کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شکر در فروشگاه‌های بزرگ هم کمیاب شد!


کد خبر : ۲۵۸۳۹یکشنبه، ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸:۲۷۱۴۸۷ بازدید

کمبود عرضه شکر در سطح بازار باعث شده تا در فروشگاه‌های بزرگ نیز عرضه آن متوقف شود به نحوی که خریداران در طبقات این فروشگاه به ...
شکر در فروشگاه‌های بزرگ هم کمیاب شد!شکر در فروشگاه‌های بزرگ هم کمیاب شد!

کمبود عرضه شکر در سطح بازار باعث شده تا در فروشگاه‌های بزرگ نیز عرضه آن متوقف شود به نحوی که خریداران در طبقات این فروشگاه به ندرت می‌توانند شکر پیدا کنند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از تسنیم، قیمت شکر طی هفته‌های گذشته با نوسانات زیادی روبه رو شده که همین امر افزایش قیمت شکر در انواع صنعتی و خوراکی در بازار به وجود آورده است.  البته صحبت‌های مقامات مسئول در مدیریت و افزایش عرضه شکر در سطح بازار نتوانسته این نوسانات را برطرف کند و هر روز قیمت‌ها روند صعودی را طی می‌کند.

کمبود شکر در سطح بازار باعث شده تا در فروشگاه‌های بزرگ نیز عرضه آن متوقف شود به نحوی که خریداران در طبقات این فروشگاه به ندرت می‌توانند شکر مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنند. در سطح خرده فروشی ها هم هر 900 گرم شکر با قیمت 4 هزار تومان به فروش می‌رسد البته بسیاری از خرده فروشی ها می‌گویند شکر در بازار نایاب شده و کارخانجات به امید افزایش بیشتر قیمت ها تمایلی به عرضه آن در سطح بازار ندارند. 

جمشید مغازه ای به عنوان دبیر انجمن شیرینی و شکلات و بیسکویت در همین ارتباط به تسنیم می‌گوید: از 3 ماه پیش کمبود شکر را به مسؤلین گوشتزد کرده بودیم اما آنها تدبیری را تا کنون انجام نداده اند.

وی با بیان اینکه وضعیت امروز شکر بحرانی است، افزود: قیمت شکر صنعتی به بالای 3 هزار 300 تومان رسیده است و یکسری از کارخانجات به اجبار تا شهریور و مهر به تعطیلات تابستانی رفته‌اند.

وی تصریح کرد: بورس سقف خرید را از 50 تن قرار داده است که کمتر خریدارای امکان خرید این حجم شکر را دارد از آن طرف تحویل‌ها هم حداقل 3 هفته ای شده است که این موضوع امکان فعالیت را از کارخانجات گرفته است.

دبیر انجمن شیرینی و شکلات و بیسکویت اضافه کرد: هفته گذشته نامه دیگری به مسئولین ارسال کرده ام تا در اسرع وقت یک تدبیر جدی را برای معضل کمبود شکر به کار گیرند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها