کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
ایکاپ
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

بازی با اعصاب مردم در بانک‌ها/ بانکدارانی که حرفه‌ای نیستند

کدخبر:۲۵۸۸۹دوشنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳:۵۷۲۸۷۶ بازدید

با وجود شکل‌گیری رقابت بین بانک‌ها برای جذب مشتریان جدید، برخی بانک‌های جدید هنوز توان جذب مشتری و برقراری ارتباط را نداشته و ...

با وجود شکل‌گیری رقابت بین بانک‌ها برای جذب مشتریان جدید، برخی بانک‌های جدید هنوز توان جذب مشتری و برقراری ارتباط را نداشته و می‌توان گفت کارکنانشان تقریبا حوصله مشتری ندارند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از مهر، بانکداری در ایران به سرعت در حال پیشرفت است و بانک‌ها همواره به دنبال ارائه روش‌های نوین خدمات بانکی به مشتریان خود هستند. امروز دیگر با فعالیت بانک‌های خصوصی در ایران و وجود موسسات مالی و اعتباری، بانک‌های دولتی دارای رقبای قدرتمند بوده و از این رو مدیران بانک‌ها دیگر نمی‌توانند به روش‌های سنتی گذشته عمل کنند.

هر چند همیشه بیشتر مباحث در مورد عملکرد بانک ها به نحوه تسهیلات دهی و نرخ سود و طرح های تسهیلاتی مربوط می شود، اما در فضای رقابتی موجود آنها باید مسائل دیگری را نیز مدنظر خود داشته باشند.

می توان گفت امروز برخی از بانک ها آنقدر درگیر رقابت با سایر بانک ها و ارائه طرح های عجیب و غریب شده اند که از نحوه ارتباط گرفتن با مشتریان عادی غافل شده اند. مسئله ضعف ارتباط گیری افراد پشت باجه های شعب به ویژه در بانک های جدید با مشتریان، بعضا انجام رفتارهای غیرحرفه ای، ناتوانی در پاسخگویی، راهنمایی های اشتباه و در مواردی نیز بدرفتاری با مشتریان؛ از مهم ترین ملاک هایی است که بسیاری از مشتریان حائز اهمیت است.


رفتارهای غیرحرفه‌ای بانک‌ها با مشتریان

شاید مدیران بانک ها فکر کنند این نرخ سود است که مشتری را مجاب می کند تا منابع خود را در کدام بانک سپرده گذاری کند و یا اینکه تسهیل شرایط پرداخت وام می تواند مشتریان را به بانک ها بکشاند، اما اینها همه آن چیزی نیست که بانک ها باید انجام دهند و برای بسیاری از مشتریان فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد؛ خصوصا برای مشتریانی که به دنبال وام و تسهیلات نباشند و تنها سپرده گذار هستند.

در دهه های گذشته که بانکداری صرفا مربوط به دولت ها بوده و تنها بانک های دولتی بودند که فعالیت داشتند، شاید مشتریان مجبور به تحمل رفتارهای غیرحرفه ای بانک ها در برخورد با مشتریان بودند چون گزینه دیگری در میان نبود، اما امروز اوضاع کاملا فرق کرده و بخش قابل توجهی از مشتریان بانک ها اگر بازخورد خوبی از رفتار کارکنان بانک ها در شعب نگیرند، احتمالا بانک خود را تغییر خواهند داد.

به بیان ساده تر باید گفت این رفتار و برخورد متصدیان پشت باجه های بانک ها است که می تواند باعث ماندگاری و یا فرار مشتریان شود نه تصمیمات مدیرعامل بانک و حتی بسته های ویژه اعتباری، چون تصمیم آقای مدیر و بسته تسهیلاتی نیز باید توسط متصدی باجه ها به مشتریان اطلاع داده شود و خروجی کل اقدامات هر بانکی در باجه های شعب می تواند به نتیجه و یا شکست بیانجامد.


بانک‌هایی که آموزش ندیده‌اند

گزارشات میدانی مهر از سطح شعب بانک ها نشان می دهد که بعضی بانک ها هنوز رفتار حرفه ای با مشتریان را ندارند و به صورت کلی روند خدمات گیری در برخی شعب بانک ها بسیار کُندتر صورت می گیرد. به نظر می رسد مدیران بانک ها باید این مسئله اساسی و کلیدی را همواره مدنظر خود داشته باشند و تیم های کارکنان خود در بانک ها را همواره در معرض آزمون و آموزش قرار دهند.

با این وجود، برخی بانک ها به جای رسیدگی به امور اساسی تر، حرفه ای کردن تیم های خود، بررسی مداوم و مستمر طرز رفتار کارکنانشان با مشتریان و توجه بسیار زیاد به این موضوع که تمامی تلاش ها و طرح های آنها نهایتا در شعب و از طریق کارکنان پشت باجه ها به مردم منتقل می شود، دست به تغییر چیدمان زده، بازی با رنگ ها، لباس های متحدالشکل کارکنان و مواردی مانند آن رو آورده اند که البته این موارد هم در جای خود مهم است ولی قطعا برای مشتریان در اولویت نیست.

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

بابک: 1395/5/1110:44:01،
110
54
اصلان بانک به معنای واقعی تو ایران نداریم . میشه گفت بنگاهای ربا یا دلال مسکن دلار و ..... که فقط به فکر سود خودشونن .
خشایار: 1395/5/1112:59:22،
60
41
بانک قرض الحسنه رسالت

برای وام دادن
آنقدر اذیت و آزار میکند که بیشتر مردم خیر وام را میزنند
و فرار میکنند
حتی ضامن رسمی با چک و کسر از حقوق میبریم هم
وام را نمیدهد
معلوم نیست تا به کی باید
نظر رییس شعبه بر عدالت و حق و حقوق مردم اعمال گردد
این آزار و اذیت کردنها را کی باید جوب دهد
و برطرف کند
وام گزیده: 1395/5/1115:23:20،
33
52
دوستان فقط در یک شرایط بانک ها باهات محترمانه برخورد میکنن
اونم وقتی که 6~7 تا قسط ندی بعد ببری 2تاشو نقدی بدی :-)

خلاصه هر بانکی اذیت میکنه اذیتش کنید.
علی: 1395/5/1116:05:56،
33
39
اولا مشتری بانک به دنبال نیم درصد سود بیشتره ونه هیچ چیز دیگه پس مشتری مداری اینجا فقط کشکه!
دوم اینکه مشتری مداری جنبه میخواد . نه اینکه عقده تو سر زدنتون تو بانک دولتی رو بیاید تو بانک خصوصی خالی کنیدو از وردو غر بزنید تا خروج چون میدونید اینجا کسی تو سرتون نمیزنه
بنده خدا: 1395/5/1118:48:51،
26
19
ببخشین برادر چطور میشه وقتی پولتون رو واسه سود میذارین بانک ربا نمیشه ولی وقتی تسهیلات دریافت میکنین ربا میشه.
چرا همه فقط خوبی خودشونو با بدی دیگران میبینن؟؟؟
احمد: 1395/5/1111:00:21،
82
31
همه چی مون به همه چی مون میاد!!!
هادی: 1395/5/1111:06:58،
148
44
رفتم بانک مسکن برای تعویض کارت، تمام کولرها فقط قسمت کارمندان را خنک می کنند و در گرمای 40 درجه حتی یک کولر در بخش مشتریان نیست. کارمند بانک میگه برو کپی کارت ملی بگیر. من رو با یه بچه دو ساله تو بغلم می فرسته برم دنبال کپی بگردم ولی خودش حاضر نیست هیکلش رو تکون بده و یه کپی با دستگاه توی بانک بگیره. من نمی فهمم پس این کارمزد چند هزار تومنی تعویض کارت برای چیه وقتی زورشون میاد یه کپی 100 تومنی بگیرن. بانک مسکن شعبه شهرک آپادانا.
کاربر: 1395/5/1111:41:24،
57
140
ببخشیدا ولی همه مون همینیم! هیچ کی کار خودش رو انجام نمیده! شما با این سن هنوز یاد نگرفتین که برای انجام هر کار اداری حتما کارت ملی = کپی اون رو همراهتون داشته باشن؟ اون وقت از بقیه انتظار دارین
ملنگ: 1395/5/1112:30:54،
66
41
بانک مسکن چون در غالب موارد وام دهنده بوده و مشتریان مجبور به تمکین از شرایط بانک اصلا نحوه رفتار محترمانه با مشتریان را به کارمنداش نه یادمیده و نه ازشون میخواد.
جواب کاربر: 1395/5/1112:59:48،
57
42
اتفاقا مشکل ما شما و امثال شما و یا تفکراتی چوت تفکر شماست. دلیل:
1-کارت ملی صرفا جهت احراز هویت صاحب حسابه و کپی آن بی معنیه.
2-کسی که اقدام به تعویض کارت میکنه حتما حساب داره و حتما کپی کارت ملی رو قبلا داده پس این کار صرفا حماقت کارمند و یا اون بانک رو نشون میده
3-تا چند وقت دیگه کارت هوشمند میاد که احراز هویت رو بصورت الکترونیکی انجام میده. مطئنم تا امثال شما در این مملکت وجود دارند حتما کپی کارت هوشمند که کاملا بی معنیه هم جزو مدارک ضروری خواهد بود.
4-یاد خاطره دوران مدرسه افتادم که تازه عکس رنگی اومده بود. رفتم عکس رنگی گرفتم بردم مدرسه گفتن قبول نیست باید سیاه و سفید باشه!!!!!!!!!. یعنی تو 10 سالگی بابت حماقت این جماعت خون گریه میکردم.
پاسخ به ملنگ: 1395/5/1114:14:31،
36
73
اتفاقا من حساب اصلیم مسکن هست و با این بانک کار میکنم
فوق العاده حرفه ای و مشتری مدار هستند
از بین بانک های کاملا دولتی فقط مسکن رو قبول دارم
كارمند بانك: 1395/5/1119:22:05،
33
27
١- براي اينكه بعدا مشخص بشه كه اونيكه كارت رو تمديد يا تعويض كرده صاحب اصلي بوده و كسي بعدا ادعا نكنه كپي ميگيرن....
٢- بانك مسكن كاملا دولتي نيست...
٣-مطمئن باشيد اگر اوليا يا كارمنداي بانك احمق بودن الان تو اين موقعيت نبودن (اينو از باب توهيني كه شده بود عرض كردم)
٤- اگر پرسنل بانك آموزش صحيح نديدن مطمئن باشيد مراجعين بانك ها بدتر از پرسنل هستن و ي چيزي تو فاميل و محل و مغازه و ... شنيدن بعد ميان بانك فكر ميكنن دكتراي اقتصاد و علوم بانكي دارن....
در جواب هادی و کاربر: 1395/5/1119:53:03،
41
28
آقایون محترم، دستگاه کپی توی شعبه رو نذاشتن واسه مشترياي تنبلی مثل شماها که زورتون میاد کپی بگیرین،اون برای کارای داخلی بانکه نه اینکه مشتری بیاد باهاش کپی بگیره،
ثانیا شمايي که میگی کپی گرفتن حماقت کارمند رو ميرسونه،اولا این چیز رو باید منتسب به خود جنابعالی داد نه کارمند بانک!! ،چون هیچی از قوانین و بخشنامه های بانک نميدوني.اولا این موضوع بخشنامه ست،ثانیا باید مدرکي پیوست بشه که کارت ملی مشاهده شده و از رو هوا کارت رو ندادن،ثالثا،جوری که شما میگی باید کارمنداي بانک فقط تو بایگانی بانک باید در رفت و آمد باشن واسه دیدن کپی کارت ملی مشتری یا گرفتن کپی واسه مشتری !! کار بانکم تعطیل کنن !! بعضی ها واقعا هیچی اطلاعات ندارن فقط دوست دارن همینجوری یه نظری بنويسن و همشم اعتراض کنن
پاسخ: 1395/5/1122:55:23،
39
19
شما بانکیا خیلی خودتونو دست بالا گرفتین. فکر میکنین کی هستین؟ پولا رو بشمر بابا! دستور رییستو انجام بده! دیگه گندتون که امثال خاوری و سرخه ای و .. باشن بهتر از این انتظاری نمیره.
همینجور نشستی پشت کامپیوتر رگ گردنت زده بیرون با چشمای از حدقه دراومده داری تایپ میکنی.
تو دنیا الان بانکا با بیت کوین، کردیت کارت و ... بصورت آنلاین دارن به مشتریا خدمات میدن اینجا یارو پشت دخل نشسته هنوز تو کف فتوکپی شناسنامه و کارت ملی هست.
بنده خدا اون مثال عکس رنگی رو در مقام امثال تو زدم.
بقولی: آنکس که نداند و نداند که نداند درجهل مرکب ابد الدهر بماند
راوش: 1395/5/1208:36:46،
26
23
در جواب "در جواب هادی و کاربر"
مسئله ای که در این خبر روی آن تاکید شده، کیفیت سرویس است. مسئله این است که چقدر کارمند بانک برای مشتری ارزش قائل است، از تهویه بخش مشتری گرفته تا نحوه رفتار. کپی کارت ملی را در بانک های دیگر مثل تجارت یا پاسارگاد کارمند انجام می دهد و این کار را بخشی از سرویس بانک می داند. متاسفانه با خواندن پاسخ ها می توان به روشنی دید که حتی روی این مفهوم ساده، تفاهم مشترکی در جامعه دیده نمی شود. بعضی ها مثل "ملنگ" خود را با شرایط وفق می دهند و هیچ توقع بهبود و اصلاحی ندارند. بعضی ها هم فکر می کنند هر چقدر از زیر وظایف خود فرار کنند زرنگ تر هستند.
رهام: 1395/5/1111:26:57،
68
55
رفتم بانک ملی شعبه جمهوری تهران برای پول کردن چکی با مبلغ بالا از کارمند بانک سوال کردم برای چگونگی انجام کار بسیار تند خو و بد اخلاق و بی ادب جواب داد ان هم جوابهای غلط و سر بالا و دایم برای پر کردن فرمها من را به ان طرف بانک پاس میدادند و موقع تحویل فرم مجدد از قسنتهای خالی فرم ایراد گرفته فرم را به سمت من روی پیشخوان پرتاب می کردند و با ادبیات بسیار بد میگفتند چرا اینجارو کامل نکردی( چراکه پشت پیشخوان نه فرمی وجود داشت نه خودکاری )در این بین چندین نفر دیگر را هم پیج کرد و دایم من منتظر میماندم اعتراض هم که کردم با رفتار بسیار بی ادبانه جوابهای سربالا دریافت نمودم در صورتیکه من گمان میکنم وقتی شخصی چکی را پشت نویسی میکند و به کارمند بانک به همراه مدارک تحویل میدهد ما بقی کارها وظیفه کارمند بانک است نه مراجعه کننده
محمدي: 1395/5/1111:43:13،
87
30
من اكثر بانك ها حساب دارم، بانك رفاه اصلا رفتار درستي با مشتري نداره، مشترياشو گيجو سردرگم ميكنه، اكثر كارمنداش سواد و فرهنگشون صفره، اكثر مشتري ها آدماي محترم و سن دار هستند..
نوید متین: 1395/5/1122:46:52،
31
35
من فکر میکنم مشکل از شماست دوست من چون بانک رفاه ۹سال پشت سر هم بانک برتر توی مشتری مداریه . فقط مشتریا رو روی کولمون سوار نمیکنیم وگرنه همه کارهای مشتریا ذو به بهتربن شکل انجتم میدیم مدرکشم نشان برتر مشتری مداریه که سالهاس به بانک رفاه تعلق مبگیره.
من: 1395/5/1201:47:59،
36
25
بانك هاي دولتي كلا زياد جالب نيستند، بانك رفاه هم كارمنداش توجيح نيستند.
محمودی: 1395/5/1210:15:11،
35
20
در شهر ما کل کارمندها و روسایشان روستائی هستند و فقط طایفه های خودشان را خوب تحویل میگیرند و برای هم قصه تعریف میکنند بقیه هم که در صف نشسته اند باید بروند غاز چرانی .
کلا ایران یعنی همینگونه اخلاق از فراش مدرسه گرفته که دیگه بابای مدرسه نیست تا .....
ali: 1395/5/1111:50:02،
59
45
علي رقم نوبت دهي الكترونيك بانك ها با نفرات تنبل خود موجب اعصاب خوردي مردم شده اند من ديروز سه ساعت توي صف نوبت بانك ملت بودم براي يك كار كوچك.
علیرضا: 1395/5/1111:51:19،
54
52
بانکهای ما عموما بنگاههای اقتصادی هستند که در جهت منافع حزبی و جناحی کار میکنند نه در جهت اقتصاد مولد و خدمت رسانی به مردم.

برنامه های این بنگاههای رابطه مدار، کسب سود از مشتری و پرداخت نجومی حقوق و مزایا به مدیران و کارکنان و پرسنل خودشان میباشد.

همگی شاهد هستیم که یک کارمند ساده بانک وام دویست میلیون تومانی مسکن با نرخ 4 درصد میگیرد و این جزء قوانین داخلی بانکها است و سال به سال با افزایش سقف وام مابه التفاوت افزایش وام هم میگیرند و از دید بانکها به هیچ احدی هم مربوط نیست !!!!!!!

ولی ....

مشتری بیچاره که باعث رونق و سودآوری بانک است از جزئی ترین حقوق و احترامی نزد این بانکها برخوردار نیست.

بی ادبی
توهین
امکانات سرمایشی و گرمایشی نامناسب
کاغذبازی و بروکراسی بی شمار
سود سپرده کم و نرخ تسهیلات زیاد
هزار دست انداز برای اخذ وام
ضامن و کسر از حقوق و ...
شرکت نظم نیرو: 1395/5/1111:52:34،
53
44
سلام. اکثر بانکها رفتاری شبیه بنگاهها دارند با ارباب رجوع. فکر نمی کنند دلیل وجود آنها همین ارباب جوع است و بدون آنها اصل وجود خودشان زیر سوال میرود.
مرتضی: 1395/5/1116:08:05،
38
23


یعنی یه شرکت همگی با هم یه کامنت میزارین...

یا اینکه خودت کلا یک شرکتی...

این یه معنی بیشتر نداره "تبلیغات" که اینجا اصلا جاش نیست...


احسان: 1395/5/1112:14:29،
28
52
حکایتی هست که سفیر جدیدی از انگلیس زمان قاجار داشته می اومده تهران وسط راه سنگلاخ و گل لای بوده کارگرا و باربرها فحش میدادن غر میزدن سفیر میگه اینا چی میگن مترجم میگه به شما فحش میدن سفیر میگه یعنی ما رو نمی برن میگه چرا می برن ولی فحش میدن میگه اشکالی نداره مارو ببرن فحش بدن و ببرن حالا حکایت ماست نرخ سود سپرده رو ببرن بالا اصلا فحش بدن من که راضی ام ...
م: 1395/5/1112:48:05،
48
29
آقا احسان بیشتر برای خودت احترام قایل شو، نباید بنده بانکها شد، اجداد ما هم اگر بنده انگلیسی ها نمی شدند الان شاید وضعمون بهتر بود.
جبار سینک: 1395/5/1113:59:43،
35
35
و ما هم اصلا متوجه نشدیم تو یه بانکی هستی!
احسان: 1395/5/1114:19:36،
31
21
دوباره بخون عزيز من بانك ها رو با اجدادمون كه به قول شما بنده انگليسي ها شدن تشبيه كردم و مشتري هارو به سفير انگليس تشبيه كردم
حسن محمدی: 1395/5/1113:31:31،
69
25
رفتم بانک ملی دیدم آنقدر سرشان شلوغه و فقط سه تا باج داشتن اما متصدی های پشت باجه خیلی تند و سریع کارم رو راه انداختن خواستم از طریق این سایت تشکر کنم
ناشناس: 1395/8/1219:41:01،
5
7
احتمالا اون بانکی که رفتی بانک ملی نبوده . و اینکه عاقلان دانند که بانک ملی ها سریع کار کنند .
افشین: 1395/5/1114:19:19،
33
46
کاش مدیریت و کارمندان بانک متوجه این مسئله بشن که زمان برای مشتری بیشترین اولویت رو داره . بارها دیدم که کارمندی یا داره کار خودش رو انجام میده ، یا نفری که بدون نوبت میاد رو کارش انجام میده ، یا وقتی میبین که تعداد افراد توی نوبت زیاد شده حاضر نمیشن تعدادشون رو زیاد کنن که یه وقت مردم کمتر از یک ساعت توی نوبت نمونن. اخلاق مداری و مشتری مداری هم جای خود داره . متاسفانه نمونه همین اتلاف وقت رو تو مطب پزشکان هم به کرار میشه دید
حق: 1395/5/1115:05:00،
36
53
اصلا این دستگاههای شماره خوان بدترین کاره که بانکها آورده اند چون هوشمند نیستند و کارمند هر وقت دوست داشته باشه با فشار دادن دکمه عمل میکنه و اگر اعتراض کنی میگه شماره نوبت بیار در حالی که اگه هوشمند بود همینکه کار نفر قبلی تمام شد خودش سریع عمل میکنه و دیگه نیازی نیست کارمند بانک با وقت تلقی و ناز وادادکمه رو فشار بده
علی: 1395/5/1117:38:51،
42
26
نکنه فکر کردی با ماشین طرفی ، ملت حاضرن الکی کلی تو شهر برن دور دور ولی 2 ثانیه برای کاری که خیلی براشون مهمه وقت نزارن
علی: 1395/5/1115:37:10،
83
29
واقعا حجم کار کارمندان بانک ملی قابل قیاس با هیچ بانکی نیست بانک شلوغه ولی فوق العاده اند .طبعا تو شلوغی زیاد و خستگی ،لبخند و این خبرا نیست ولی خدایی کاری اند.
Reza: 1395/5/1117:25:55،
70
30
من خیلی موافق سیستم و نظام بانکی کشورمون نیستم

ولی انصافا کارمندهای بانک نسبت به باقی سازمانها و ارگانها تایم مفید کاریشون خیلی بیشتره
حالا با توجه به ریسک بالای کاریشون شاید یه کم هم مزایای بهتری دریافت میکنن.
دلواپس : 1395/5/1117:40:41،
44
23
کارت ملی بعنوان نماد احراز هویت همه جا حتی توی بیمارستانها لازمه پس برای کار مالی و بانکی قطعا به اون نیاز هست مثل دارایی شهرداری و ... که وقتی ازتون کارت ملی میخان جیک تون در نمیاد
مدارک افتتاح حساب فقط تو شعبه افتتاح کننده موجوده می تونین برین شعبه افتتاح کننده و هزینه های گزاف تردد در سطح شهر، اخلاق خوب راننده های و کرایه های گرون و اتلاف وقت در ترافیک رو با اخلاق تند یک کارمند بانک عوض کنین
رضا کوکب: 1395/5/1117:43:03،
44
31
من که هنوز که هنوز بانک رو همون بانکهای قدیمی میدونم مثل ملی و صادرات همه جا شعبه دارن و تازه هر وقت هم پول دارم تو همین بانکها سپرده میکنم چون خیالم راحته خواستم این پیام رو به همه بدم و به خاطر چند درصد سود پولشان رو تو این بانکهای جدید پر ریسک نبرن.با تشکر از اطلاع رسانی شما
علیزاده : 1395/5/1117:46:53،
64
24
من کارمند بانکم اگر مردش هستید یک ماه بیایید توی شعبه کارکنید تمام مزایای بانک هم مال خودتون نوش جونتون
مهدی: 1395/5/1117:51:47،
56
17
بی انصافی نکنید.من چند ماهه درگیر اداره ثبت اسناد بودم.با اینکه فشار کارشون کم بود برخورد مناسبی نداشتن.اما هر بار برای واریز فیش های اداره ثبت به بانک ملی مراجعه کردم با وجود ازدحام، کارم زودتر از اون چیزی که فکر می کردم انجام شد.اون هم نه با اخم بلکه با لبخند کارمند بانک که کمی از فشار روحی ام کم کرد.
ساسان: 1395/5/1117:56:18،
55
28
تا جایی که من می دونم هیچ کشوری بانک هاش اینجوری خدمات نمی دن... کدوم کشور دنیا برای نگهداری از پول شما سود بیست درصد می ده؟ کدوم کشور دنیا برای کمیته امداد و بهزیستی و ازدواج وام قرض الحسنه میده ... اونم از منابعی که بانک بهش سود 34 درصدی به بانک مرکزی میده... ساعت مفید کاری کارمندهای بانک رو هیچ نهادی نداره... هیچ نهادی... یعنی هیچ نهادی...
Z: 1395/5/1202:07:00،
20
17
با احتساب تورم به قول آقایان تک رقمی سود بیست درصدی عینهو ضرر است!!!!!!
mory: 1395/5/1118:57:54،
40
23
این اقا یا خانمی که این مطلب رو نوشته احتمالا قسطشو به تاخیر انداخته حالا که بهش گفتن بیا قسط رو پرداخت کن ناراحت شده وکاملا مشخصه که مغرضانه نوشته است و گر نه به نظر من کارمندان بانک یکی از سخترین شغلها را دارن واگر تنشی هم پیش بیاد این مشتریها هستند که ان را ایجاد میکنن چون همیشه از بانک طلبکارن وفکر میکنن کارمندان بانک آدم انها هستند شما ارگانهای دیگر مراجعه کن هیشکی جرات نداره اعتراض کنه چون میدونن کارشون گیر میکنه بعد همین افراد به بانک مراجعه میکنند وناراحتیشونو سر کارمند بانک خالی میکنن خواهشا یک طرفه قضاوت نکنین
احمد: 1395/5/1208:33:50،
31
20
اين موضوع چيزي نيست كه كسي تجربه نكرده باشه، رفتار زشت كارمندان بانك مسكن شهرك آپادانا توي شهرك زبانزد همه مردم محله است
اميد : 1395/5/1119:53:23،
34
17
واقعاً بي انصافيه تو ادارات ديگه مثلاً دارايي وشهرداري و .... اگه يه خورده صداتون بر حسب تصادف بالا بره حسابتون با كرام الكاتبين ولي همه مردم از بانكها طلب دارن امكانات رفاهي و حقوقي بانك خيلي بده بخدا فيشهاي حقوقي كارمنداي بانك باعث خجالت و سر افكندگي مسولان باغيرته بعد ميگن اخلاق .روزي ١٠٠ نفر مراجعه كننده هركدوم با افكار و عقايد مختلف اعصاب فولادي مي خواد ضمن اينكه همه هم طلب كارند اخلاق مي خواين يه سري به دارايي و يا شهرداري يا تامين اجتماعي بزنيد دور بانكيها ميگردين جانم
سام: 1395/5/1120:21:36،
36
28
خداوکیلی هیچ سازمانی ساعت کاری مفید مثل بانک ها مداره . خدمات الکترونیکی بانک ها در خیلی کشور ها انجام نمیشه . ضمن اینکه من هربار به بانک های خصوصی مراجعه کردم بهترین برخورد رو دیدم
باجه 3نکویی: 1395/5/1121:06:40،
30
22
باسلام خدمت تمامی عزیزان چه راضی و چه پر انتقاد.
نظرشخصی بنده براین است که دربین این همه اتتقاد و شاکی باید تشکر شود از کارمندان بانک ملی که رفتارشان با مشتری همچون قشری از داخل خودشان هست.چون بانک ملی بانک عام تمامی مردم ایران است.والارغم تلاشهای کلان که سعی دارند مردم و پولهای آنها را به سمت بانکهای مثلا خصوصی ببرنداین بانک با کارکنان پرتلاشش تمام قد درخدمت مردم میباشد.
تشکر و خسته نباشید خدمت تمامی پرسنل و کارمندان بانک ملی.
قادری: 1395/5/1121:25:28،
36
25
با سلام
من یک کارمند بانک هستم قبل از این که شما دوستان عزیز از خواب بیدار شوید من در محل کار خودم حاضر شده ام و آماده خدمت رسانیم زمانی که شما نهار خود را میل کرده اید من هنوز مشغول کار هستم .دوست گرامی من هم مثل شما یک انسان هستم خسته میشوم در مقابل حرف ناشایست شما عصبی میشوم همانند شما .من برده زر خرید شما نیستم من هم یک انسانم یک مثال ساده ؛ حدود ده سال است که دولت اعلام کرده کارت شناسایی تنها کارت ملی شماست ود ر تمام بانکها و ادارات نوشته هایی به این مضمون وجود دارد ..وقتی شما دوست گرامی با اصرار تقاضا دارید با گواهینامه و یا کارت پایان خدمت و شناسنامه شما را شناسایی کنم بنظر شما این تخلف نیست ؟
دوستان گرامی من برای انجام کار شما در محل خدمت هستم نه برای شنیدن کلمات ناشایست شما.ب بالاترین ساعت کارمفید مربوط به بانکهاست متاسفانه ده سالیست ما شده ایم سپر بلای مسولین
حسینقلیخان: 1395/5/1210:17:49،
27
30
شما را نمیدانم اما اگثر همکاران شما به دوستانشان که میرسند حلوا شکری هستند به بقیه که میرسند برج زهر مار
ناشناس: 1395/8/1219:45:12،
4
7
شما بابت این همه کار که میکنی از اون بانک و دولت هم حقوقی دریافت میکنی . مفت و مجانی انجام نمیدی تازه وام خودرو و مسکن و .......... هم میگیری با نرخ سود پایین . من هم یه کارمند هستم مثل شما ولی از سازمانم همچین وام هایی نگرفتم چون ندادن که بخوام بگیرم .
قادری: 1395/5/1121:33:24،
36
29
دوستان گرامی
دنبال رو حرف دیگران نباشید چرا کاسه و کوزه. سر بانکها خالی میکنید چرا مسولین کم کاری و اشتباهات خودشون گردن بانکها میندازن دوستان عاقلانه و منصفانه صحبت کنید
هادی: 1395/5/1207:17:45،
30
31
در جواب "در جواب هادی و کاربر"
مسئله ای که در این خبر روی آن تاکید شده، کیفیت سرویس است. مسئله این است که چقدر کارمند بانک برای مشتری ارزش قائل است، از تهویه بخش مشتری گرفته تا نحوه رفتار. کپی کارت ملی را در بانک های دیگر مثل تجارت یا پاسارگاد کارمند انجام می دهد و این کار را بخشی از سرویس بانک می داند. متاسفانه با خواندن پاسخ ها می توان به روشنی دید که حتی روی این مفهوم ساده، تفاهم مشترکی در جامعه دیده نمی شود. بعضی ها مثل "ملنگ" خود را با شرایط وفق می دهند و هیچ توقع بهبود و اصلاحی ندارند. بعضی ها هم فکر می کنند هر چقدر از زیر وظایف خود فرار کنند زرنگ تر هستند.
banker: 1395/5/1209:58:37،
32
30
جناب،وظیفه ی مشتری هست که کپی از مدارکش بیاره نه بانک !! این واقعا احتیاج به توضیح داره که بهش ميگين زرنگی و از زیر کار در رفتن !
محمود: 1395/5/1220:35:09،
28
19
کپی مدارک یکی از شرایط افتتاح حساب است ، حالا خیلی وقتها اگر مشتری فراموش کرده باشد ، از کپی گرفتن دریغ نداریم لکن از وظایف ما نیست ، حالا اگر یک دستگاه کپی مشغول باشه یا سر متصدی شلوغ باشه که اکثرا همینجوره ، شما چه انتظاری دارید، حق با کیست ؟
ناشناس: 1395/5/1215:15:35،
31
29
نه كي گفته وظيفه مشتري هست كه كپي بياره، گرفتن كپي از مدارك مي تونه بخشي از سرويس بانك باشه. همراه داشتن اصل مدارك وظيفه مشتري هست ولي بقيه موارد جز خدماتي هست كه بانك به مشتري مي ده . از خودكار و صندلي و كاغذ گرفته تا أبسرد كن و تهويه و .....

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

قیمت خودروی جدید پژو 301 از سوی ایران خودرو مشخص شد + شرایط فروش مرداد 96
آغاز فروش فوری پژو 508 در مدل 2017 برای اولین‌بار در ایران + قیمت قطعی / مرداد 96
قیمت جدید محصولات شرکت سایپا اعلام گردید - مرداد 96 / محصولات سایپا گران شد
قیمت جدید محصولات پارس خودرو اعلام شد / افزایش قیمت محصولات / مرداد 96
آغاز فروش خودروی جدید MG360 دنده‌ای و اتوماتیک/ مرداد 96 + شرایط فروش
خودروی جدید هایما S5 جهت نمایش به نمایندگی‌های ایران‌خودرو آورده شد + تصاویر
دستور جنجالی دقیقه نودی نعمت‌زاده حاشیه‌ساز شد
مردم فریب فروش خودروهای زیر قیمت را نخورند + جدول
جدول قیمت پرطرفدارترین خودروهای وارداتی در بازار ایران
جزئیات قیمت پرطرفدارترین خودروهای تولید داخل در بازار تهران + جدول
معرفی سریع‌ترین خودروی موجود در ایران
اولين نمونه از خودروی JAC J4 وارد ایران شد
تولید چند خودرو سواری در کشور متوقف شد
سورن توربو را انتخاب کنیم یا دنا؟
ملاقات ایرانی با هیوندای سوناتا 2018
آسایشگاه خیریه
آنلاین جو
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط هواپیما