم ایران خودرو فتوشاپ نشده چرا؟
جبارسینگ: 1395/5/1300:54:49،
92
79
از محصولات رنو و پژو متنفرم
دیگه نمیدونم چون عادت کردیم به چینی اینطورم یا نه
ولی قبول کنید پژو حداقل ظاهر خوبی نداره
فرید: 1395/5/1300:55:09،
94
70
به نظر میرسه لگن باشه !
سینا: 1395/5/1300:56:15،
75
90
عالیه حرف نداره
علی: 1395/5/1300:58:21،
153
59
شبیه رانای باد کردس !!! خیلی قدیمی و زشته ....
بهرام: 1395/5/1308:08:30،
88
35
رانای باد کرده رو خوب اومدی !! خخخخخخخخخ
ش: 1395/5/1310:00:49،
37
30
رد رانا بیفته به جونش
نیما: 1395/5/1300:59:02،
62
248
اگه ایرانخودرو قیمت حدود 100 میلیون بزاره
میشه روش فک کرد
موافق +
مخالف_
جان: 1395/5/1303:18:51،
127
40
100 میلیون واسه ایییییییین , برو عامو
بهروز: 1395/5/1309:14:10،
139
16
چرا نشه روش فک کرد
لختش میکنن 100 تومن میندازن به ملت
متخصصین سایپا و ایران خودرو در واحد آپشن زدایی منتظر نشستن برا همین کار
ایربگ : 2 تا از سر این ملت زیاده
ESP : به چه دردی میخوره
سانروف : این سوسول بازیا چیه
سنسور و دوربین : اینا که دیگه قرتی بازیه
لاستیک : وطنم پاره تنم
صندلی برقی : نه بابا ملت رودل میکنن
.
.
.
نام شما: 1395/5/1301:00:52،
120
61
زشت و ناهمگون!
محسن: 1395/5/1301:06:50،
155
29
اولين چيزي كه تعويض ميشه موتورشه كه يه tu5 به جاش ميذارن،بعد رينگهاش هست كه فولادي ١٥ اينچي ميكنن با يه قالپاق روش و ... بعد ميدن ٨٠ ميليون
مالدیو: 1395/5/2110:57:26،
28
16
موتورش tu5 توربو هست
نابغه : 1395/5/2111:21:45،
29
19
برادر موتور tu5 چیه دیگه . برو خداتو شکر کن موتور پراید نزارن روش بندازن به ملت tu5 پیشکش.
mahbod: 1395/6/502:41:08،
19
23
حالا اگر موتور TU5 روش بگذارند قابل تحمل هست ولي چيزي كه من مطمئنم اتفاق ميفته بعد از يكي دو سال ديگه پژو آردي 508 مياد تو بازار كه احتمالا موتور استوك پيكان با گيربكس تيبا را يه جوري سمبل مي كنند بعد ازسه چهار سال قطعا شاهد وانت پژو 508 بايك نام مسخره مثل نيو آريسان بيرون مياد جالبه ملت هميشه در صحنه مي خرند !!!!!! و بعد گوسفند هم قرباني مي كنند !!! و بعد يك مقدار از خون گوسفند را روي پلاك مي مالند !!!! البته اين كارها واسه اين هست كه مهندسين نخبه و لايق ايران خودرو و سايپا چشم نخورند .
ناشناس: 1395/5/1301:13:43،
50
19
موفقیتش بستگی به قیمتش داره. اگه هم قیمت النترا یا حتی اکسنت باشه از همین الان شکست خورده حسابش کنید. حالا اگه بخوان موتور tu5 بزارن که می ذارن دیگه فاتحه از همین الان.
محیا: 1395/5/2009:02:59،
23
14
سلام ببخشید موتور tu5 چیه مگه؟ ببخشید کسی از ماشین h30 کراس چیزی میدونه؟
بعدشم واقعا دولت باید انصاف داشته باشه قیمت پایین و کیفیت بالا محصولاتو بده دست مردم, بخدا اینا حق الناسه خدا ازش نمیگذره اگه سهل انگاری بشه در حقوق ملت و فقط به فکر پست و منافع خودشون باسن.خدایا تو شاهد باش من که راضی نیستم
سیدحمید: 1395/5/2110:49:17،
24
10
داداش مسئولین ما اگه از خدا میترسیدن که وضعیت ما این نبود
ابراهیم: 1395/5/1301:16:45،
48
17
این خودروسازهای عزیز وطنی ما اگه دستشون میرسد وامکانش بود برای بالا بردن سودشون مطمن باشید به جای صندلی های ماشین لحاف وتشک به همراه بالشت کار میزاشتن
احسان: 1395/5/1301:45:35،
32
19
قیمت و زمان عرضه؟؟؟
ممد: 1395/5/1302:27:29،
59
19
عمرا قیمت این ماشین زیر 100 تومن باشه!
اشتباه بزرگی ک ایران خودروییها میکنند
اگه واقعا شعور داشته باشن!!یه خودرویی با کیفیت و با قیمت میانگین 40 تا 50 میلیونی اونم با برند معروف نه چینی!!میارن تا واقعا با استقبال روبه رو بشه
الان اکثر مردم تواناییشون تو همین رنج قیمته
اگه دقت کنید ماشین زشتی مث ساندرو هم با قیمت 41 تومناونم فقط چون رنو بود با استقبال چشمگیر مردم روبه رو شد.
پس به جای اینکه خودرویی رو بیارین و سود زیاد روش کنید مث کپچر 110 تومنی یا داستر 90 تومنی باید خودرویی تو رنج قیمتی 40-50 تومن از همین برند بیارید.
مهدی: 1395/5/1303:56:11،
73
33
پژو رو تو اروپا کسی قبول نداره!یادمه پژو درحال ورشکستگی بود که قرارداد طلایی تولید 405 رو با ایران فرقون بست و به لطف دولتی های ایران(حماقت)،کلی آدم تو فرانسه نون میخورن!
خودشم: 1395/5/1307:24:00،
66
20
کی میشه اینا از پژو بکشن بیرون ...
ژان پژو: 1395/5/1309:07:02،
55
39
ماشين خيلي خوبيه اگر پولشو دارين بخريد اگر هم نداريد نخريد به سلامت. و من الله توفيق
خوش خیال: 1395/5/1309:31:07،
31
19

باشه
پس بریم ...... تا بخخخخریم
پوریا: 1395/5/1309:13:47،
49
31
در کشورهای خلیج فارس که از اب و هوای مشابه کشور
ما برخوردار است سهم عمده بازار دست تویوتا و هوندا و..
است انوقت نمی دانم چه سیاستی است که خودروساز
کشور فقط باید پژو تولید کند انهم مدلی که کارخانه مادر
انرا دیگر تولید نمی کند!!!
قربانی سمند: 1395/5/1310:20:31،
41
38
تو کشورهای امریکایی (کانادا و ...) خودروی چینی که هیچ ؛ هیچ خودروی فرانسوی هم نمی بینی . اصن اجازه ی ورود نداره.
مردم: 1395/5/1310:14:23،
36
26
قيمتش بالاي 100 ميليونه و با اين قيمت نميتونه با الانترا و سراتو رقابت كنه

بابت فروش اين هم به التماس ميفتن مثل رنو كپچر و استقبال نميشه
قدرت خريد مردم عموما تا 50 ميليونه.رنو كليو بياد بيشتر استقبال ميشه تا اين ماشين بزرگ.
اين پژو هيكل بزرگي داره و برا ترافيك تهران مناسب نيست.
سرنوشت اين مثل سيتروئن C5 ميشه.
Heidar: 1395/5/1310:20:04،
33
15
ایران خودرو یا ایران جیب؟!
شایدم صحیح ترش جیب ایران خودرو باشه !!!
ملت: 1395/5/1311:12:36،
27
25
اخر اخرش 70 میلیون فسطی بیارزه
سامان: 1395/5/1311:19:38،
41
16
فقط مگان 2017
ممد: 1395/5/1311:19:59،
32
25
ببین وانتش چی بشه
Hasan: 1395/5/1311:30:57،
46
27
صد در صد قیمتش بالای صد تومنه، کسی هم مخ خر نخوره ۱۰۰ بده این میره
لنسر
سراتو
مزدا
النترا
یا اصلا جهنم و ضرر داستر میگیره
محدرضا: 1395/5/1312:06:41،
43
54
این مدل که الان نشون دادند و تازه وارد شده برای تست
موتورش prince نام داره که با مشارکت bmw تولید میشه ولی اونی که ایران خودرو میخاد روی این ماشین سوار کنه همون tu5 هست tu5 موتور بدی نیست ولی تو هیچ جای دنیا بغییر از ایران تولید نمیشه
شرکت پژو اگه هدفش انتقال تکنولوژی به ایران هست بایستی موتور prince رو در ایران انتقال فناوری میکرد.
این مدل موتور روی بعضی مدل های mini هم استفاده میشه
فقط یک اتاق جدید با چهارتا لامپ ال ای دی که نشد انتقال فناوری
Rz: 1395/11/1215:20:13،
46
4
موتور اين خودرو 1.6THP توربو و جزو موتورهاى جديد پژو با راندمان بالا و مصرف سوخت كم هستش
خوشبختانه پژو 508 قرار نيست تو ايران مونتاژ بشه بلكه مثل 407 وارداتى خواهد بود و كيفيت واقعى يه ماشين اروپايي رو داره
پژو اجازه مونتاژ ماشيناى سطح بالاش رو هيچ وقت به ايران خودرو نميده
و ايران خودرو هم توان مونتاژ همچين ماشينى رو نداره
خخخخ: 1395/5/1312:15:02،
32
45
Mvm 550 و 530 از این قشنگتره، حالا قیمتشم احتمالا 70 _80 به بالا هست حتما...... پژو رو دیگه خود فرانسوی هام سوار نمیشن....
محمود: 1395/5/1313:40:57،
33
18
با سلام به همه صاحب نظران در عرصه خودرو ،عرض کنم خدمت همه عزیزان شکل و قیافه ماشین بد نیست ،ولی باید بگم در کل همه سازندگان اروپایی ماشین به غیر از آلمان در کل قافیه را به کشورهای آسیایی مثل ژاپن،کره و حالا هم که اژدهای زرد در حال برخاستن است باخته اند.با تشکر
مهدی: 1395/5/1400:44:07،
43
9
افتخار ایران خودرو جنایتکار
همچنان:تولید بهترین خودرو اورپا در دهه 80 در سال 2016
پرچم شون بالاست البته پرچم خیانت به شعور و خواست مشتری
Mehdi: 1395/5/1408:19:25،
37
25
واقعا برای خودم متاسفم که سوار شدن پژو کهیه ماشین فوق العاده بی کیفیت توی دنیا حساب میشه ،تو کشوری که زندگی میکنم اینقدر خواهان داره ،ارزونترین و بدردنخورترین و بی کلاسترین ماشینی که تو امارات یه عده محدود سوار میشن پژو هستش
m.reza: 1395/5/2110:45:53،
29
30
بچه ناتني پژو.به هيچ عنوان از زبان طراحي به روز ساير محصولات پژو خبري در اين خودرو نيست.در حاليكه فيس جديد محصولات رنو همگي از يك طراحي به روز و جديد و هماهنگ بهره ميبرند
میثم: 1395/5/2110:52:16،
29
32
قیافه که نداره
داخلشم که زشته
پژو دیگه دورانش تموم شده
مالدیو: 1395/5/2111:02:36،
34
38
حداقل 20 مورد ماشین تا 180 هست اپتیما/سونوتا/کمری
اکورد/مگان جدید/توسان/اسپورتیج/راو4 مدل2015/اوتلندر
و........ واقعا کسی 180 اینو میخره
حسن: 1395/5/2111:14:20،
37
32
٤٨٠٠٠ دلار واسه اين اشغال جمعش كنين بابا .يه برند درجه سه از رده خارج ويران خودرو متشكريم
یه نفر: 1395/5/2111:21:31،
34
15
محصول جدید !!!!! ایران خودرو ؟؟؟؟؟؟؟؟
ایران خودرو ... تو فقط یه دلالی ... چی خودتو فرض کردی !!!
تو عمرا بتونی ماشین تولید کنی
امین: 1395/5/2111:23:43،
38
37
160 تومن بدی پژو بخری؟؟؟؟
چرا ؟؟؟؟
مگه چه آپشنی داره ؟؟؟
امیر: 1395/5/2111:40:54،
25
19
کشوری می تواند ادعا کند در زمینه های اقتصادی و صنعتی
موفق است که با همه کشورهای دنیا تجارت داشته باشد.به
جای اینکه مرتب برای این محصول تبلیغ کنید خودروهای خوب
اسیایی مثل مزدا و تویوتا و هیوندا را برای تولید وارد و انحصار
با پژو را پایان دهید!!!
آرش66: 1395/5/2213:55:01،
28
29
508 بهترین جایگزین پژو 405 و پارس هستش اگر به قیمتی در حدود 50 م عرضه بشه.
محمد رضا: 1395/8/2018:24:34،
10
25
نمیدونم این احمقایی که دارن با شرکت های فرانسوی معامله میکنن که توی خود اوروپا آدم حسابشون نمی کنن و دارن ماشین های خیلی ارزون رو دو سه برابر میفروشن.
صادق : 1395/11/419:31:18،
4
6
واردات خودرو را محدود كرده اند تا شما اين خورو توليد مشترك با فرانسه را ناچارا ٨٠ ١ ميليون بخري ، در ضمن يك نَفَر نوشته بود مي رويم تويوتا كمري ميريم چرا اين را بخريم ،تويوتا كمري همين چند روز اخير از ٢٠٠ تومان به ٢٣٠ تومان رسيده ،بنابراين چاره اي جز خريد همين خودروهاي فرانسوا ي براي مصرف كننده باقي نگذاشته اند
تالیسمان: 1395/11/421:43:34،
3
27
بالای ۱۰۰ تومن عمرا فروش بره صد اخرش
Nmanua: 1395/11/918:08:18،
3
25
قيمت گذاري بالاي ١٠٠ ميليون يه حماقت محضه واسه اين مدل... قطعا با شكست رو به رو ميشه

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل